تلفن های تحت شبکه آوایا سری j100

آوایا آی پی فون مدل J129

Avaya Ip Phone J129

آوایا مدل j129 یک تلفن رومیزی مقرون به صرفه و امن.

 آی پی فون آوایا مدل J129 با طراحی صنعتی جدید، فانتزی و باریک خود یک ایده آل برای میز کارهایی مانند لابی ها، اتاق های انتظار، ناهارخوری ها، مناطق تولیدی، راه روها و فضای های کوچک است.

این آی پی فون با پشتیبانی از پروتکل SIP جایگزینی مناسب برای تلفن های قدیمی تر و یا تلفن های دیجیتال است. با ضمانت سه ساله شرکت هاوش.

مشخصات محصول

تلفن تحت شبکه آوایا مدل J129 با پشتیبانی از دو خط تماس هم زمان و کیفیت صدای عالی، دارای ۳ کلید نرم افزاری بوده که کاربر را قادر می سازد به سرعت به قابلیت های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کند.

از جمله مواردی که با این ۳ کلید نرم افزاری می توان به آن ها دستیابی آسان داشت، انتقال یا ارسال تماس، قرار دادن در حالت انتظار یا عکس آن، شروع یک کنفرانس تلفنی، مشاهده ی تاریخچه تماس ها، دسترسی به دفترچه تلفن، پست صوتی و یا سایر عملکرد ها می باشد.

توضیح محصول

اسپیکر کاملا دو طرفه ی این آی پی فون بهمراه دو پورت اترنت ۱۰۰/۱۰ و پشتیبانی از PoE کلاس ۱ دسترسی به یک ابزار رومیزی را با کمترین میزان کابل کشی و در راستای بهره وری بیشتر فراهم می سازد.

قیمت مناسب بهمراه رابط کاربر ساده شده ی این آی پی فون و امنیت بالای آن، دستاوردی بی نظیر برای کسب و کارهای امروزی می باشد.

دیگر کالا ها

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک های روبرو وارد شوید و با کارشناسان هاوش در ارتباط باشید.