آی پی فون آوایا مدل 16cc

  • Avaya IP phone model 16cc
  • تلفن تحت شبکه آوایا مدل 16cc ابزاری مناسب برای اپراتور های (Agent) مرکز تماس

تلفن تحت شبکه آوایا مدل ۱۶cc یک تلفن تحت شبکه رومیزی طراحی شده برای اپراتورهای (Agent) مرکز تماس (Call Center) می باشد که فاقد گوشی (Handset) بوده و استفاده از آن بوسیله ی هدست می باشد. برقراری ارتباطی یکپارچه و امن و با بهترین کیفیت مکالمه را با این مدل از گوشی های آوایا تجربه کنید.

برند محصول: Avaya

روش های خرید:

توضیحات محصول

آی پی فون آوایا مدل 16cc

تلفن تحت شبکه آوایا

آوایا مدل ۱۶cc، مجهز به همه ی ابزارهای لازم برای ایجنت های مرکز تماس است و شامل انواع متنوع از کلید های مورد نیاز از جمله انتقال تماس، کنفرانس تلفنی، انتظار مکالمه، دسترسی به دفترچه تلفن هوشمند، قطع تماس، افزایش یا کاهش قدرت صدا، قطع موقت صدای ارسالی (Mute) بهمراه ۱۶ کلید قابل برنامه ریزی که می تواند دسترسی به قابلیت های مورد نیاز ایجنت را بسادگی فراهم نماید. قابلیت هایی مانند لاگین و لاگ اوت کردن، مشاهده وضعیت سایر ایجنت ها، فعال و غیر فعال شدن در گروه تماس ها، عدم دسترسی موقت و بسیاری قابلیت های کاربردی دیگر که شرایط کار را برای اپراتورهای مرکز تماس به بهترین شکل ممکن آسان و جذاب می نماید.

تلفن تحت شبکه آوایا مدل ۱۶cc، دارای یک صفحه نمایش سه خطی نسبتا بزرگ بوده که مجهز به نور پس زمینه می باشد. هم چنین این آی پی فون avaya دارای دو پورت شبکه ۱۰/۱۰۰ است که امکان اتصال کابل شبکه به کامپیوتر را فراهم می سازد.

آی پی فون Avaya مدل ۱۶cc مناسب ترین تلفن رومیزی برای ایجنت های مرکز تماس است که تمایل به استفاده از تلفن رومیزی بهمراه هدست بجای استفاده از سافت فون (Soft Phone) را دارند.