تلفن های تحت شبکه آوایا سری ۹۶۰۰
یک انتخاب چند منظوره و فراتر از یک تلفن رومیزی

تلفن های تحت شبکه آوایا سری ۹۶۰۰

تلفن های تحت شبکه آوایا سری ۹۶۰۰، شامل تعداد متنوعی از تلفن های رومیزی با استحکام زیاد و در عین حال ظرافت خاص در طراحی می باشند.

آی پی فون های آوایا سری ۹۶۰۰ ، بسیار فراتر از یک آی پی فون معمولی است که دارای صفحه نمایش های نسبتا بزرگ و در برخی از مدل ها دارای صفحه نمایش های لمسی هستند و هم چنین بسیاری قابلیت های جذاب چه از نظر کاربر تلفن و چه از نظر متخصصین فن آوری ارتباطات موجب شده است که این سری از تلفن های آی پی محبوبیت زیادی را در دنیا کسب کنند.

ارائه ی طیف گسترده تری از صدا با حذف نویزهای احتمالی در کنار پشتیبانی هم زمان از پروتکل های H.323 و SIP و مجهز به پشتیبانی از VPN بدون نیاز به تجهیزات جانبی، صفحه نمایش های بزرگ و در بعضی مدل ها صفحه نمایش های رنگی، صفحه نمایش های لمسی، پشتیبانی از صفحات وب، تقویم، دایرکتوری، پیام های فوری و بسیاری قابلیت های جذاب دیگر، همه و همه موجب شده است تا این سری از آی پی فون های آوایا منحصر بفرد بوده و نشانی از تکنولوژی مدرن و امروزی آوایا باشند.

تلفن های تحت شبکه آوایا سری ۹۶۰۰، در بسیاری از مدل ها دارای دو پورت شبکه ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ می باشد که از قابلیت PoE پشتیبانی نموده و با خروجی اترنت Gig یک شرایط ویژه برای کاهش هزینه های سازمان با حفظ پهنای باند مناسب ارائه می نمایند.

آی پی فون های آوایا سری ۹۶۰۰، با کاهش ۴۰ تا ۶۰ درصدی مصرف انرژی، اضافه بر افزایش طول عمر، ضامن حفظ محیط زیست نیز می باشند.

با توصیف های فوق، باید اذعان داشت تلفن های تحت شبکه آوایا سری ۹۶۰۰ شایسته تعریف زیر است:

زیبای هوشمند و حامی محیط زیست

Avaya 9600

مدل های سری 9600 آوایا

گوشی آی پی فون آوایا ۹۵۰۸

Avaya IP Phone 9508

آوایا ۹۵۰۸ یک تلفن ضروری برای مدیران. مدیران کسب‌وکارهای کوچک که زمان زیادی را صرف تلفن می‌کنند به ویژگی‌های پیشرفته تلفن متکی هستند و برای موفقیت در نقش‌های خود به ارتباطات صوتی با کیفیت بالا و زمان واقعی وابسته هستند. ۹۵۰۸ با یک صفحه نمایش بزرگ و قابل خواندن، کلیدهای چندگانه ویژگی، شماره گیری سریع و گزارش تماس را برای رضایت بیشتر مدیران اجرایی فراهم می کند.

 

شما میتوانید از طریق دکمه زیر به صفحه محصول آوایا 9508 وارد شوید.

آی پی فون آوایا مدل ۹۶۰۸

Avaya IP Phone 9608

آوایا ۹۶۰۸، کاربردی و مقرون به صرفه

آی پی فون آوایا مدل ۹۶۰۸، یک تلفن اقتصادی و کاربردی برای همه ی کسب و کارها می باشد که ضمن داشتن یک صفحه نمایش بزرگ، مجهز به ۸ خط تماس هم زمان با برچسب های گرافیکی و کلیدهای میان بر می باشد.

صفحه نمایش تلفن آوایا مدل ۹۶۰۸، برابر با ۳٫۲ در ۲٫۲ اینچ است که به کاربر احساس خوش آیندی از یک ابزار رومیزی می دهد.

شما میتوانید از طریق دکمه زیر به صفحه محصول آوایا 9608 وارد شوید.

آی پی فون آوایا مدل ۹۶۱۱

Avaya IP Phone 9611

آوایا مدل ۹۶۱۱، جذاب و شگفت انگیز

تلفن تحت شبکه آوایا مدل ۹۶۱۱ یا ۹۶۱۱G، یک تلفن آی پی فوق مدرن است که اضافه بر طراحی بسیار زیبا و صفحه نمایش نسبتا بزرگ ۲٫۸ در ۲٫۱ اینچی آن، دارای دو پورت شبکه ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ می باشد که قابلیت استفاده از پروتکل های SIP و H.323 را دارا است که همین موارد این تلفن تحت شبکه را نزد کاربران و بخصوص متخصصان فن آوری یک انتخاب ویژه و شگفت انگیز نموده است.

شما میتوانید از طریق دکمه زیر به صفحه محصول آوایا 9611 وارد شوید.

آی پی فون آوایا مدل ۹۶۲۰

Avaya IP Phone 9620

انتخاب یک تلفن رومیزی کوچک و سبک

تلفن تحت شبکه آوایا مدل ۹۶۲۰، یکی از تلفن های تحت شبکه بسیار کاربردی است زیرا اضافه بر این که دارای قابلیت های بسیاری بر روی مراکز تلفن آوایا می باشد، یکی از محصولاتی است که بسادگی با سایر مراکز تلفن تحت شبکه نیز همخوانی پیدا کرده و قابل استفاده است.

شما میتوانید از طریق دکمه زیر به صفحه محصول آوایا 9620 وارد شوید.

آی پی فون آوایا مدل ۹۶۲۱

Avaya IP Phone 9621

آوایا ۹۶۲۱، مدرن و چند منظوره

آی پی فون آوایا مدل 9621 یا ۹۶۲۱G (آوایا مدل 9621)، یک تلفن تحت شبکه رومیزی بزرگ و مدرن است که دارای یک صفحه نمایش ۳٫۷ در ۲٫۱ اینچی با قابلیت لمسی (Touch Screen) می باشد که مناسب برای کاربرانی است که تجربه ی ابزارهای هوشمند و لمسی را می پسندندضمانت سه ساله هاوش.

 

شما میتوانید از طریق دکمه زیر به صفحه محصول آوایا 9621 وارد شوید.

برای مشاهده محصولات بیشتر توسط دکمه روبرو وارد فروشگاه هاوش شوید

آی پی فون آوایا مدل ۹۶۳۰

Avaya IP Phone 9630

آوایا ۹۶۳۰، کاربردی و مناسب برای اپراتورها

آی پی فون آوایا مدل ۹۶۳۰ یا ۹۶۳۰G، یک تلفن تحت شبکه رومیزی نسبتا بزرگ است که دارای یک صفحه نمایش بزرگ با کلیدهای نرم افزاری یا نرم و ۲۴ کلید قابل برنامه ریزی جهت دسترسی سریع تر به قابلیت های سیستم مرکز تماس می باشد.

  • ضمانت سه ساله شرکت هاوش
شما میتوانید از طریق دکمه زیر به صفحه محصول آوایا 9630 وارد شوید.

آی پی فون آوایا مدل ۹۶۴۰

Avaya IP Phone 9640

تلفن تحت شبکه Avaya 9640

Avaya 9640، مناسب برای مدیران: تلفن تحت شبکه آوایا مدل ۹۶۴۰، یک تلفن آی پی با صفحه نمایش نسبتا بزرگ ۳٫۱ در ۲٫۳ اینچی است که دارای ۶ کلید فرمان در کنار صفحه نمایش و ۴ کلید نرم افزاری یا نرم و ۲۴ کلید قابل برنامه ریزی جهت دسترسی سریع تر به قابلیت های سیستم بصورت میان بر می باشد که بسیار مناسب مدیران و مدیران ارشد سازمان ها است.

با ضمانت سه ساله شرکت هاوش

شما میتوانید از طریق دکمه زیر به صفحه محصول آوایا 9640 وارد شوید.

آی پی فون آوایا مدل ۹۶۴۱

Avaya IP Phone 9641

Avaya 9641، بی نظیر و فوق مدرن

تلفن تحت شبکه آوایا مدل ۹۶۴۱، یک تکنولوژی مدرن و همراه با نوآوری است. مدل آوایا 9641 یک تلفن رومیزی نسبتا بزرگ با صفحه نمایش ۴٫۱ در ۲٫۳ اینچی رنگی و لمسی (Touch Screen) است که از جذابیت های بسیاری برای کاربران علاقه مند به ابزارهای هوشمند و لمسی برخوردار است.

شما میتوانید از طریق دکمه زیر به صفحه محصول آوایا 9641 وارد شوید.

آی پی فون آوایا مدل ۹۶۵۰

Avaya IP Phone 9650

Avaya 9650، همه فن حریف

تلفن تحت شبکه آوایا مدل ۹۶۵۰، یک تلفن تحت شبکه رومیزی نسبتا بزرگ با همه ی قابلیت های مورد نیاز کاربران در سطوح مختلف یک سازمان یا کسب و کار است. آی پی فون آوایا مدل ۹۶۵۰، مجهز به یک صفحه نمایش رنگی بزرگ با ابعاد ۳٫۱ در ۲٫۳ اینچی است که دارای ۵ کلید نرم افزاری یا نرم و ۲۴ کلید قابل برنامه ریزی برای دستیابی سریع تر و آسان تر به قابلیت های سیستم مرکز تماس است.

 

شما میتوانید از طریق دکمه زیر به صفحه محصول آوایا 9650 وارد شوید.

آی پی فون آوایا مدل ۹۶۷۰

Avaya IP Phone 9670

آوایا ۹۶۷۰، فراتر از انتظار

تلفن تحت شبکه آوایا مدل ۹۶۷۰، بیش تر از آن که یک تلفن تحت شبکه رومیزی باشد، یک ابر دستگاه مبتنی بر تکنولوژی رومیزی است.

آی پی فون آوایا مدل ۹۶۷۰، مجهز به یک صفحه نمایش رنگی بزرگ با ابعاد ۵٫۱ در ۳٫۸ اینچی است که بصورت لمسی (Touch Screen) بوده و از صفحات وب پشتیبانی می نماید.

 

شما میتوانید از طریق دکمه زیر به صفحه محصول آوایا 9670 وارد شوید.