تلفن ویتک
کسب و کار خود را آماده رقابت کنید

تلفن تحت شبکه VTech

بدست آوردن بیشترین ها با کمترین ها با تلفن ویتک

به ابزارهایی که پیش از این داشته اید نه بگویید، همه ی آن ها را جمع کنید و به اتاق کار خود یکی از محصولات VTech ErisTerminal را اضافه کنید.

مدیریت تمامی ارتباطات صوتی، داده ها و اینترنت با محصولات VTech برای شما بصورت یکپارچه در خواهد آمد. در اختیار داشتن یک تلفن کارآمد رومیزی بهمراه گوشی بی سیم به شما امکان های ویژه ای را برای طراحی کسب و کارتان می دهد.

فقط یکی از مدل ها را انتخاب کنید.

تحرک بیشتر

در بازار رقابتی امروز تحرک یکی از مهم ترین مزیت های ساده قدرتمند برای کسب و کارهای موفق است. ترکیبی از گوشی ثابت رومیزی با گوشی قابل حمل و بی سیم به شما این امکان را می دهد که حتی بهنگام حرکت در اتاق کار خود نیز پاسخ گوی مشتریان باشید.

پشتیبانی از کدک های بیشتر و باند گسترده برای شما صدای با کیفیت بالا و HD را فراهم می سازد. با اضافه کردن تجهیزات DECT می توانید میزان تحرک خود را از اتاق کارتان به سراسر مجموعه ی سازمان یا شرکت خود افزایش دهید.

بیشترین راه های اتصال

سازگاری کامل با سیستم عامل های میزبانی وب و مراکز تلفن OPEN SOURCE به این معنی است که شما همیشه برای انتخاب تجهیزات مرکز تلفن خود حق انتخاب دارید.

هم چنین با قابلیت هایی نظیر گوشی بی سیم و یا دسترسی های راه دور در هر زمانی می توانید به مرکز ارتباطات یا مرکز تماس - کال سنتر کسب و کار خود متصل باشید.

آی پی فون vtech سری VSP

سری جدید تلفن های ویتک

قابلیت هایی فراتر از هزینه

هزینه تامین آی پی فون های VTech ErisTerminal متناسب با بودجه ی شماست. محصولات VTech جایگزینی مقرون به صرفه برای سیستم های تلفنی سنتی آنالوگ و دیجیتال هستند.

کاهش هزینه های نصب با پشتیبانی از PoE و دو پورت اترنت و از همه مهم تر گارانتی معتبر و تضمینی از جمله ویژگی های مهم محصولات VTech ErisTerminal است که به شما حق انتخاب می دهد.

دو پورت اترنت:

استفاده ی هم زمان از تلفن و کامپیوتر یا لپ تاپ با استفاده از یک کابل شبکه

پشتیبانی هم زمان از چندین خط:
 
هم زمان با ویژگی های پیشرفته ی تماس تلفنی، صاحب چندین خط تماس باشید.
 
دکمه های قابل برنامه ریزی:
با در اختیار داشتن دکمه های قابل برنامه ریزی کار را برای مدیریت و نظارت آسان تر کنید.
 
پشتیبانی از PoE:
حذف آداپتورهای دست و پا گیر و سیم کشی های مزاحم با پشتیبانی از PoE
 
کیفیت صدای HD:
پشتیبانی از کدک G.722 برای بالاترین کیفیت صدا با قابلیت HD
 
مقیاس پذیری:
توسعه سیستم با افزودن راه کارهای DECT برای استفاده ی هم زمان از شش دستگاه گوشی بی سیم، دست شما را برای توسعه باز می کند.
تلفن vtech

مدل های تلفن ویتک سری VSP

آی پی فون vtech مدل vsp715

VTech IP Phone vsp715

تلفن تحت شبکه VSP715 ( vtech vsp715) تمام آن چیزی است که جهت سرعت دهی به کسب و کار خود نیاز دارید. مهم ترین ویژگی های این تلفن تحت شبکه قابلیت نصب آسان، مقرون به صرفه بودن، پشتیبانی از POE و پورت های دو گانه اترنت است. تلفن رومیزی تحت شبکه Vtech ErisTerminal مدل VSP715 یا vtech مدل vsp715 با پشتیبانی از دو حساب / اکانت SIP و با دارا بودن کلیدهای قابل برنامه ریزی، بهمراه دو پورت اترنت و پشتیبانی از PoE، ابزار کاری ایده آل برای کسب و کارها می باشد.

شما میتوانید از طریق دکمه زیر به صفحه محصول ویتک VSP715 وارد شوید.

آی پی فون vtech مدل vsp725

Vtech IP Phone vsp725

آی پی فون Vtech مدل VSP725 (vtech مدل  vsp725) یک تلفن رومیزی تحت شبکه مناسب کسب و کار شماست. نصب آن ساده و مقرون به صرفه است و از PoE و پورت های دو گانه ی اترنت و خودکار سازی پشتیبانی می کند. VSP 725 دارای ۲۴ کلید قابل برنامه ریزی برای نمایش تماس ها، نور زمینه اشغال بودن خط، کلید های شماره گیری سریع، صفحه بندی و غیره می باشد.

شما میتوانید از طریق دکمه زیر به صفحه محصول ویتک VSP725 وارد شوید.

آی پی فون vtech مدل vsp726

Vtech IP Phone vsp726 

VTech مدل VSP726

کسب و کار بیشتر و بهینه تر با ابزاری که کارکردی بیش از یک تلفن دارد. تلفن رومیزی تحت شبکه Vtech مدل VSP726 همه ی امکانات از جمله مدیریت تا ۴ خط / حساب SIP، تماس های بیشتر، کارایی بیشتر با ۱۲ دکمه قابل برنامه ریزی، تماس های با کیفیت صدای بالا با پشتیبانی از کدک های با پهنای باند G.722 را در بر می گیرد.

  • ضمانت سه ساله شرکت هاوش
شما میتوانید از طریق دکمه زیر به صفحه محصول ویتک VSP726 وارد شوید.
 

برای مشاهده محصولات بیشتر توسط دکمه روبرو وارد فروشگاه هاوش شوید

آی پی فون vtech مدل vsp735

تلفن تحت شبکه VTech مدل VSP735

Vtech IP Phone VSP735  یا یک تلفن رومیزی تحت شبکه برای ماندگاری طولانی مدت، با پشتیبانی از PoE و پورت های دو گانه اترنت با نصب آسان و مقرون به صرفه بودن طراحی شده است. VSP735 دارای ۳۲ کلید قابل برنامه ریزی برای نمایش تماس ها، نور زمینه اشغال بودن خط، کلید های شماره گیری سریع، صفحه بندی و غیره می باشد.

آی پی فون vtech مدل vsp735 همراه با ضمانت سه ساله شرکت هاوش

شما میتوانید از طریق دکمه زیر به صفحه محصول ویتک VSP735 وارد شوید.

آی پی فون vtech مدل vsp736

تلفن تحت شبکه VTech مدل VSP736

کسب و کار بیشتر و بهتر با یک تلفن که کارکردی بیش از یک تلفن دارد. تلفن رومیزی تحت شبکه Vtech مدل VSP736 (vtech vsp736) همه ی امکانات از جمله مدیریت تا ۶ خط / حساب SIP، تماس های بیشتر، کارایی بیشتر با ۱۶ دکمه قابل برنامه ریزی، تماس های با کیفیت صدای بالا با پشتیبانی از کدک های با پهنای باند G.722 را در بر می گیرد.

 

شما میتوانید از طریق دکمه زیر به صفحه محصول ویتک VSP736 وارد شوید.

هدست VTech مدل VSP505

Vtech headset VSP505

هدست VTech VSP505 با آی پی فون های مدل VSP725، VSP726، VSP735، VSP736 سازگار است.

این هدست ها با قابلیت های بی نظیر، ابزاری ایده آل برای هر کسب و کاری است.

تا ۵۰۰ فوت دامنه

با میکروفون (Micro Phone) مجهز به حذف نویز (Noise Cancelling)

قابلیت تنظیم در حالت های مختلف برای سهولت در ایجاد ارتباطات پایدار و مفید برای مجموعه شما

این هدست دارای پشتیبانی از محصول بصورت ۲۴/۷ برای ایجاد شرایط مناسب در جهت پیشرفت کسب و کار شما و ارتباطات یکپارچه قدرتمند

 

شما میتوانید از طریق دکمه زیر به صفحه محصول ویتک VSP505 وارد شوید.