آی پی فون آوایا مدل 9620

  • Avaya IP Phone 9620
  • انتخاب یک تلفن رومیزی کوچک و سبک

تلفن تحت شبکه آوایا مدل 9620، یکی از تلفن های تحت شبکه بسیار کاربردی است زیرا اضافه بر این که دارای قابلیت های بسیاری بر روی مراکز تلفن آوایا می باشد، یکی از محصولاتی است که بسادگی با سایر مراکز تلفن تحت شبکه نیز همخوانی پیدا کرده و قابل استفاده است.

برند محصول: Avaya

روش های خرید:

توضیحات محصول

آی پی فون آوایا مدل 9620

که دارای دو مدل با صفحه نمایش تک رنگ و رنگی می باشد، مجهز به یک صفحه نمایش ۳٫۱ در ۱٫۶ اینچی است که دارای ۱۲ کلید قابل برنامه ریزی و برچسب های گرافیکی می باشد.

تلفن آی پی آوایا مدل 9620، مجهز به همه ی ابزارهای لازم جهت دسترسی به نیازهای عمومی کاربر از جمله قطع تماس، انتقال تماس، کنفرانس تلفنی، رابط استفاده از هدست، انتظار مکالمه، دسترسی به صندوق پست صوتی، قطع موقت صدا و بسیاری نیازهای دیگر با اسفاده از کلید های تعبیه شده بر روی دستگاه می باشد.

هم چنین دارای ۴ کلید نرم افزاری یا کلید نرم قابل برنامه ریزی برای قابلیت های خاص مرکز تلفن نیز می باشد.

تلفن تحت شبکه آوایا مدل 9620، قابلیت پشتیبانی از پروتکل های SIP و H.323 را دارا بوده که دارای دو پورت شبکه ۱۰/۱۰۰ می باشد.

آی پی فون آوایا مدل ۹۶۲۰، با توجه به طراحی آن در اندازه ای نسبتا کوچک و قابلیت های بسیار یک تلفن تحت شبکه رومیزی پرکاربرد بر روی مراکز تلفن تحت شبکه آوایا یا سایر مراکز تلفن تحت شبکه می باشد.