مقاله ها, راه حل ها, مرکز تماس, هوش مصنوعی

ساده و قدرتمند برای کسب و کارها

مرکز تماس ساده و قدرتمند برای کسب و کارها

ساده و قدرتمند برای کسب و کارها

کال سنتر – مرکز تماس

آن چه خواهیم خواند

شرکت ها بمنظور تامین نیازهای رو به رشد مشتریان خود ناگزیر به افزایش ظرفیت ها و قابلیت هایشان هستند. آن ها می توانند قدم های بزرگ، ساده و قدرتمند برای کسب و کارها خود بردارند. یکی از مسیرهایی که آن ها می توانند تاثیرگذار باشند، مرکز تماس (کال سنتر) و ابزارهای زیر مجموعه آن ها مثل محصولات آوایاست. چرا که امروزه شرکت های کوچک، متوسط و بزرگ برای دستیابی به موفقیت خود نیاز به محصولاتی دارند، که قادر به پاسخ گویی سریع، کارآمد و دقیق، صرف نظر از نوع کانال ارتباطی و روال تعامل مشتری باشند که این کار فقط از طریق کارشناسان و مراکزی صورت می گیرد که در این زمینه فعالیت می کنند.

آن چه از پیش روی شما می گذرد در مورد ” ساده و قدرتمند برای کسب و کارها ” است، ما در شرکت هاوش تلاش می کنیم راهنمای خوبی برای تمام کسب و کارهایی باشیم که قصد دارند از خدمات مرکز تماس و امور مربوط به مشتریان استفاده کنند.

 

یکپارچه سازی کسب و کار

 مراکز تماس

اگر بخواهیم تعریفی از مراکز تماس داشته باشیم، شاید ساده ترین تعریف این باشد: مرکز تماس محیطی است که در آن حجم زیادی از تماس های تلفنی انجام می شود. این یک مکان متمرکز است که از آن جا کارشناسان مرکز تماس (کال سنتر)، تماس‌ های تلفنی ورودی و خروجی مشتریان فعلی یا بالقوه را پاسخ می دهند. مراکز تماس یا در داخل یک سازمان قرار دارند یا به شرکت دیگری که در رسیدگی به تماس ها تخصص دارد، برون سپاری می شوند. در این مراکز برای دریافت یا انتقال حجم زیادی از سوالات از طریق تلفن استفاده می شود. یک مرکز تماس ورودی توسط یک شرکت اداره می شود تا پشتیبانی محصول یا خدمات دریافتی یا درخواست اطلاعات از مشتریان و مصرف کنندگان را مدیریت کند.

 

دسترسی بهینه سبب پیشی گرفتن ما از رقبا می شود

کسب و کارهایی که در این بازار جهانی رقابتی به دنبال متفاوت بودن هستند باید از کیفیت بالایی در تعامل با مشتریان خود برخوردار باشند و خدمات برتری ارائه دهند. تقاضا برای یک مرکز تماس کارآمد و موثر بالا می باشد: خدمات می بایست با نیازهای فردی مشتریان متناسب بوده و از کیفیت بالایی برخوردار باشند. زمان بیکاری و هزینه های نصب باید کاهش یابند، امکان دسترسی ۲۴ ساعته به کسب و کار وجود داشته باشد و در اوج زمان شلوغی همچنان قادر به پاسخگویی سریع باشند. مرکز تماس آوایا آی پی آفیس امکان بهره گیری از نوآوری های آوایا را برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ممکن ساخته و سادگی و ارزش مورد نیازشان را فراهم می سازد. این راه کار که برای آوایا آی پی آفیس بهینه شده است، قابلیت های چندکانالی را به منظور افزایش و توسعه ارتباطات مشتری به ارمغان می آورد. مرکز تماس آوایا آی پی آفیس یک راه کار نقطه به نقطه برای کسب و کارهایی است که می خواهند خدمات متفاوت تری در مقایسه با رقبا به مشتریان ارائه دهند، بازارهای بیشتر و بهتری به دست آورده و ارزش روابط با مشتری را که می توان به صورت رضایت مشتری و کسب و کار پر سود تر در نظر گرفت، افزایش دهند. کسب و کارها می توانند با استفاده از کال سنتر آوایا آی پی آفیس کانال های صوت، پست الکترونیکی و چت را باهم یکپارچه ساخته و به صورت موثر، کل چرخه حیات تعامل مشتری را مدیریت نمایند. کسب و کار شما می تواند متناسب با اهدافتان با سرعت دلخواه و با یک کانال مانند پست الکترونیکی آغاز گردد.

 

مزایای آوایا

ساده و قدرتمند برای کسب و کارها و تامین تمامی نیازهای مشتریان تنها با یک راه کار
  • امکان ارائه خدمات پایدار و سفارشی به مشتریان از طریق مکان ها و کانال های چند رسانه ای
  • یکپارچه سازی ارتباطات کسب و کار با آوایا آی پی آفیس
    مدیریت واحد و آسان
  • توسعه پذیری مناسب با رشد کسب و کار
  • با ارتباط صوتی آغاز کنید و بدون اضافه نمودن هیچ سخت افزار دیگری کانال های ارتباطی بیشتری را اضافه نمایید
  • پیاده سازی سریع
  • نصب و راه اندازی آسان در کوتاه ترین زمان ممکن
  • راهبرد های کامل نقطه به نقطه خدمات مشتریان

 

با استفاده از مرکز تماس آوایا آی پی آفیس می توانید یک راهبرد جامع نقطه به نقطه خدمات مشتری پیاده سازی نمایید که کسب و کار شما را تبدیل به انتخاب اول مشتریان سازد. این مجموعه کاملا یکپارچه ارزش ها و مزایای بسیاری از قبیل موارد زیر برای مشتریان به همراه دارد:

  • بیشینه سازی ارزش هر تعامل از طریق ارائه خدمات پایدار، سفارشی و شناسایی فرصت های فروش
  • روابط قوی تر با مشتریان از طریق حفظ منافع مشتریان توسط کارکنان و ارائه خدمات ویژه
  • ارائه خدمات مناسب و با کیفیت در هر لحظه و مکان از طریق قابلیت های چند کانالی و مسیریابی مبتنی بر مهارت ها
  • افزایش جذابیت نخستین تماس
  • افزایش بهره وری کارکنان از طریق فراهم ساختن ابزارهای مورد نیاز آن ها برای دستیابی به فرصت های جدید و حل مسائل

آوایا

ویژگی ها مرکز تماس

توزیع رسانه ای انعطاف پذیر

بهینه سازی فرآیندهای کسب و کار از طریق توزیع تماس ها بر اساس فرآیندهای تعریف شده کسب و کارها در میان کارکنان

راه کار چند کانالی و یکپارچه برای صدا، پست الکترونیکی و چت

امکان دسترسی بهینه به کلیه کانال های ارتباطی – مشتریان می توانند کانال ارتباطی دلخواه خود را برگزینند

  • اولویت بندی مشتریان

تعریف واولویت بندی مشتریان بر اساس راهبرد کسب و کار

  • مسیریابی مبتنی بر مهارت

ارتباط دادن مشتریان به بهترین کارمندی که می تواند قادر به پاسخگویی نیازهای وی باشد. این امر براساس نوع رسانه، تخصص و سابقه کارمند در یک موقعیت یا با یک مشتری خاص صورت می گیرد.

  • راه کار های صوتی و سلف سرویس

امکان انتخاب خدمات توسط مشتریان که منجر به افزایش رضایتمندی آنان و کاهش ترافیک کاری کارمندان می شود

  • تقویت کمپین های خروجی

امکان کمپین های صوت و پست الکترونیکی خروجی چند کانالی که سبب افزایش بهره وری کارکنان و ایجاد فرصت های کسب درآمد می شود

  • بازاریابی از راه دور

امکان ایجاد کمپین های هدف برای مرکز تماس که به افزایش فروش، رضایت مشتری و تحقیق و توسعه منتج می شود

  • نظارت آنلاین

ارائه اطلاعات بلادرنگ جهت نظارت برعملیات کسب و کار و تصمیم گیری سریع در خصوص تنظیم میزان دسترسی در مواقع نیاز

  • گزارش گیری

ارائه اطلاعات مربوط به بازه های زمانی طولانی که به شناسایی، اندازه گیری، کسب فرصت ها و کشف و حل مسائل کمک می کنند

  • تلفن گویا یا IVR

پشتیبانی ازامکانات مسیریابی و اطلاع رسانی ویژه

  • ضبط مکالمات

تمامی سرپرستان مرکز تماس و اپراتورهای پاسخ گو دارای امکان ضبط مکالمه ها به منظور تامین اهداف آموزشی و سازمانی می باشند

  • کارکنان دور کار

امکان تخصیص بهینه منابع و انجام عملیات در مکان های متعدد

 

نتیجه گیری :

بنابر آن چه که در بالا گفته شد، شرکت ها به منظور تامین نیازهای رو به رشد مشتریان خود ناگزیر به افزایش ظرفیت ها و قابلیت های خود هستند. پس آن ها مجبورند قدم های بزرگ، ساده و قدرتمند برای کسب و کارهایشان بردارند. مراکز تماس و محصولات آوایا به عنوان یکی از راه حل های قدرتمند و ساده برای کسب و کارها، به آنها کمک می کند تا به راحتی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و به طور همزمان دسترسی به امکانات پیشرفته ای مانند مکالمه چندگانه، فکس و ارسال پیامک داشته باشند. همچنین، آوایا به کسب و کارها امکاناتی مانند پیگیری تماس ها، مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت تیم و تحلیل داده های تماس را نیز ارائه می دهد. استفاده از آوایا به کسب و کارها کمک می کند تا هزینه های خود را کاهش دهند و به راحتی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. 


منتشر شده در تاریخ : 1397.09.08

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات در زیر دیدن نمایید و با کارشناسان شرکت هاوش از طریق دکمه روبرو در ارتباط باشید

نوشته های مشابه