Havosh | شرکت توسعه فناوری هاوش ارائه دهنده راهکار های بهبود و توسعه کسب و کار در ایران می باشد که تمام خدمات مرکز تماس از ارائه مقاله ها تا راه اندازی مراکز تماس، پشتیبانی مرکز تماس و فروش محصولات حوزه مرکز تماس را از صفر تا صد ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید ( 02196621966 ) یا به وبسایت ما مراجعه نمایید به آدرس : https://www.havosh.ir

سیستم اطلاعات مشتری

سیستم اطلاعات مشتری CIS چیست؟

سیستم اطلاعات مشتری CIS چیست؟ سیستمی است که توسط یک سازمان برای کمک به کارکنان و بمنظور بدست آوردن اطلاعات مشتری استفاده می شود. رضایت مشتریان از سیستم، منجر به بهبود بهره وری عملکرد کارکنان و کارشناسان می شود .

برون سپاری فرآیند کسب و کار BPO

برون سپاری فرآیند کسب و کار (BPO) چیست؟

برون سپاری فرآیند کسب و کار (BPO) چیست؟
BPO (BUSINESS PROCESS OUTSOURCING)، قراردادی است که میان شرکت ها بسته می ‌شود تا یک قسمت از وظایف عملیاتی که قرار بوده توسط کارمندان شرکت اول انجام شود‌، در مدت زمان مشخصی توسط شرکت دیگر انجام ‌گیرد.

مسیریابی مرکز تماس

مسیریابی مرکز تماس (CCR) چیست؟

مسیریابی مرکز تماس CCR چیست؟ مسیریابی مرکز تماس یک سیستم مدیریت تماس است که بطور خودکار و بر اساس معیارها و قوانینی که از قبل مشخص شده، تماس مشتریان را به کارشناسان مربوطه وصل می کند. مسیریابی مرکز تماس زمان انتظار تماس را کاهش میدهد…

شاخص اولیه پاسخ دهی

شاخص اولیه پاسخ دهی (FRT) چیست؟

شاخص اولیه پاسخ دهی (FRT) چیست؟
FRT چیست؟ زمان پاسخ دهی اولیه، به زمان بین ثبت درخواست مشتریان تا زمان پاسخ گویی کارشناسان می گویند. هرچه زمان پاسخ دهی کوتاه تر و سریع تر باشد، بهتر است. چرا که از ناامید شدن و ترک مشتریان جلوگیری می شود.

توزیع خودکار تماس ACD

توزیع خودکار تماس (ACD) چیست؟

توزیع کننده خودکار تماس (ACD) چیست؟ توزیع خودکار تماس (ACD) یا Automatic call distributor به سیستمی می گویند که هدایت تماس ها را برعهده دارد، یعنی تماس های ورودی را گرفته سپس به کارشناسان متصل می کند. سیستم توزیع خودکار تماس.

میانگین سرعت پاسخ

میانگین سرعت پاسخ و میانگین زمان انتظار ASA

میانگین سرعت پاسخ و میانگین زمان انتظار ASA: Average Speed of Answer میانگین سرعت پاسخ و میانگین زمان انتظار است که بعنوان یکی از معیارهای مهم کارشناسان مرکز تماس است. منظور از میانگین پاسخ دهی تماس، مدت زمانی است که مشتری…

شاخص خالص ترویج کنندگان

شاخص خالص ترویج کنندگان NPS

شاخص خالص ترویج کنندگان NPS: منظور از NPS امتیاز خالصی است برای اندازه گیری وفاداری و رضایت مشتری که برای بدست آوردن نوع و چگونگی تعامل مشتریان از طرق مختلف مانند فرمول محاسبه NPS استفاده می شود. از این شاخص و فرمول و با محاسبه امتیاز…

کیفیت اولین تماس

کیفیت اولین تماس (FCR) چیست؟

کیفیت اولین تماس (FCR) چیست؟ FCR مخفف First Contact Resolution است. به معنای نرخ وضوح تماس و کیفیت اولین تماس هاست. پرسش این است که کیفیت اولین تماس (FCR) چیست؟ و چگونگی بهبود بخشیدن به FCR چه مراحلی دارد. باید گفت که تفکیک تماس اول…

CSAT چیست

CSAT چیست؟ فرمول محاسبه شاخص رضایت مشتری

CSAT چیست؟ فرمول محاسبه شاخص رضایت مشتری: CSAT یعنی رضایت مشتری. رضایت مشتری را می توان بعنوان یک نگرش کلی مشتری نسبت به ارائه دهنده خدمات، یا یک واکنش عاطفی به تفاوت بین آن چه مشتریان پیش بینی می کنند و…

میانگین زمان رسیدگی به هر تماس

میانگین زمان رسیدگی به هر تماس (AHT) مرکز تماس

میانگین زمان رسیدگی به هر تماس (AHT) مرکز تماس: برنامه ایست که با آن می توان میانگین و مدت زمان پاسخگویی بین کارشناسان و مشتریان را ارزیابی کرد. بنابراین میانگین زمان رسیدگی تماس یکی از مشخصه های اصلی عملکرد مرکز تماس و خدمات مشتری …

تماس گرم چیست؟

تماس گرم چیست؟ (Warm Calling)

تماس گرم چیست؟ یا Warm Calling به چه تماس هایی می گویند و چه کاربردهایی دارد؟ باید در نظر داشت که وارم کالینگ تماسی است که قبل از ایجاد ارتباط، بین کارشناسان و مشتریان یک آشنایی وجود داشته است. برخلاف تماس سرد که از قبل هیچ برنامه ریزی…

مزایای مجازی سازی

مزایای مجازی سازی

مزایای مجازی سازی: مجازی سازی فرایندی است که امکان استفاده کارآمدتر از کامپیوتر را فراهم می کند و پایه و اساس محاسبات و سرویس های ابری است. 1-کاهش هزینه ها 2-تاب آوری 3-در دسترس بودن 4-افزایش کارایی 5-فناوری اطلاعات…

VoIP چیست؟ تلفن تحت شبکه چیست؟

VoIP چیست؟ تلفن تحت شبکه چیست؟

VoIP چیست؟ تلفن تحت شبکه چیست؟ و در کجا کاربرد دارد. در پاسخ این افراد باید گفت که تلفن VoIP یا Voice over Internet Protocol یک تلفن اینترنتی است که بر روی شبکه های اینترنتی IP کار می کند و پیام های صوتی را از طریق اینترنت رد و بدل می کنند. چند سالی است که با ورود تکنولوژی و فناوری به حوزه های مختلف کسب و کار و زندگی مردم، تلفن های اینترنتی جایگزین تلفن های سنتی یا آنالوگ شدند.

ویژگی های CRM

ویژگی های CRM

ویژگی های CRM: مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM به معنای چگونگی ارتباط با مشتری است. در این بخش که دارای انواع و اهداف مختلف است، ویژگی هایی هم دارد که باید خاطر نشان کرد که ویژگی های CRM مختلف هستند و اگر به درستی به آن پرداخته شود و به وقع و بجا به نیاز مشتریان پاسخ داده شود هم باعث حفظ مشتری و هم باعث وفاداری آن ها شده و هم برای شرکت ها و سازمان ها سودآور هستند.

چرخه عمر مشتری

چرخه عمر مشتری

چرخه عمر مشتری به مسیر و فرایندی از آگاهی و علم مشتریانی می گویند که بعد از جستجوی محصول مورد نظر آن را خریداری کرده سپس تبدیل به مشتری وفادار می شود. مراحل چرخه عمر مشتری متنوع هستند و هر کس در این رابطه نظری دارد. ولی این مراحل این امکان را به تیم ها مختلف در کسب و کارها و شرکت ها می دهد…