تلفن های کنفرانس آوایا
avaya conference phone

تلفن های کنفرانس آوایا

تعامل بیشتر، بهمراه بهره وری و صدای بلند تر

تلفن های آوایا ، ساده و انعطاف پذیر

تلفن های آوایا با قابلیت نصب آسان در بستر شبکه، گل سرسبد محصولات آوایا برای افزایش بهره وری کسب و کار ها هستند.

برنامه های کاربردی مبتنی بر وب، صدای فراگیر و قدرتمند، دسترسی به دایرکتوری شرکت برای ایجاد تماس های سریع، قابلیت استفاده از هدست Bluetooth یا میکروفون، سیستم پیجینگ، صفحه نمایش های بزرگ با وضوح تصویر بالا، ذخیره تماس ها و قابلیت استفاده از باتری برای حفظ تماس ها بهنگام جابجایی از قابلیت های با ارزش تلفن های کنفرانس آوایا هستند.

استفاده از تکنولوژی OMNI Sound، صدای فراگیر ۳۶۰ درجه، ایجاد کانال تماس داپلکس برای افزایش کیفیت ارتباط، قابلیت اکولایزر، فیلتر های حذف نویز، پشتیبانی از کارت حافظه SD برای آرشیو تماس ها و ضبط آن ها و پوشش صدا برای فضایی به اندازه ۷۵۰فوت مربع، موجب برتری نسبت به سایر تلفن های کنفرانس شده است.

Avaya تلفن کنفرانس

مدل های تلفن کنفرانس آوایا سری B100

تلفن کنفرانس آوایا B109

AVAYA CONFERENCE PHONES B109

تلفن کنفرانس آوایا B109 یک تلفن بلندگوی شخصی است که صدایی واضح و شفاف را در یک بسته جمع و جور و قابل حمل ارائه می دهد. این تلفن کنفرانس برای ملاقات با چند نفر از همکاران در یک اتاق کنفرانس کوچک، در یک اتاق هتل یا حتی در خانه شما عالی است. تلفن کنفرانس B109 یک تلفن بلندگوی شخصی جمع و جور و قابل حمل است که به راحتی قابل حمل است.

شما میتوانید از طریق دکمه زیر به صفحه محصول آوایا B109 وارد شوید.

تلفن کنفرانس آوایا B129

AVAYA CONFERENCE PHONES B129

تلفن کنفرانس B129 یک راه حل کنفرانس صوتی همه کاره است که برای اتاق های کوچک و متوسط ​​طراحی شده است. این تلفن کنفرانس صدایی واضح و شفاف را ارائه می دهد و به راحتی با هر سیستم کنفرانسی سازگار است. آوایا B129 یک انتخاب عالی برای مشاغلی است که به دنبال راه حلی برای بهبود ارتباطات کنفرانس هستند.

شما میتوانید از طریق دکمه زیر به صفحه محصول آوایا B129 وارد شوید.

تلفن کنفرانس آوایا B149

AVAYA CONFERENCE PHONES B149

تلفن کنفرانس Avaya B149 یک راه حل جامع و کارآمد برای تماس های کنفرانسی است. این تلفن ویژگی های صوتی واضح و بهره وری هوشمند را ارائه می دهد که به تیم شما کمک می کند تا به طور موثرتری با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. تلفن کنفرانس Avaya B149 آسان برای استفاده و طراحی شده است. این تلفن دارای یک صفحه نمایش لمسی رنگی است که به شما امکان می دهد به راحتی تماس های خود را مدیریت کنید.

شما میتوانید از طریق دکمه زیر به صفحه محصول آوایا B149 وارد شوید.

برای مشاهده محصولات بیشتر توسط دکمه روبرو وارد فروشگاه هاوش شوید

تلفن کنفرانس آوایا B159

Avaya conference phone B159

Avaya B159 یک واحد کنفرانس است که برای اتاق های هیئت مدیره و اتاق های کنفرانس بزرگ با گروه های بیش از 10 نفر ایده آل است. این تلفن کنفرانس با یک راه حل ساده مهندسی شده است که صدای شفاف و بهره وری هوشمند را به کاربران ارائه می دهد.

شما میتوانید از طریق دکمه زیر به صفحه محصول آوایا B159 وارد شوید.

تلفن کنفرانس بی سیم آوایا B169

AVAYA CONFERENCE PHONES B169

تلفن کنفرانس بی‌سیم Avaya B169، تماس‌های تلفنی گروهی را آسان‌تر و راحت‌تر می‌کند. فناوری بی‌سیم به این معنی است که می‌توانید آن را به هر کجا ببرید، در حالی که کیفیت صدای استثنایی و ویژگی‌های بصری، مانند نمایشگر رنگی بزرگ، باعث می‌شود که تماس‌ها واضح و تعاملی باشند. با تلفن کنفرانس بی‌سیم B169، می‌توانید به راحتی از هر نقطه از دفتر کار خود به تماس‌های تلفنی گروهی متصل شوید.

شما میتوانید از طریق دکمه زیر به صفحه محصول آوایا B169 وارد شوید.

تلفن کنفرانس آوایا B179

AVAYA CONFERENCE PHONES B179

تلفن کنفرانس Avaya B179 یک راه حل ساده و کارآمد برای بهبود ارتباطات در اتاق های هیئت مدیره و اتاق های کنفرانس بزرگ است. این تلفن صدای واضح و شفاف را ارائه می دهد که به همه شرکت کنندگان در مکالمه امکان می دهد یکدیگر را به خوبی بشنوند. فناوری صوتی OmniSound® در تلفن کنفرانس B179 از قطع شدن صدا جلوگیری می کند و صدای فراگیر 360 درجه و بلندگوهای قدرتمند صدای همه را به خوبی می شنوند.

شما میتوانید از طریق دکمه زیر به صفحه محصول آوایا B179 وارد شوید.

تلفن کنفرانس آوایا مدل B189

AVAYA CONFERENCE PHONES B189

یک انتخاب بی جایگزین برای اتاق های کنفرانس، با:
صفحه نمایش ۵ اینچی لمسی و با نور پس زمینه و وضوح بالا با کیفیت HD
طراحی مدرن
جنس براق
ایده آل برای اتاق کنفرانس کسب و کارهایی که به افزایش بهره وری می اندیشند.

شما میتوانید از طریق دکمه زیر به صفحه محصول آوایا B189 وارد شوید.

تلفن کنفرانس آوایا B199

AVAYA CONFERENCE PHONE B199

راه حل کنفرانس جدید Avaya تجربه صوتی شفاف و بی‌دردسری را برای اتاق‌های کنفرانس در هر اندازه‌ای ارائه می‌دهد. شرکت‌کنندگان می‌توانند با یک لمس ساده به جلسات بپیوندند و آزادانه در اتاق حرکت کنند بدون اینکه صدایشان قطع شود. فناوری OmniSound® Avaya صدای همه شرکت‌کنندگان را به طور یکسان تقویت می‌کند تا همه احساس حضور داشته باشند. قابلیت بلوتوث و رابط کاربری لمسی ساده، اتصال، شروع و مدیریت جلسات را آسان می‌کند.

شما میتوانید از طریق دکمه زیر به صفحه محصول آوایا B199 وارد شوید.