مرکز تلفن تحت شبکه آوایا

مرکز تلفن تحت شبکه آوایا | AVAYA IPO SE Platform

قدرتمند، رشد بدون وقفه و مدیریت آسان
آوایا آی پی آفیس سرور ادیشن (Avaya IP Office Server Edition Platform)

Avaya IP Office Server Edition Platform

IPO SE

آوایا آی پی آفیس سرور ادیشن (Avaya IP Office Server Edition Platform) ، مجموعه ای از ابزارها و راه حل های مناسب برای توسعه کسب و کارهای متوسط و رو به بزرگ می باشد. راه کاری ایده آل که با فراهم نمودن ابزارهای تعاملی برای تیم کاری باعث ارائه خدمات بهتر به مشتریان خواهد شد. آوایا آی پی آفیس سرور ادیشن (Avaya IP Office Server Edition Platform) یک مرکز تلفن تحت شبکه است که فرصت هایی را در انجام کارها از راه دور فراهم نموده تا کاربران الزاماً محدود به محیط کسب و کار نباشند. پشتیبانی از ۳۰۰۰ کاربر در ۱۵۰ سایت نشان از مقیاس پذیری این مرکز تلفن تحت شبکه بوده که برای تمام کسب و کارهای متوسط و رو به بزرگ یک ایده آل است. آوایا آی پی آفیس سرور ادیشن یک مرکز تلفن تحت شبکه با امکان مدیریت آسان با قابلیت کنترل از راه دور (مبتنی بر ابزار تحت وب) می باشد. آوایا آی پی آفیس سرور ادیشن، تضمین کننده ارائه سرویس های مبتنی بر تعامل با مشتریان می باشد.

آوایا آی پی آفیس سرور ادیشن
AVAYA IP OFFICE SERVER EDITION Platform

مدیریت آسان

مدیریت آسان مبتنی بر دسترسی تحت وب، امکان تغییرات بر روی کاربران و مدیریت ۱۵۰ شعبه را فراهم می سازد. همچنین ساختار یکپارچه آن به توسعه برنامه ها و نرم افزارهای کاربردی کمک می کند. پشتیبانی از آی پی فون ها بهنگام قطع برق و فعال شدن آن بر روی سایر سرورها و فعال ماندن سایر سرویس ها از قبیل صندوق صوتی باعث حفظ منابع ارتباطی کسب و کارها می باشد.

 

مبتنی بر سرور

امروزه و با رشد روز افزون بازار، کسب و کارهای متوسط و رو به رشد نیاز به سرویس های پشتیبان دارند. قطع سرویس و از دسترس خارج شدن کاربران می تواند هر کسب و کاری را به نابودی بکشاند. پشتیبانی از آی پی فون ها بهنگام قطع برق و فعال شدن آن بر روی سایر سرورها و فعال ماندن سایر سرویس ها از قبیل صندوق صوتی باعث حفظ منابع ارتباطی کسب و کارها می باشد.

 

همکاری موثر

فراهم نمودن سرویس های بسیاری برای تعامل بهتر و بیشتر با مشتریان مهم است. کاربران سیستم می توانند در یک محیط امن نسبت به ایجاد یک کنفرانس تلفنی اقدام نمایند. ایجاد یک کنفرانس تلفنی امن توسط میزبان می تواند با زمان بندی و ارسال دعوتنامه و پذیرش آن توسط مهمانان صورت پذیرد. مرکز تلفن تحت شبکه آوایا آی پی آفیس دارای قابلیت ضبط کنفرانس و ذخیره آن در بانک اطلاعاتی می باشد.

 
تلفن تحت شبکه آوایا

ویدئوی معرفی مرکز تلفن تحت شبکه AVAYA IP OFFICE SERVER EDITION

avayerasa_Avaya-IP-Office-Server-Edition-link

آوایا آی پی آفیس سرور ادیشن

ایجاد ارتباط های موثر در کسب و کارها

امروزه فراتر از یک ارتباط تلفنی می باشد. اضافه کردن یک همکاری تحت وب با قابلیت به اشتراک گزاری داده ها و اسناد و وجود ابزارهای مختلف و متنوع با امکان استفاده از طریق کامپیوتر، موبایل و تبلت یک نیاز غیر قابل انکار در کسب و کارهای امروزی می باشد. انتقال ایده ها و افکار بدون درنگ و بدون اتکا به سخت افزارهی خاص برای تعامل بهتر نیاز امروزی کسب و کارها می باشد.

ایجاد تماس و پاسخ گویی به تماس ها با هر دستگاهی

با آوایا آی پی آفیس سرور ادیشن (Avaya IP Office Server Edition Platform)، هیچ تماسی را از دست نخواهید داد. مهم نیست کجا هستید و از چه ابزاری استفاده می کنید، خواه یک آی پی فون باشد، خواه یک گوشی هوشمند آیفون یا اندروید باشد، فقط کافی است که به شبکه مرتبط با سازمان خود متصل باشید که این ارتباط می تواند از طریق اینترنت ADSL، Wi Max، ۳G/4G باشد و حتی در صورت در دسترس نداشتن دائمی شبکه، می توانید بهنگام اتصال به شبکه با استفاده از IM یا پیام های ضبط شده در سیستم از وضعیت تماس های خود با خبر شوید. انتقال پیام های صوتی به ایمیل شما و سایر امکان هایی که موجب تحرک پذیری شما می شود، شرایطی را فراهم می کند که گویا همیشه در محل کار خود هستید.

امکانات ریموت، حذف شرایط دور از محیط بودن

آوایا آی پی آفیس سرور ادیشن (Avaya IP Office Server Edition Platform) با فراهم نمودن شرایط استفاده از راه دور این فرصت را فراهم می سازد تا شما از خانه یا هر مکان دیگری همچنان در تعامل با همکاران مستقر در سازمان خود باشید. فقط کافیست در هر کجا که هستید تلفن خود را با اتصال از طریق یک رابط تحت وب به سازمان خود متصل شوید و با فعال شدن تلفن خود، امکانات IM و دسترسی به دایرکتوری سازمان تجربه جدیدی از تعامل با همکاران خود داشته باشید. کنترل تماس ها، مدیریت تماس ها، مدیریت کنفرانس های تلفنی، حتی ضبط آن ها صرفاً با یک کلیک رخ می دهد. فقط با نصب یک نرم افزار ساده بر روی کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت یا گوشی هوشمند خود.

سطح جدیدی از ارائه خدمات به مشتریان

کسب و کارهای بزرگ با وجود طیف وسیعی از مشتریان نیازمند ارائه سرویس های مناسب به آن ها می باشند و آوایا فرصت جدیدی را با پیاده سازی یک مرکز تماس مبتنی بر نوآوری و سرویس های هوشمند در اختیار شما قرار می دهد. آوایا آی پی آفیس سرور ادیشن (Avaya IP Office Server Edition Platform) یک مرکز تلفن تحت شبکه است که مجهز به یک مرکز تماس برای پاسخ گویی به تماس های صوتی، چت، ایمیل، فکس و پیامک می باشد که به سادگی پیاده سازی شده و به مشتریان ارزشمند شما کانال های مختلف و متنوعی را برای ارتباط ارائه خواهد داد. تمام اطلاعات مشتری صرف نظر از این که، ارتباط از طریق چه کانالی برقرار شده است در اختیار اپراتور مرکز تماس (Agent) قرار خواهد گرفت تا ارائه خدمات به مشتریان با سرعت بالاتری صورت پذیرد که نتیجه آن برای کسب و کارها تعامل بهتر با مشتریان و رسیدن به بهره وری بیشتر و سودآوری است.

دسکتاپ شما، ابزار شما

آوایا آی پی آفیس سرور ادیشن (Avaya IP Office Server Edition Platform)، با ایجاد فرصت هایی برای برقراری ارتباط از طریق ابزارهای مختلف مانند Outlook، Lynk، Salesforce و سایر نرم افزارهایی مانند مسنجر ها، باعث صرفه جویی در وقت با ارزش شما خواهد شد. فقط کافی است با یک کلیک از طریق هر یک از این ابزارها به تماس های خود پاسخ داده تا به سرعت شرایط مبتنی بر تعامل با مشتریان را ایجاد نمایید.

IP Office Server Edition

ارتباط های پایدار

پیاده سازی آسان

توسعه پذیری ارزان

مرکز تلفن تحت شبکه

اجزای سیستم

سرور اصلی که مدیریت کننده تماس ها، سرویس های تحت وب، موبایل، IM و پیام رسان یکپارچه بر اساس لایسنس های متمرکز می باشد.

سیستم مدیریت ارتباطات بر روی یک سرور با سیستم عامل لینوکس نصب می گردد.

سرور جانبی که مشابه سرور اصلی پیاده سازی می شود، صرفاً برای افزایش ظرفیت و ایجاد یک سرویس پشتیبان می باشد.

ماژول های توسعه که برای توسعه سیستم در سایت های دور از مرکز می باشد و علاوه بر آن برای سرویس های آنالوگ و خطوط شهری آنالوگ می باشدو ماژول های توسعه می توانند یک سرور لینوکس یا یک آوایا آی پی آفیس ۵۰۰ باشند.

ظرفیت سیستم

پشتیبانی از ۳۰۰۰ کاربر در یک تا یکصد و پنجاه شعبه

پشتیبانی از ۶۴۸ کانال ارتباطی مبتنی بر SIP Trunk بر هر سرور

پشتیبانی از ۲۵۶ کانال ارتباطی مبتنی بر SIP Trunk بر هر ماژول توسعه

هر آوایا آی پی آفیس ۵۰۰ شامل: ۱۴۸ ترانک H.323، تعداد ۸ خط E1، تعداد ۲۰۸ خط آنالوگ

پشتیبانی از ۱۵۰ پورت IVR به صورت هم زمان

پشتیبانی از ۲۵۶ کانال ارتباطی در یک کنفرانس صوتی برای هر سرور

پشتیبانی از ۳۰۰ ارتباط هم زمان از طریق Avaya One-x Portal برای هر سرور و قابل ارتقا تا ۷۵۰ ارتباط در سرور مجزا

ویژگی ها

استفاده از Avaya One-X Mobile برای گوشی های هوشمند با هر سیستم عامل یا کامپیوتر و لپ تاپ با قابلیت برقراری ارتباط از طریق شبکه بی سیم سازمانی یا شبکه اینترنت با امکان برقراری تماس، IM، صندوق پست صوتی و دسترسی به دایرکتوری سازمان

ایجاد کنفرانس های صوتی و ویدئویی امن با قابلیت مدیریت، کنترل و ضبط ارتباطات، قابل استفاده از طریق وب و با هر دستگاه سازگار با وب

پیاده سازی مراکز تماس با ارائه سرویس های صوتی، ایمیل، فکس، چت و پیامک

ارتباطات راه دور از طریق VPN

 

دانلود pdf راهکار های جامع شرکت هاوش

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک های روبرو وارد شوید و با کارشناسان هاوش در ارتباط باشید.