هدست AVAYA L139
آوایا L139
تحقیقات Avaya نشان میدهد که یک سوم کارمندان ترجیح میدهند هنگام برقراری ارتباط در محل کار از هدست استفاده کنند. هدستهای حرفهای میتوانند تجربه ارتباطی را برای همه بهبود بخشند، هم برای کارمندان و هم برای مشتریان.
هدستها تجربه صوتی را بهبود میبخشند. میکروفون همیشه در همان موقعیتی قرار میگیرد که کارمند سرخود را حرکت میدهد و صحبت میکند. این امر باعث میشود صدای کارمند واضحتر و قابل فهمتر شود، حتی در محیطهای پر سر و صدا. هدستهای دوگوشی همچنین میتوانند صدای مزاحم پس زمینه را کاهش دهند و به کارمند کمک کنند تا بهتر تمرکز کند.
هدستها بهرهوری را نیز بهبود میبخشند. هر دو دست کارمند آزاد میمانند تا از رایانه، یادداشت برداری و سایر کارهای مرتبط استفاده کنند. استفاده از هدست همچنین میتواند وضعیت بدن را بهبود بخشد و از درد و خستگی جلوگیری کند.
چرا هدست آوایا
حذف شدن سر و صدا:
بهترین میکروفونهای کلاس که نویز پسزمینه را از بین میبرند، اکنون میتوانید وقتی در آن تماس مهم با مشتریان خود هستید یا با همکاران خود ملاقاتی دارید، تمرکز کرده و سازنده باشید.
ایمن و بی ضرر:
فناوری AcousticEdge™ ثبت شده موفقیتآمیز Avaya صدایی شفاف را ارائه میکند و با محدود کردن اثرات قرار گرفتن در معرض صوتی طولانی مدت از شنوایی کارکنان محافظت میکند. این در ترکیب با دستگاهها و تلفنهای Avaya پشتیبانی میشود و محافظت کامل از شنوایی را برای کاربران نهایی ارائه میدهد. حداکثر انرژی صوتی برای حفظ کل قرار گرفتن در معرض روزانه کمتر از حد استاندارد ایمنی مشخص شده در استانداردهای جهانی ایمنی فضای کاری محدود است.
مدیریت آسان وب:
از ارتقاء سخت افزار با یک کلیک و ادغام با کلاینتهای نرمافزار مختلف لذت ببرید، همه از طریق ابر.
اتصال سریع مغناطیسی:
به کارگر مدرن این امکان را میدهد که بهطور یکپارچه از تلفن رومیزی، به دستگاه لپتاپ و دستگاه تلفن همراه خود، همه با استفاده از یک هدست حرکت کند. سرپرستان این امکان را دارند که با استفاده از کابل سرپرست/کارآموز به تماس وصل شوند و به تماس بپیوندند.
نشانگرهای LED:
برخی از مدلها یک نشانگر LED اشغالی روی بوم میکروفون ارائه میکنند که وقتی تماسها در حالت بیصدا قرار میگیرند روشن میشود و از تلاش کاربران برای صحبت در هنگام بیصدا شدن جلوگیری میکند. یک LED دوم روی کاپ گوش نشان میدهد که تماس فعال است و از قطع شدن کاربران در حین تماس جلوگیری میکند. سری L100 آوایا از 5 مدل مختلف هدست تشکیل شده است که از صدای سازمانی برای موارد مختلف در قالب هدستهای سطح پایه، میان رده و درجه یک پشتیبانی میکند که همگی کیفیت صدای فوقالعادهای را ارائه میدهند. از پشتیبانی از خدمات مشتری عالی در مرکز تماس یا ارائه جدیدترین ابزار صوتی برای همکاری و کنفرانس برای کارمندان در سراسر تجارت شما، Avaya L119, L129, L139, Headsets فروشگاه یکپارچه شما هستند.
AVAYA HEADSETS L139
مشخصات فنی هدست آوایا L139
بخش کسب و کار
میان رده
صدا
تک گوش
بازوی بوم قابل تنظیم
(360°)
هدبند انعطافپذیر
بله
اتصال سریع(QC)
بله
نوع رابط
RJ9، USB یا 3.5mm(از طریق QC)
واحد کنترل تماس
بله(از طریق QC)
حذف نویز در هدست Avaya
بله
چراغ مشغولی
خیر
نور بی صدا
خیر
سنسور مجاورت
خیر
بلوتوث
خیر
بالشتک گوش
چرم
حفاظت شنوایی در هدست Avaya
بله
حفاظت از شوک صوتی
بله
لوازم جانبی هدست Avaya L139
کابل/کانکتورهای اتصال سریع آوایا L139:
تلفن 3.5 میلی متر – اتصال سریع
تلفن RJ9 – اتصال سریع
تلفن RJ9 – کابلکش ناظر
USB تلفن – اتصال سریع
کنترلر Avaya L100:
کنترلر L100
کنترلر لمسی L100
کنترلر BT لمسی L100
پشتیبانی آوایا و تمامی محصولات شرکت آوایا(avaya.com) در ایران با گارانتی و ضمانت شرکت هاوش ، نماینده آوایا در ایران(نمایندگی آوایا) به فروش میرسد.