نرخ انتقال تماس (CTR)

نرخ انتقال تماس (CTR) مرکز تماس چیست؟

نرخ انتقال تماس (CTR) یا Call Transfer Rate، درصدی از کل تماس هایی است که از یک کارشناس به کارشناس دیگر منتقل می شود. انتقال ممکن است بنا به درخواست مشتریان و تماس گیرنده با یک تیم متخصص باشد. بطور معمول نرخ انتقال تماس موضوع منفی…

راه های ایجاد وفاداری مشتریان

راه های ایجاد وفاداری مشتریان مرکز تماس

راه های ایجاد وفاداری مشتریان: وفاداری مشتری یک رابطه مثبت و مداوم بین یک مشتریان و کسب و کارهاست. این موضوع باعث می شود تا خریدها تکرار شوند و مشتریان را ترغیب می کند تا شرکت شما را بجای رقبا انتخاب کنند. وفاداری در نتیجه تعاملات مثبت متعددی …

رسیدگی به شکایات مشتریان

چگونگی رسیدگی به شکایات مشتریان

چگونگی رسیدگی به شکایات مشتریان: باید دانست که امروزه و طی سال های گذشته، چگونگی رسیدگی به شکایات مشتریان در رسانه های اجتماعی بسیار اهمیت دارد. زمانی که مشتریان مشکل یا شکایتی دارند، رسانه های اجتماعی اولین جایی هستند که…

مراقبت از مشتری و خدمات مالی

مراقبت از مشتری و خدمات مالی

آن چه که امروز برای بسیاری از شرکت ها اهمیت بسیاری دارد، مراقبت و رضایت مشتری است. مراقبت از مشتری و خدمات مالی مرتبط با آن می بایست بطور جدی توسط شرکت ها در نظر گرفته شود. چرا که تجزیه و تحلیل خدمات مالی باعث می شود سفر مشتریان را متحول کرده…

قرارداد سطح خدمات (SLA) مرکز تماس

قرارداد سطح خدمات (SLA) مرکز تماس چیست؟

قرارداد سطح خدمات (SLA) مرکز تماس چیست؟ در مراکز تماس، ابزاری حیاتی برای ایجاد انتظارات بین ارائه دهندگان خدمات و مشتریان است. شرکت ها باید بدانند برای بهبود ارتباطات، رضایت مشتری و ارائه خدمات در مراکز تماس لازم است قرارداد سطح خدمات را پیاده کنند.

مشاور مرکز تماس (Call Center Advisor)

مشاور مرکز تماس (Call Center Advisor)

مشاور مرکز تماس (Call Center Advisor) کیست؟ کسی است که اغلب در خط مقدم یک سازمان قرار دارد. وظایف مشاوران، ارائه اطلاعات در مورد محصولات و خدمات، دریافت سفارشات، پاسخ گویی به شکایات مشتریان، پردازش انتقادها و انجام فعالیت های دیگر است.

رهبر تیم مرکز تماس (Call center team leader)

رهبر تیم مرکز تماس (Call center team leader)

رهبر تیم مرکز تماس (Call center team leader) کیست؟ شخصی است که رهبری گروهی از کارکنان و کارمندان مرکز را بر عهده دارد و بر کار آن ها نظارت می کنند. رهبران، وظیفه ارائه آموزش، مدیریت، حل مساله، پیشبرد کار و ارزیابی عملکرد اعضا را برعهده دارند.

سرپرست مرکز تماس

سرپرست مرکز تماس (Call Center Supervisor)

سرپرست مرکز تماس (Call Center Supervisor) کیست؟ کسی است که مسئولیت آموزش، برنامه ریزی، ارزیابی کار کارکنان، بازرسی و انجام امور پیشگیرانه برای اطمینان از آمادگی تجهیزات، استخدام و آموزش اعضای تیم جدید و تهیه بودجه بخش های تحت نظارتش را بر عهده دارد.

مربی مرکز تماس call center trainer

مربی مرکز تماس یا Call Center Trainer

مربی مرکز تماس، Call Center Trainer: مسئول آموزش کارکنان جدید خدمات مشتری و پشتیبانی از کارکنان با تجربه برای بهبود عملکردشان است. یک مربی وظایف مختلفی دارد که شامل: انگیزه ماندن کارکنان، برگزاری جلسات آموزشی، ایجاد مطالب آموزشی، شناسایی شکاف های مهارتی و اطمینان از آن هاست.

مدیر مرکز تماس یا CC Manager

مدیر مرکز تماس یا CC Manager

مدیر مرکز تماس یا CC Manager کسی است که مسئولیت کلی عملیات مرکز تماس را بر عهده دارد. هم چنین مدیر کسی است که مسئول استخدام، آموزش و تشویق کارکنان، مدیریت منابع در راستای افزایش بهره وری و مسئول بررسی گزارش کارشناسان مرکز تماس است.

مدیر عملیاتی مرکز تماس

مدیر عملیاتی مرکز تماس (Operational Manager)

مدیر عملیاتی مرکز تماس یا Operational Manager، کسی است که بطور معمول اجرای فرآیندها و شیوه های صحیح در سراسر سازمان بر عهده دارد. وظایفی مانند: بررسی عملکرد کارکنان، ارزیابی نیازها، تدوین استراتژی، بهبود عملکرد، مدیریت پروژه، مدیریت محصول، تهیه مواد و منابع.

نرخ سرعت انتقال تماس

نرخ سرعت انتقال تماس (Transfer rate) مرکز تماس چیست؟

نرخ سرعت انتقال (Transfer rate) مرکز تماس چیست؟
نرخ انتقال تماس (Transfer rate)، یا نرخ سرعت انتقال معیاری است که سرعت انتقال داده ها از مکانی به مکان دیگر توصیف می کند. نرخ انتقال با تقسیم مقدار کل داده ارسال شده بر کل مدت زمان انتقال داده ها (S = A ÷ T) محاسبه می شود و بر حسب کیلوبیت،

صف مرکز تماس (Call Center Queue)

صف مرکز تماس (Call Center Queue) چیست؟

صف مرکز تماس (Call Center Queue)، جایی است که مشتریان بطور مجازی منتظر ارتباط با یک کارشناس مرکز تماس هستند. بطور خلاصه صف در مرکز تماس یعنی در انتظار بودن. باید گفت، صف ‌های تلفن شناخته‌ شده‌ ترین صف ‌ها هستند، ولی با معرفی روش ‌های دیجیتالی …

شماره گیر پیش بینی کننده

شماره گیر پیش بینی کننده (Predictive Dialer) چیست؟

شماره گیر پیش بینی کننده (Predictive Dialer) چیست؟ شماره گیرهای خودکاری هستند که بطور خودکار از فهرستی از شماره‌ های تلفن شماره‌ گیری می ‌کند و تماس های تلفنی را قبل از در دسترس قرار گرفتن کارشناسان، به آن ها وصل می کند. این شماره گیرها طوری شده…