تلفن کنفرانس آوایا B189

  • AVAYA CONFERENCE PHONES B189

تلفن کنفرانس Avaya B189 پیچیده ترین تلفن کنفرانسی است که تاکنون از Avaya ساخته شده است. این تلفن با ویژگی های داخلی فراوانی طراحی شده است که کارایی و اتصال را افزایش می دهد. صدای HD و صفحه نمایش لمسی رنگی پنج اینچی آن، هر جلسه را به سطح بالاتری می برد.

برند محصول: Avaya

روش های خرید:

توضیحات محصول

تلفن کنفرانس آوایا B189

Avaya B189

با طراحی شیک و مدرن، Conference Phone B189 در هر اتاق هیئت مدیره یا اتاق کنفرانس بزرگ (حتی سالن‌ها) عالی به نظر می‌رسد. با تکنولوژی Avaya OmniSound® برای نگهداری.

افزایش بهره وری:

راه اندازی و مدیریت تماس های کنفرانسی با سهولت. از ویژگی های آشنا و قدرتمند تلفن Avaya Aura® استفاده کنید.

ارتباطات بهبود یافته:

به اطمینان حاصل شود که همه افراد حاضر در اتاق کنفرانس می توانند افکار و ایده ها را بیان کنند و با وضوح شنیده شوند.

هزینه های اجرایی کمتر:

بر اساس نرم افزار آشنا Avaya Aura® به این معنی است که نصب به سرعت و به راحتی انجام می شود.

صدای با کیفیت HD برای همه افرادی که در تماس هستند، صفحه نمایش لمسی رنگی پنج اینچی با قابلیت پیمایش آسان، و تعداد زیادی از ویژگی های داخلی صرفه جویی در زمان، Avaya B189 باید اولین انتخاب شما برای یک تلفن کنفرانس اجرایی باشد.

توانایی ها

کیفیت صدا اغلب می تواند یک تماس کنفرانسی را برقرار یا قطع کند. فناوری Avaya OmniSound® کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که همه شرکت‌کنندگان به وضوح شنیده می‌شوند، با فیلترهای سرکوب کننده نویز که عملاً نویز حواس‌پرتی پس‌زمینه را حذف می‌کند. تلفن کنفرانس B189 دارای ارتباطات دوطرفه کامل است که از قطع صدا جلوگیری می کند و امکان دریافت صدای فراگیر 360 درجه را از طریق دو بلندگوی قدرتمند و چهار میکروفون داخلی خود فراهم می کند. تلفن کنفرانس B189 می تواند صداهای فردی را در شعاع وسیع 20 فوتی دریافت کند. . این محدوده را با میکروفون‌های توسعه‌دهنده موجود گسترش دهید.

برای تماس های کنفرانسی کارآمد ضربه بزنید

تلفن کنفرانس آوایا B189 دارای یک صفحه نمایش لمسی خازنی پنج اینچی برای تنظیم و مدیریت تماس سریع و آسان است. برای شروع یک تماس، اضافه کردن شرکت‌کنندگان، بی‌صدا کردن، نگه‌داشتن، انتقال و موارد دیگر، کافیست روی منوهای رنگارنگ و بصری ضربه بزنید. از آنجایی که تلفن کنفرانس B189 بر اساس پلتفرم نرم افزاری پیشرفته Avaya Aura طراحی شده است، می توانید از هر یک از ویژگی های فوق العاده ای که قبلاً با تلفن های Avaya موجود خود استفاده می کنید، استفاده کنید. سادگی و سهولت استفاده دو اصل کلیدی همه راه حل های آوایا است. تلفن کنفرانس B189 نیز از این قاعده مستثنی نیست. Conference Phone B189 پیچیده ترین تلفن کنفرانسی است که تاکنون از Avaya ساخته شده است که به طور خاص برای استفاده در شبکه های Avaya Aura طراحی شده است.

ویژگی های بهره وری هوشمند – داخلی
مانند کل مجموعه تلفن‌های کنفرانس سری B100، ما تلفن کنفرانس B189 را با قابلیت‌های فراتر از تماس کنفرانسی تلقین کرده‌ایم. ویژگی‌هایی که برقراری تماس را آسان‌تر می‌کند و آنچه را که با تلفن کنفرانس امکان‌پذیر است گسترش می‌دهد. به برنامه های تلفنی Avaya Aura® و Communication Manager مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید. برای کارکنان فناوری اطلاعات که تلفن‌ها را در شبکه Avaya Aura خود پیاده‌سازی می‌کنند، نصب در آن واحد آشنا و سریع خواهد بود.

AVAYA CONFERENCE PHONES B189

مشخصات فنی AVAYA CONFERENCE PHONES B189

صدا
▪ فناوری Avaya OmniSound
▪ صدای فوق پهن باند
▪ بلندگوی Full-Duplex، IEEE 1329 Type 2 سازگار
▪ کدک ها: G.711 A-law, G.711 μ-law, G.722, G.729ab

مدیریت تماس
H.323

رابط کاربری
صفحه نمایش لمسی خازنی 5 اینچی؛ وضوح QVGA (800 x 480)

بلندگو
▪ 96 dBSpl @ 0.5 متر (RMS)
▪ پاسخ فرکانسی: 70 هرتز تا 15 کیلوهرتز

سازگاری سیستم
مدیر ارتباطات آوایا

میکروفون
▪ 4 میکروفون داخلی تشکیل دهنده پرتو
▪ برد: 20 فوت
▪ میکروفون های انبساط اختیاری (با سیم های 8 فوتی)

اتصالات
▪ اترنت RJ45 (10/100/1000 مگابیت بر ثانیه)
▪ میکروفون های گسترش دهنده
▪ پورت کمکی برای سیستم PA (نیاز به رابط اختیاری سیستم PA B189 دارد)

نیازمندی های قدرت
IEEE 802.3af قدرت از طریق اترنت، کلاس 3

زبان ها
چینی (ساده شده)، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، پرتغالی (برزیلی)، روسی، اسپانیایی