ابر ارتباطات هاوش

ابر ارتباطات هاوش

ابر ارتباطی

شرایط بازار و مدیریت کسب و کار در دنیای امروزی وابستگی بسیاری به رشد تکنولوژی و فن آوری ارتباطات و اطلاعات دارد و در شرایطی که فن آوری های جدید با سرعت فزاینده ای در حال عرضه هستند، ساختار کسب و کارها بشدت در حال تغییر است.

در سوی مقابل، مشتریان امروزی درخواست های جدیدی دارند و صاحبان کسب و کارها نیز بطور گسترده ای سعی در تجهیز خود برای جلب نظر بیشتر مشتریان داشته که نتیجه ی آن وجود یک بازار رقابتی است که برنده ی واقعی این بازار را تکنولوژی تعیین می کند.

کسب مزیت ها و برتری های رقابتی برای مدیران دغدغه ی مهمی شده است و همه سعی در ارتقا ساختارها و فرآیندهای کسب و کار خود دارند.

از سوی دیگر تحقیقات ثابت کرده اند که چابکی یک سازمان موجب سرعت عمل در پاسخ گویی به نیازهای مشتریان و انعطاف پذیری بیشتر آن سازمان در مواجهه با مشتریان خواهد شد در حالی که نتایج همین تحقیقات می گوید سازمان های سنتی دیگر قادر به پاسخ گویی به موقع به نیازهای مشتریان خود نبوده و به مرور زمان باعث ریزش تعداد مشتریان آن ها و در نتیجه کاهش بهره وری خواهد شد.

با تعاریف فوق این نتیجه حاصل می شود که مدیران کسب و کار ها چگونه می توانند هم زمان از  تکنولوژی های لازم در راستای جلب رضایت مشتریان استفاده کنند حال آن که بشدت نیازمند چابکی سازمانی هستند.

می دانیم که ورود هر تکنولوژی جدید به سازمان نیازمند تامین نیروی انسانی متخصص و البته پیاده سازی زیر ساخت های لازم می باشد در حالی که افزایش نیروی انسانی و توسعه زیر ساخت های فنی مغایر با چابکی سازمان هستند.

مدیران چگونه می توانند هم از تکنولوژی های جدید استفاده کنند و هم چابکی سازمان خود را حفظ کنند؟ پاسخ به این پرسش رایانش ابری یا Cloud Computing است.

ابر ارتباطات هاوش

رایانش ابری (Cloud Computing) چیست؟

به زبانی بسیار ساده باید گفت، همان گونه که ما از نعمت باران و برف بهره مند می شویم بی آن که بدانیم درون ابر چه می گذرد، رایانش ابری نیز عرضه ی جدیدی از تکنولوژی است که به کسب و کارها و سازمان ها کمک می کند تا بی آن که درگیر جزییات کار شوند از قابلیت ها و ویژگی ها در راستای رسیدن به اهداف خود بهره مند شوند.

با مثالی ساده موضوع را بیشتر تشریح می کنیم، همه ی سازمان ها و کسب و کارها در اجرای برنامه های خود و بعنوان یکی از پایه ای ترین نیازمندی ها به آدرس ایمیل نیاز دارند، حال پرسش این است که چند در صد از کسب و کار ها خود اقدام به راه اندازی سرور ایمیل نموده اند؟ تقریبا باید گفت نزدیک به صفر درصد، زیرا راه اندازی سرویس ایمیل به زیر ساخت های بسیاری نیازمند است و هزینه های بالایی دارد و البته در کنار همه ی این موارد به دانش فنی و افراد متخصص نیازمند است. بر همین اساس مدیران سازمان ها و کسب و کارها هیچ گاه اقدام به چنین کاری نمی کنند بلکه با هزینه ای بسیار اندک نسبت به تامین هاستینگ و آدرس های ایمیل اختصاصی اقدام نموده و ماهیانه یا سالانه هزینه های آن را پرداخت می کنند و به جای ورود به جزییات چنین اقدامی از نتایج و دستاوردهای آن بهره مند می شوند.

ابر ارتباطات هاوش چیست؟

مراکز تماس ابری

امروزه برای همه ی مدیران آشکار شده است که سازمان آن ها به سرویس های ارتباطی جدید مانند تلفن های تحت شبکه یا ویپ (VoIP) نیاز دارد و از سوی دیگر هر سازمانی که خواهان افزایش میزان رضایتمندی و وفاداری مشتریان خود است نیازمند راه اندازی مرکز تماس – کال سنتر – (Call Center) و سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در راستای یکپارچگی ارائه خدمات بهتر به مشتریان و پاسخ گویی سریع تر به نیازهای آنان می باشد.

ولی، راه اندازی سیستم های تلفن تحت شبکه یا ویپ (VoIP)، مراکز تماس و سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان به زیر ساخت های مهمی نیاز دارد که بایستی توسط تیم های متخصص طراحی، پیاده سازی و اجرا شوند و صد البته پس از آن نیاز به نگهداری، بهینه سازی و توسعه دارند.

  • بسیاری از مدیران همواره با چالش های بسیاری روبرو هستند که برخی از مهم ترین آن ها عبارتند از:
  • از کجا باید شروع کنند؟
  • تامین نیروی انسانی متخصص را چگونه پیش بینی کرده و به انجام برسانند؟
  • زیر ساخت های لازم را توسط چه کسانی و با کدام منابع مالی پیاده سازی نمایند؟
  • و بسیاری پرسش های دیگر در همین راستا و البته یک پرسش مهم تر:
  • چگونه چابکی سازمان خود را در این شرایط حفظ کنند؟

ما دغدغه ی این دسته از مدیران را درک می کنیم و بر همین اساس از سال ۱۳۹۴ اقدام به ارائه ی خدمات ابری ارتباطی نموده ایم تا مدیران آینده نگر با مطالعه و بررسی خدمات ما، نسبت به در اختیار داشتن همه ی سرویس های مورد نیاز اقدام نمایند. ولی بدون این که مجبور شوند سازمان خود را بزرگ نموده و هزینه های زیر ساخت را متحمل شوند. بعبارتی ساده تر، این دسته از مدیران از نعمت باران و برف بهره مند خواهند شد، بدون آن که سازمان خود را به جزییات درونی ابر مشغول کنند.

ابر ارتباطی هاوش

ویژگی های مهم ابر ارتباطی هاوش

سرعت در پیاده سازی

سرعت در پیاده سازی

سادگی در اجرا

سادگی در اجرا

اطمینان در خدمات

اطمینان در خدمات

خصوصی سازی

خصوصی سازی

سرویس های ابر ارتباطی

سرویس های قابل ارائه بر روی ابر ارتباطی هاوش

سرعت در پیاده سازی
VoIP

مراکز تلفن تحت شبکه

سرعت در پیاده سازی
Contact Center

مراکز تماس

سرعت در پیاده سازی
CRM

مدیریت ارتباط با مشتریان

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک های روبرو وارد شوید و با کارشناسان هاوش در ارتباط باشید.