تلفن های تحت شبکه آوایا سری j100

تلفن های تحت شبکه آوایا سری J100

شرکت AVAYA همواره حضوری قدرتمند در ارائه ی ترمینال های VoIP داشته است. آی پی فون های هوشمند و قدرتمند که با ویژگی های ارگونومیک و نوآورانه خود تجربه ی شگفت انگیزی را در ارتباطات می سازد. سری J100 از آن دست آی پی فون هایی هست که موجب آسان شدن انتخاب می گردد. پشتیبانی از پروتکل SIP، ظاهری چابک و طراحی حرفه ای بهمراه تناسب پذیری با هر اندازه ای از کسب و کار، ابزاری ایده آل به بازار معرفی می کند.
ویژگی ها و قابلیت ها:

انگیزه ی طراحی این سری از آی پی فون ها توسط آوایا (AVAYA) بهبود تجربه ی کاربر است که با طراحی مدرن و پشتیبانی از پروتکل SIP برای دستیابی به قابلیت های چند رسانه ای و قابلیت اتصال با Wi-Fi و پشتیبانی از بلوتوث (Bluetooth) بدست آمده است.
تجربه ی یک ابزار رومیزی مدرن

شرکت آوایا (AVAYA) که سال ها بدرستی لقب رهبر جهانی بازار VoIP را بخود اختصاص داده است در طراحی سری J100 یک انقلاب به راه انداخته است. یک تلفن رومیزی بسیار سبک، کم حجم ولی کارآمد با همه ی قابلیت های لازم بعنوان یک رابط کاربری همه جانبه با دسترسی به گروه های تماس، تقویم، کلیدها و هر آن چیزی که کاربر بدان نیاز دارد.
مدیریت آسان کاربری

دسترسی به پنل مدیریت مبتنی بر وب به مدیر یا مسئول مربوطه در هر سازمانی اجازه می دهد تا تنظیمات مورد نظر کاربران خود را به آسانی و فقط با چند کلیک از راه دور انجام دهد.
طراحی پایدار

Avaya J100

انتخاب آینده با سری جدید آی پی فون های AVAYA

سری J100 با طراحی هوشمندانه خود ارزش بالایی ایجاد کرده است که با قیمت های کاملا رقابتی، اضافه بر جذب بازارهای جدید برای Avaya، این امکان را می دهد تا مشتریان قبلی با صرف هزینه ی قابل توجیه از آی پی فون های قدیمی یا مبتنی بر پروتکل H.323 به این ابزارهای شگفت انگیز مهاجرت نمایند.

آوایا (Avaya) در این سری از گوشی های رومیزی خود چهار مدل را ارائه کرده است که هر کدام اضافه بر ارزشمند بودن در این صنعت، قابلیت هایی متناسب برای کاربری ها و بازارهای مختلف را همراه خواهند داشت. این سری شامل مدل های J129، J139، J169 و J179 می باشد. این گوشی ها می توانند از هر کسب و کاری پشتیبانی نمایند که با قیمت های بسیار رقابتی در سراسر جهان ارائه می شوند ولی همان طور که گفته شد هر کدام به تنهایی قدرت منحصر به فردی برای بخشی از بازار کاربران را دارا می باشند.

مدل J129 یک آی پی فون سبک، کوچک و مقرون به صرفه است که برای کاربری هایی مانند اتاق های ملاقات، خرده فروشی ها، لابی ها مناسب است.

مدل J139 مناسب برای کاربرانی است که تعداد تماس های خیلی زیادی ندارند و می خواهند هم زمان با داشتن ابزارهای حرفه ای ارتباطی، هزینه ها را پایین نگاه دارند.

مدل J169 مناسب برای کسب و کارهایی است که ارتباطات بخش جدایی ناپذیر کار آن ها می باشد و همه روزه و در هر زمان نیاز به ابزار های ارتباطی قدرتمند دارند که می توان از مهم ترین آن ها به مراکز تماس (کال سنتر) اشاره نمود.

مدل J179 یک ابزار ارتباطی کامل است که توسط آوایا (Avaya) برای سطح بالایی از ارتباطات و قابلیت ها طراحی شده است.

آوایا سری j100

مدل های سری j100 آوایا

آی پی فون آوایا مدل j129

Avaya IP Phone J129

آوایا مدل j129 یک تلفن رومیزی مقرون به صرفه و امن. آی پی فون آوایا مدل J129 با طراحی صنعتی جدید، فانتزی و باریک خود یک ایده آل برای میز کارهایی مانند لابی ها، اتاق های انتظار، ناهارخوری ها، مناطق تولیدی، راه روها و فضای های کوچک است. این آی پی فون با پشتیبانی از پروتکل SIP جایگزینی مناسب برای تلفن های قدیمی تر و یا تلفن های دیجیتال است. با ضمانت سه ساله شرکت هاوش.

شما میتوانید از طریق دکمه زیر به صفحه محصول آوایا J129 وارد شوید.

آی پی فون آوایا مدل j139

Avaya IP Phone J139

آی پی فون آوایا مدل J139 یک تلفن رومیزی مقرون به صرفه است که برای ارتباطات ساده طراحی شده است که در آن برقراری تماس و دریافت آن، مهم ترین نیاز است. تلفن تحت شبکه آوایا مدل J139 از نرم افزار سری J100 استفاده می کند که مبتنی بر پروتکل SIP بوده که از SIPPING 19 پشتیبانی می نماید. AVAYA IP PHONES J139 توسط Avaya Aura و Avaya IP Office 11.0 or Higher پشتیبانی می گردد.

شما میتوانید از طریق دکمه زیر به صفحه محصول آوایا J139 وارد شوید.

آی پی فون آوایا مدل j159

Avaya IP Phone J159

تلفن آی پی فون آوایا مدل J159 یک تلفن کوچک و جمع و جور با امکانات زیاد است. این تلفن دارای بسیاری از دکمه های ویژگی، چهار کلید نرم افزاری، صفحه نمایش رنگی، صدای با کیفیت بالا، قابلیت استفاده با هدست و Wi-Fi اختیاری است. تلفن IP Avaya J159 به طور کامل با پلتفرم های Avaya Aura®, Avaya IP Office™ و Avaya Cloud Office® توسط RingCentral ادغام شده است.

شما میتوانید از طریق دکمه زیر به صفحه محصول آوایا J159 وارد شوید.
 

برای مشاهده محصولات بیشتر توسط دکمه روبرو وارد فروشگاه هاوش شوید

آی پی فون آوایا مدل j169

Avaya IP Phone J169

آی پی فون آوایا مدل J169 یک تلفن رومیزی مدرن با قابلیت های بسیار و البته با قیمتی رقابتی بهمراه صفحه نمایش بزرگ، کیفیت صدای ایده آل، پشتیبانی از هدست، دارای ۴ کلید نرم و قابلیت اتصال سه ماژول ۲۴ کلیدی جهت توسعه کلید های قابل برنامه ریزی می باشد. تلفن تحت شبکه آوایا مدل J169 با پشتیبانی از پروتکل های SIP و H.323 یک ابزار ایده آل برای ارتباطات صوتی، قابل استفاده در دفاتر و یا مکان های راه دور است.

شما میتوانید از طریق دکمه زیر به صفحه محصول آوایا J169 وارد شوید.

آی پی فون آوایا مدل j179

Avaya IP Phone J179

قابلیت‌های کاربران قدرتمند خود را با آی پی فون آوایا مدل J179 تقویت کنید، تلفنی با قیمت رقابتی و با عملکرد بالا که از شبکه IP سازمانی شما برای عملکرد پیچیده و بدون درز استفاده می‌کند. Avaya IP Phone J179 یک تلفن 8 خطی است که برای کاربران قدرتمندی که تلفن را یکی از ابزارهای ارتباطی بسیار مفید می دانند و برای افزایش بهره وری و همکاری به عملکردهای رایجی مانند فهرست راهنمای و شماره گیری سریع تکیه می کنند، مناسب است.

شما میتوانید از طریق دکمه زیر به صفحه محصول آوایا J179 وارد شوید.

ماژول توسعه آی پی فون آوایا J100 EM

AVAYA IP PHONES J100 EM - EXPANSION MODULE

 

هر تماسی حیاتی است. با استفاده از ماژول J100 EM از ویژگی که به کاربران امکان می دهد تماس های بیشتری را به طور موثرتری مدیریت و نظارت کنند، بیشتر از تلفن IP Avaya خود بهره مند شوید. ماژول توسعه آوایا J100 EM تعداد تماس ها و دکمه های ویژگی را در تلفن IP Avaya J179 افزایش می دهد.

آی پی فون آوایا مدل J179-TSG

Avaya IP Phone J179-TSG

آی پی فون آوایا مدل J179-TSG یک تلفن 8 خطی با امنیت پیشرفته است که نیاز به ارتباطات صوتی روزمره را برای سازمان‌های دولتی و پیمانکاران برطرف می‌کند. این تلفن با ویژگی‌های امنیتی اضافی مانند رمزگذاری تماس، تأیید هویت کاربر و محافظت از سرقت دستگاه، امنیت ارتباطات صوتی را برای کاربرانی که به اطمینان کامل از عدم شنود یا شنود مکالمات خود نیاز دارند، بهبود می‌بخشد.

شما میتوانید از طریق دکمه زیر به صفحه محصول آوایا J179-TSG وارد شوید.

آی پی فون آوایا مدل J189

Avaya IP Phone J189

آی پی فون آوایا مدل J189 یک تلفن IP چند خطی است که برای کارمندان سازمانی طراحی شده است. این تلفن از ویژگی ها و عملکردهای پیشرفته ای برخوردار است که به کاربران کمک می کند تا بهره وری و همکاری خود را بهبود بخشند. آویا J189 یک تلفن IP قدرتمند و مقرون به صرفه است که برای کارمندان سازمانی طراحی شده است.

شما میتوانید از طریق دکمه زیر به صفحه محصول آوایا J189 وارد شوید.