
همکاری با هاوش
شرکت توسعه فناوری هاوش در حال استخدام برای شغل های اعلام شده در آگهی های زیر می باشد.
چگونگی مراقبت از مشتری در سال 2022
-
ارسال توسط
سمیرا بهزادی
- 0 دیدگاه
چگونگی مراقبت از مشتری در سال 2022، باید دانست که مراقبت از مشتری یک فرصت برای مدیران شرکت هاست، چرا که آنها می دانند اگر فناوری و تکنولوژی با نیروهای با استعداد و البته مدیریت صحیح ترکیب شود باعث سوددهی و درآمد بالا، بهبود رضایت شغلی و همچنین رضایت مشتری می شود. مدیران باید بدانند که مراقبت از مشتری در نقطه عطف قرار دارد و حفظ و مراقبت از آن بسیار حیاتی است.
تجارت کسب و کار و مصرف کننده
-
ارسال توسط
سمیرا بهزادی
- 0 دیدگاه
همان طور که پیش از این گفته شد، تجارت کسب و کار و مصرف کننده و خدمات مشتری یکی از مهم ترین مباحث و کارکرد شرکت ها و سازمان های بزرگ هستند که اگر به درستی به آن رسیدگی نشود خسارات بزرگی برای آنها به بار می آورد. باید در نظر داشت بسیاری از شرکت ها و سازمان های بزرگ علاوه بر تعاملات تجاری گسترده و زیادی که با هم دارند (B2B) گاهی برای ادامه حیات با فروشندگان مبادلات تجاری نیز برقرار می کنند که به آن تجارت الکترونیک B2C می گویند. مدیران این کسب و کارها می بایست توجه ویژه¬ ای به خدمات مشتری B2C خود داشته باشند، چرا که این قسمت یکی از ارکان مهم همه شرکت هاست و در صورتی که آنها با فروشندگان خود ارتباط مناسب و تنگاتنگی داشته باشند باعث سودآوری و رونق و البته اعتبارشان در عرصه های مختلف می شود.
آشنایی با مزیت های تلفن های گویا
-
ارسال توسط
سمیرا بهزادی
- 0 دیدگاه
بنابراین همان طور که گفته شد آشنایی با مزیت های تلفن گویا برای اکثر شرکت ها و سازمان ها اهمیت بسیاری دارد و امروزه بسیاری از شرکت ها تلاش می کنند تا مراکز تماس خود را بهبود بخشند و یک تجربه خوب را برای مشتری ارائه دهند که این امر از طریق سیستم تلفنهای گویا IVR امکان پذیر است. این سیستم ترکیب مناسبی بین رضایت مشتری و بهینه سازی هزینه هاست. به همین دلیل است که طی سال های گذشته سیستم های تلفن گویا جایگاه خود را بین مشتریان پیدا کرده و مشتری را در مرکز توجه قرار می دهد و از این طریق هم در زمان و هم هزینه ها صرفه جویی می کند.
مدیریت تجربه مشتری در کسب و کار
-
ارسال توسط
سمیرا بهزادی
- 0 دیدگاه
مدیران شرکت ها و کسب و کارها باید در نظر داشته باشند که استفاده از ابزارهایی که باعث سودآوری تجاری شرکتشان شود از موضوعات مهم آنها محسوب می شود. یکی از ابزارها و نرم افزارهایی مهم و مورد استفاده شرکت ها ابزارهای CRM و CEM است که در کنار دیگر نرم افزارها برای کسب و کارها مهم هستند.
مزایای مرکز تماس همه کاناله
-
ارسال توسط
سمیرا بهزادی
- 0 دیدگاه
همان طور که گفته شد مرکز تماس اُمنی چنل یک نوع مرکز عملکرد خدمات مشتری است که برای مدیریت تعاملات با مشتریان از کانال های متعدد استفاده می کند. عملکرد این مرکز تماس به گونه ای طراحی شده است که به مشتریان اجازه می دهد به طور یکپارچه بین کانال ها جابه جا شوند. کانال Omnichannel، تمام تجربه های خرید مشتری را بر روی همه کانال ها چه آفلاین و چه آنلاین مانند: وب سایت، ایمیل، شبکه های اجتماعی و… مدیریت و حمایت می کند، به طوری که روند خرید مشتری بصورت تمام و صحیح اجرا می شود. این پلتفرم دارای مزایای خاصی است که باعث بهبود روند این مرکز می شود
آینده فناوری مراکز تماس
-
ارسال توسط
سمیرا بهزادی
- 0 دیدگاه
فناوری مراکز تماس بر فعالیت کارشناسان مرکز تماس تأثیر دارد. امروزه آنچه که در بسیاری از شرکت ها و سازمان ها حائز اهمیت است
پس شما هم می توانید یکی از اعضای هاوش باشید، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایید.
اگر در فکر شما ایده ای هست گمان می کنید که خلاقیت دارید و به دنبال فرصت هستید توانایی انجام کار گروهی را در یک ساختار مبتنی بر تیم دارید سخت کوش هستید نظم یکی از مهم ترین شاخصه های شما هست خود را متعهد می دانید آموزش پذیر هستید و البته شهامت به اشتراک گذاشتن دانش خود را دارید