تلفن تحت شبکه VTech مدل VSP725
مدیریت تماسهای متعدد با ویژگیهای پیشرفته تماس و پشتیبانی از سه خط/حساب SIP(سیپ ترانک)، پشتیبانی از کدکها با پهنای باند G.722 برای صدای HD، به این معنی است که شما همچنین از کیفیت عالی صدا لذت خواهید برد. تلفن رومیزی تحت شبکه ErisTerminal مدل VSP725 با پشتیبانی از سه خط/حساب SIP با دوازده کلید که ۲۴ عملکرد قابل برنامهریزی را فراهم میکند و با دکت ۶ توکار قابلیت جفت شدن با گوشی بی سیم دکت(VSP601) یا هدست(VSP505/VH6102) را دارد. آی پی فون vtech مدل vsp725 همراه با ضمانت سه ساله شرکت هاوش.
آی پی فون vtech مدل vsp725
ویژگیهای کلیدی vtech vsp725
مدیریت پیشرفته تماسها
مشتریان خود را با ویژگیهای پیشرفتهی مدیریت تماس که با پلتفرمهای منبع باز PBX سازگار هستند، تحت تاثیر قرار دهید.
انعطافپذیری تلفن ویتک
با پشتیبانی از تا ۳ خط/حساب SIP میتوانید با ویژگیهای پیشرفته، تماسهای چندگانه را مدیریت کنید.
طراحی چشمنواز
شما در یک کسب و کار با طراحی کاربر پسندانه قرار دارید، صفحه نمایش بزرگ با نور پس زمینه، کلیدهای جهتیابی و ۳ کلید منو.
اسپیکرفونهای کاملا دو رشتهای
کیفیت صدای HD
با کدکهای با پهنای باند G.722 که از صدای با کیفیت HD پشتیبانی میکند، صدایی با وضوح بالا و زنده خواهید داشت.
مشخصات تلفن ویتک :
خط اتصال تلفن ویتک(رابط)
پورتهای دو گانه اترنت: ۱۰/۱۰۰ مگابایت در هر ثانیه و پشتیبانی از DECT 6.0 بهصورت پیش فرض
قدرت پایه(برق پایه): آداپتور AC(اختیاری) و کلاس۲ PoE
صفحه نمایش، کلیدها و اعلانها
ال سی دی با رزولوشن ۱۵۸*۵۷ پیکسل و نور پس زمینه، بههمراه ۳ کلید دسترسی به منوها و ۹ کلید با ویژگیهای قابل تخصیص و ۲۴ کلید قابل برنامهریزی و ۴ کلید جهت و LED هشدار انتظار
صدای آی پی فون vtech
اسپیکرفونهای کاملا دو رشتهای، گیرندهی HAC، جک هدفون ۲٫۵میلی متری بههمراه گیرنده و فرستندهی صدای HD و بلندگوی صدا
ویژگیهای تلفن vtech مدل vsp725
پشتیبانی از سه اکانت/حساب SIP و دفترچه تلفن با ورودی تا ۲۰۰ شماره با پشتیبانی دفترچه تلفن راه دور(ریموت) LDAP/Broadcast
نمایش تاریخچه تماس با ورودی تا ۲۰۰ شماره و پشتیبانی SCA, BLA و DND، بههمراهBLF(Busy Lamp Field)
قابلیت کلیدهای شمارهگیری، Hotline، Intercom، Mute و Redial، Call Timer، Call Duration
با امکان ۱۰ ورودی شمارهگیری سریع، انتقال تماس، Call Hold، Call Park، Call Pickup
قابلیت Call Forwarding با شرایط مختلف(Per Line basis: Busy/Always/No Answer) Multicast paging و Multi-language support و Automatic Call Distribution یا ACD