تلفن های تحت شبکه آوایا سری j100

تلفن های تحت شبکه آوایا سری j100

شرکت AVAYA همواره حضوری قدرتمند در ارائه ی ترمینال های VoIP داشته است. آی پی فون های هوشمند و قدرتمند که با ویژگی های ارگونومیک و نوآورانه خود تجربه ی شگفت انگیزی را در ارتباطات می سازد. سری J100 از آن دست آی پی فون هایی هست که موجب آسان شدن انتخاب می گردد. پشتیبانی از پروتکل SIP، ظاهری چابک و طراحی حرفه ای بهمراه تناسب پذیری با هر اندازه ای از کسب و کار، ابزاری ایده آل به بازار معرفی می کند.
ویژگی ها و قابلیت ها:

انگیزه ی طراحی این سری از آی پی فون ها توسط آوایا (AVAYA) بهبود تجربه ی کاربر است که با طراحی مدرن و پشتیبانی از پروتکل SIP برای دستیابی به قابلیت های چند رسانه ای و قابلیت اتصال با Wi-Fi و پشتیبانی از بلوتوث (Bluetooth) بدست آمده است.
تجربه ی یک ابزار رومیزی مدرن

شرکت آوایا (AVAYA) که سال ها بدرستی لقب رهبر جهانی بازار VoIP را بخود اختصاص داده است در طراحی سری J100 یک انقلاب به راه انداخته است. یک تلفن رومیزی بسیار سبک، کم حجم ولی کارآمد با همه ی قابلیت های لازم بعنوان یک رابط کاربری همه جانبه با دسترسی به گروه های تماس، تقویم، کلیدها و هر آن چیزی که کاربر بدان نیاز دارد.
مدیریت آسان کاربری

دسترسی به پنل مدیریت مبتنی بر وب به مدیر یا مسئول مربوطه در هر سازمانی اجازه می دهد تا تنظیمات مورد نظر کاربران خود را به آسانی و فقط با چند کلیک از راه دور انجام دهد.
طراحی پایدار

انتخاب آینده با سری جدید آی پی فون های AVAYA

سری J100 با طراحی هوشمندانه خود ارزش بالایی ایجاد کرده است که با قیمت های کاملا رقابتی، اضافه بر جذب بازارهای جدید برای Avaya، این امکان را می دهد تا مشتریان قبلی با صرف هزینه ی قابل توجیه از آی پی فون های قدیمی یا مبتنی بر پروتکل H.323 به این ابزارهای شگفت انگیز مهاجرت نمایند.

آوایا (Avaya) در این سری از گوشی های رومیزی خود چهار مدل را ارائه کرده است که هر کدام اضافه بر ارزشمند بودن در این صنعت، قابلیت هایی متناسب برای کاربری ها و بازارهای مختلف را همراه خواهند داشت. این سری شامل مدل های J129، J139، J169 و J179 می باشد. این گوشی ها می توانند از هر کسب و کاری پشتیبانی نمایند که با قیمت های بسیار رقابتی در سراسر جهان ارائه می شوند ولی همان طور که گفته شد هر کدام به تنهایی قدرت منحصر به فردی برای بخشی از بازار کاربران را دارا می باشند.

Avaya j100 series network phones

مدل J129 یک آی پی فون سبک، کوچک و مقرون به صرفه است که برای کاربری هایی مانند اتاق های ملاقات، خرده فروشی ها، لابی ها مناسب است.

مدل J139 مناسب برای کاربرانی است که تعداد تماس های خیلی زیادی ندارند و می خواهند هم زمان با داشتن ابزارهای حرفه ای ارتباطی، هزینه ها را پایین نگاه دارند.

مدل J169 مناسب برای کسب و کارهایی است که ارتباطات بخش جدایی ناپذیر کار آن ها می باشد و همه روزه و در هر زمان نیاز به ابزار های ارتباطی قدرتمند دارند که می توان از مهم ترین آن ها به مراکز تماس (کال سنتر) اشاره نمود.

مدل J179 یک ابزار ارتباطی کامل است که توسط آوایا (Avaya) برای سطح بالایی از ارتباطات و قابلیت ها طراحی شده است.

آوایا سری j100

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک های روبرو وارد شوید و با کارشناسان هاوش در ارتباط باشید.