آی پی فون vtech مدل vsp725
مدیریت تماس های متعدد با ویژگی های پیشرفته تماس و پشتیبانی از سه خط/حساب SIP (سیپ ترانک)، پشتیبانی از کدک ها با پهنای باند G.722 برای صدای HD، به این معنی است که شما هم چنین از کیفیت عالی صدا لذت خواهید برد. تلفن رومیزی تحت شبکه ErisTerminalمدل VSP725 با پشتیبانی از سه خط/حساب SIP با دوازده کلید که ۲۴ عملکرد قابل برنامه ریزی را فراهم می کند و باد کت ۶ توکار قابلیت جفت شدن با گوشی بی سیم دکت (VSP601) یا هدست (VSP505/VH6102) را دارد. آی پی فون vtech مدل vsp725 همراه با ضمانت سه ساله شرکت هاوش.
تلفن تحت شبکه VTech
ویژگی های کلیدی vtech vsp725
مدیریت پیشرفته تماس ها
مشتریان خود را با ویژگی های پیشرفته ی مدیریت تماس که با پلتفرم های منبع باز PBX سازگار هستند، تحت تاثیر قرار دهید.
انعطاف پذیری تلفن ویتک
با پشتیبانی از تا ۳ خط/حساب SIP می توانید با ویژگی های پیشرفته، تماس های چند گانه را مدیریت کنید.
طراحی چشم نواز
شما در یک کسب و کار با طراحی کاربر پسندانه قرار دارید، صفحه نمایش بزرگ با نور پس زمینه، کلید های جهت یابی و ۳ کلید منو.
اسپیکر فون های کاملا دو رشته ای
کیفیت صدای HD
با کدک های با پهنای باند G.722 که از صدای با کیفیت HD پشتیبانی می کند، صدایی با وضوح بالا و زنده خواهید داشت.
مشخصات :
خط اتصال( رابط)
پورت های دو گانه اترنت: ۱۰/۱۰۰ مگابایت در هر ثانیه و پشتیبانی از DECT 6.0 بصورت پیش فرض
قدرت پایه( برق پایه): آداپتور AC (اختیاری) و کلاس۲ PoE
صفحه نمایش، کلید ها و اعلان ها
ال سی دی با رزولوشن ۱۵۸*۵۷ پیکسل و نور پس زمینه، بهمراه ۳ کلید دسترسی به منو ها و ۹ کلید با ویژگی های قابل تخصیص و ۲۴ کلید قابل برنامه ریزی و ۴ کلید جهت و LED هشدار انتظار
صدا ی آی پی فون vtech
اسپیکر فون های کاملا دو رشته ای، گیرنده ی HAC، جک هدفون ۲٫۵میلی متری بهمراه گیرنده و فرستنده ی صدای HD و بلندگوی صدا
ویژگی های تلفن vtech مدل vsp725
پشتیبانی از سه اکانت / حساب SIP و دفترچه تلفن با ورودی تا ۲۰۰ شماره با پشتیبانی دفترچه تلفن راه دور ( ریموت) LDAP/Broadcast
نمایش تاریخچه تماس با ورودی تا ۲۰۰ شماره و پشتیبانی SCA, BLA و DND، بهمراه BLF (Busy Lamp Field)
قابلیت کلیدهای شماره گیری، Hotline، Intercom، Mute و Redial، Call Timer، Call Duration
با امکان ۱۰ ورودی شماره گیری سریع، انتقال تماس، Call Hold، Call Park، Call Pickup
قابلیت Call Forwarding با شرایط مختلف (Per Line basis: Busy / Always / No Answer)
Multicast paging و Multi-language support و Automatic Call Distribution یا ACD