درباره هاوش
درباره ما، هاوش در یک نگاه
چشم انداز هاوش
ما در دنیایی که کسب و کار ها بشدت درگیر رقابت هستند و جایگاه مشتریان بیش از پیش ارتقا یافته است، بر آنیم که با ایجاد ارتباط های پایدار و ارائه راه کار های نوین و مبتنی بر تکنولوژی در هر زمان و هر مکان میان کسب و کارها و مشتریان، به کسب و کار آن ها رونق دهیم تا ما تحسین بر انگیزترین شرکت دربازار خود باشیم.
ماموریت هاوش
ما درحال تجهیز و مدرن سازی کسب و کار های مختلف با بروز ترین ابزارهای موجود در بازار جهانی هستیم.
ابزار هایی مبتنی بر تکنولوژی در راستای بهبود ارتباط های میان صاحبان کسب و کار و مشتریان آن ها در رسیدن به بهره وری با افزودن کیفیت، سرعت، اطمینان و تعامل گام بر می داریم.
ارزش های بنیادین هاوش
• کارکنان متخصص و متعهد
• پذیرش مشتری بعنوان مهم ترین سهام دار
• روراستی در بازار
• کسب دانش
• احترام به حقوق دیگران
• روحیه کار تیمی
• تعهد به بهبود
• پایبندی به بازی برد برد
زمینه های فعالیت هاوش
• مراکز تماس (Contact Center)
• مراکز تلفن مبتنی بر شبکه (VoIP)
• سیستم های کنفرانس ویدیویی
• نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
• برنامه های کاربردی توسعه کسب و کار
• ارتباطات یکپارچه (Unified Communication)
• سرویس های ابری مرکز تماس
• واقعیت مجازی در آموزش آناتومی
درباره ما
درباره هاوش : هسته نخستین شرکت توسعه فناوری هاوش در سال ۱۳۷۸ به نام اوپیکو با هدف ارائه خدمات شبکه، نرم افزار و سیستم های مخابراتی شکل گرفته است که در همین راستا نخستین مرکز تماس توسط شرکت در سال ۱۳۷۹ برای خود جهت ارائه هر چه بهتر خدمات به مشتریان راه اندازی گردیده است.
شرکت در ابتدای راه با تولید نرم افزار های سازمانی در راستای بهبود بخشیدن به امور مدیریت کسب و کار ها در ارتباط با مشتریان پرداخته است که بدین جهت می توان شرکت را در زمره ی بنیان گذاران نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان یا CRM دانست. آن چه بعدها بعنوان یکی از مهم ترین نیازهای کسب و کارها شناخته شده است.
درباره ما : اندکی پس از تاسیس، شرکت برای نخستین بار پای در عرصه مراکز مخابراتی و ارائه ی سیستم های ارتباطی با کسب و کارها نهاد. سال ۱۳۸۰ یکی از دوران های کلیدی شرکت با ورود به سیستم های تلفنی مبتنی بر شبکه یا VoIP بوده است.
ارائه خدمات تلفنی تحت شبکه برای تماس های خارجی یکی از مهم ترین خدمات شرکت به مردم بود که با نام اپیکال (OP Call) از جایگاه مورد احترامی میان شهروندان تهرانی برخوردار گردید ولی با گسترش روز افزون این تکنولوژی و ارائه ی آن توسط شرکت های مختلف و حتی برخی اشخاص حقیقی، پس از گذشت یک سال این خدمت از مجموعه خدمات شرکت حذف گردید و به جای آن تولید نرم افزارهای مدیریت حساب و ارائه ی آن به خدمات دهنده های VoIP جهت مدیریت مشترکین خود جایگزین گردید.
از ابتدای مسیر تا سال ۱۳۸۴ در کنار سایر خدمات، راه اندازی مراکز تلفن با برند SIEMENS نیز از جمله خدمات شرکت بوده است.
کسب اطلاعات بیشتر درباره ما و درباره لوگو هاوش و راز و رمز لوگو هاوش در صفحه فلسفه لوگو هاوش (از لینک روبرو وارد شوید) ما برای طراحی لوگو و نشان “هاوش” اندیشیده ایم …
پیدایش آوای رسا (1387)
سال ها بعد و در سال ۱۳۸۷ شرکت با تغییر نام به “آوای رسا” (AVAYeRASA) فعالیت خود را در زمینه سیستم های مخابراتی مبتنی بر IP تحت برند AVAYA و بعنوان متولی این برند در ایران ادامه داده است و اکنون با اجرای صد ها پروژه موفق در زمینه VoIP و Call & Contact Center با برند AVAYA بعنوان رهبر بازار در کشور شناخته شده است.
از سال ۱۳۹۴ و با اعمال تغییرات گسترده در ساختار شرکت، ورود به عرصه های دیگر از جمله ارائه خدمات مرکز تماس و سرویس های ابری ارتباطی از مهم ترین برنامه های شرکت بوده است.
از آن جا که شرکت در طول همه ی این سال ها حفظ کیفیت در خدمات را مهم تر از نرخ فروش خود می دانسته است، هیچ وقت سعی در جذب حداکثر مشتریان ننموده، بلکه ملاک خود را در عمل بر جذب حداکثر رضایت مشتریان بنا نهاده است.
تولد هاوش
در سال ۱۳۹۷ با ورود شرکت به سایر حوزه های فناوری از جمله تولید نرم افزارهای کاربردی و ارائه ی تکنولوژی واقعیت مجازی (Virtual Reality) در زمینه آموزش آناتومی در همکاری بعنوان نماینده در حوزه ی سرزمینی ایران با شرکت آلمانی Forsina وابسته به German Medical Reference تصمیم به تغییر نام از “آوای رسا” که پیش تر نشان دهنده ی عمده ی فعالیت ما در زمینه ی سیستم های ارتباطی بود به “توسعه فناوری هاوش” با نام تجاری “هاوش” (HAVOSH) با رویکرد های مبتنی بر تکنولوژی های نوین گرفت.
و اینک شرکت هاوش (توسعه فناوری هاوش – HAVOSH) با حضور کادری متخصص و با سال ها تجربه ی حضور در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات یکی از موفق ترین ها در این زمینه بوده که با ورود به دهه ی سوم فعالیت خود در زمره نامداران این عرصه در کشور می باشد.
اگر چه شرکت تاکنون موفق به اخذ شرایط لازم برای بدل شدن به شرکت دانش بنیان بصورت قانونی نشده است، ولی با وجود نیروی متخصص و تمرکز بر تولید نرم افزارهای کارآمد خود را یک شرکت دانش بنیان و مبتنی بر فن آوری های ارتباطی و اطلاعاتی دانسته و اقدام های لازم در زمینه ثبت قانونی شرکت بعنوان یک شرکت دانش بنیان را در آینده ی نزدیک سرلوحه ی خود می داند.
ما سال ها شعار خود را « آوای رسا، سریع ترین راه برای ایجاد ارتباطات پایدار با همکاران و مشتریان» می دانستیم و اکنون در کنار شعار پیشین خود «هاوش، ارائه ی دهنده ی راه کارهای بهبود و توسعه کسب و کار» شعار اصلی و خواسته ی اصلی خود می دانیم.