آی پی فون آوایا مدل 1616

  • IP Phone Avaya 1616
  • تلفن تحت شبکه آوایا مدل 1616 تلفن رومیزی اپراتوری توانمند

آی پی فون آوایا مدل ۱۶۱۶ . Avaya یک تلفن تحت شبکه رومیزی بزرگ با قابلیت های اپراتوری است که مجهز به ۱۶ خط تماس هم زمان و کلید های متنوع میان بر برای عملکردهای مختلف از جمله کنفرانس تلفنی، انتقال تماس، انتظار مکالمه، دسترسی به صندوق پست صوتی، دسترسی به دفترچه تلفن هوشمند، قطع تماس، تنظیم صدای مکالمه و کلید های قابل برنامه ریزی برای قابلیت های متنوع بسیار از جمله مشاهده وضعیت کاربران، رکورد مکالمه ها، شنود و ده ها امکان ارزشمند دیگر است.

برند محصول: Avaya

روش های خرید:

توضیحات محصول

آی پی فون آوایا مدل 1616

این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش نسبتا بزرگ سه خط با قابلیت جابجایی جهت دید بهتر کاربر بوده که مجهز به نور پس زمینه می باشد.

آی پی فون آوایا مدل ۱۶۱۶، دارای دو پورت شبکه ۱۰/۱۰۰ بوده که می تواند امکان اتصال کابل شبکه به کامپیوتر را هم فراهم نماید.

تلفن تحت شبکه آوایا مدل ۱۶۱۶، به گونه ای طراحی شده است که قابل استفاده برای منشی ها یا اپراتورهای سازمان ها می باشد که اضافه بر داشتن ۱۶ کلید قابل برنامه ریزی قابلیت اتصال ۵ کنسول اپراتوری ۳۲ کلیدی را دارا می باشد تا اپراتور یا منشی سازمان بتواند با مشاهده وضعیت کاربران مختلف عملکرد بهتری در هدایت تماس ها در مجموعه ی سازمان داشته باشد.