چرا AVAYA IP OFFICE

چرا AVAYA IP OFFICE – آوایا آی پی آفیس انتخاب برتر برای کسب و کار شماست؟

چرا AVAYA IP OFFICE - آوایا آی پی آفیس انتخاب برتر برای کسب و کار شماست؟ در حالی که Elastix و Issabel ویژگی‌های ستودنی مناسب برای مشاغل کوچک تا متوسط را ارائه می‌دهند، AVAYA IP Office با قابلیت‌های جامع تلفن گویا، راه‌حل‌های مرکز تماس مقیاس‌پذیر، و رابط‌های توسعه قوی خود یک انتخاب متمایز است. برای کسب و کارهایی که به دنبال یک پلتفرم ارتباطی قابل اعتماد، مقیاس‌پذیر و غنی با قابلیت‌های پشتیبانی و توسعه قوی هستند، آوایا آی پی آفیس، انتخاب برتر است.
ادامه مطلب
دفاع در برابر تهدیدات داخلی امنیت سایبری

5 راه دفاع در برابر تهدیدات داخلی امنیت سایبری

5 راه دفاع در برابر تهدیدات داخلی امنیت سایبری: مدیریت تهدیدهای داخلی در حال تبدیل شدن به یک مؤلفه مهم فزاینده از وضعیت امنیت سایبری جامع سازمان است. تهدیدهایی که توسط افراد در داخل یک شرکت ایجاد می شود می تواند به همان اندازه خطرناک باشد که توسط مجرمان سایبری خارجی ارائه می شود و به این ترتیب، سازمان ها باید اقدامات متعددی را برای دفاع در برابر تهدید‌های داخلی اجرا کنند .
ادامه مطلب
تشخیص استخراج داده

5 مرحله تشخیص استخراج داده ها

5 مرحله تشخیص استخراج داده ها: تشخیص و جلوگیری از استخراج داده‌ها نیازمند یک رویکرد جامع است. با پیاده‌سازی مراحل پیشنهادی در این مقاله، سازمان‌ها می‌توانند به طور مؤثری از داده‌های خود محافظت کنند. از طریق ایجاد یک فهرست دقیق از دارایی‌های داده، توسعه سیاست‌های امنیتی قوی، نظارت مداوم بر فعالیت‌های شبکه و استفاده از ابزارهای DLP، می‌توان احتمال موفقیت‌آمیز بودن حملات استخراج داده‌ها را به حداقل رساند. با این حال، تهدیدهای سایبری دائماً در حال تکامل هستند و سازمان‌ها باید به طور مداوم اقدامات امنیتی خود را ارزیابی و به روز کنند.
ادامه مطلب
اثربخشی ایجنت مرکز تماس

بالا بردن اثربخشی ایجنت مرکز تماس

اثربخشی بالاتر ایجنت های مرکز تماس: تأثیرگذارترین عناصر هر تعامل با مشتری در مرکز تماس ، بدون توجه به موضوع یا نتیجه، شفافیت، پیش‌پذیری و همدلی است. اگر میل خالصانه ای برای کمک به مشتری نشان دهید و مراحلی را که قرار است برای انجام این کار بردارید شفاف باشید، انتظار او را بیشتر برآورده خواهید کرد و اثربخشی ایجنت مرکز تماس را ارائه کرده اید.
ادامه مطلب
شماره گیرهای موفق

شماره گیرهای موفق تلفن Vtech

شماره گیرهای موفق: تماس های موفق و بهره وری آن در کسب و کارهای کوچک. برای مشاغل کوچک، ممکن است نیازهای خاص تری وجود داشته باشد که باید برای یافتن سیستم تلفن مناسب، مانند بودجه های محدودتر، به آن ها توجه شود. به همین دلیل است که تحقیق در مورد سیستم های تلفن تجاری برای مشاغل کوچک بسیار ضروری است. مدیران مشاغل کسب و کار کوچک، می خواهند سیستمی را پیدا کنند که بهترین قیمت و کیفیت را داشته باشد. با ورود تلفن های هوشمند Vtech به عرصه تجارت همه کسب و کارها بخصوص کسب و کارهای کوچک تغییرات زیادی در آن ها بوجود آمد. بدین صورت که علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه ها، باعث جذب بیشتر مشتریان هم می شود. بنابراین باید گفت با ورود سیستم تلفن های مدرن به بازار، علاوه بر موفق بودن تماس ها، باعث رشد بهره وری در این مشاغل شد.
ادامه مطلب
مدیریت کیفیت مرکز تماس

مدیریت کیفیت مرکز تماس (CQM) چیست؟

مدیریت کیفیت مرکز تماس (CQM) چیست؟ فرایندی که در آن تعاملات بین کارشناسان مراکز تماس کسب و کارها و مشتریان با یک استاندارد تعریف شده است. چرا که کسب و کارها بطور فزاینده ای بر سر تجربه مشتری رقابت می کنند و اگر تماس ها با کیفیت و خوب باشند و بتواند...
ادامه مطلب
حفظ مشتری در کسب و کار

مدیریت حفظ مشتری در کسب و کار

مدیریت حفظ مشتری در کسب و کار: توانایی یک کسب و کار یا شرکت برای تبدیل مشتریان به خریداران دائمی و جلوگیری از رفتن آن ها به سمت دیگر رقبا را حفظ مشتری می گویند. حفظ مشتری نشان می دهد که آیا محصول و کیفیت خدماتی که به مشتریان ارائه می شود، کافی است؟
ادامه مطلب
داده های مرکز تماس

ارزش داده های مرکز تماس

ارزش داده های مرکز تماس: هر تماسی که مرکز تماس دریافت می کند، انبوهی از داده ها را به همراه دارد: اطلاعات مشتری، الویت های مشتری، امتیازات رضایت مشتری و... کاری که مراکز با این داده ها انجام می دهند ارزشمند است و این کار با استفاده از فناوری و تکنولوژی..
ادامه مطلب
پیاده سازی هوش مصنوعی در مرکز تماس

پیاده سازی هوش مصنوعی در مرکز تماس

پیاده سازی هوش مصنوعی در مرکز تماس: بیشتر کسب و کارها دارای فرایندی هستند که با استفاده از هوش مصنوعی و اتوماسیون های موجود، هم باعث بالا رفتن بهره وری شرکت ها می شوند و هم باعث بهبود کارکرد کارکنان و کارشناسان و البته رضایت مشتریان می شوند...
ادامه مطلب
نرخ انتقال تماس

نرخ انتقال تماس (CTR) مرکز تماس چیست؟

نرخ انتقال تماس (CTR) یا Call Transfer Rate، درصدی از کل تماس هایی است که از یک کارشناس به کارشناس دیگر منتقل می شود. انتقال ممکن است بنا به درخواست مشتریان و تماس گیرنده با یک تیم متخصص باشد. بطور معمول نرخ انتقال تماس موضوع منفی...
ادامه مطلب
راه های ایجاد وفاداری مشتریان کال سنتر

راه های ایجاد وفاداری مشتریان مرکز تماس

راه های ایجاد وفاداری مشتریان: وفاداری مشتری یک رابطه مثبت و مداوم بین یک مشتریان و کسب و کارهاست. این موضوع باعث می شود تا خریدها تکرار شوند و مشتریان را ترغیب می کند تا شرکت شما را بجای رقبا انتخاب کنند. وفاداری در نتیجه تعاملات مثبت متعددی ...
ادامه مطلب
رسیدگی به شکایات مشتریان

چگونگی رسیدگی به شکایات مشتریان

چگونگی رسیدگی به شکایات مشتریان: باید دانست که امروزه و طی سال های گذشته، چگونگی رسیدگی به شکایات مشتریان در رسانه های اجتماعی بسیار اهمیت دارد. زمانی که مشتریان مشکل یا شکایتی دارند، رسانه های اجتماعی اولین جایی هستند که...
ادامه مطلب
مراقبت از مشتری و خدمات مالی

مراقبت از مشتری و خدمات مالی

آن چه که امروز برای بسیاری از شرکت ها اهمیت بسیاری دارد، مراقبت و رضایت مشتری است. مراقبت از مشتری و خدمات مالی مرتبط با آن می بایست بطور جدی توسط شرکت ها در نظر گرفته شود. چرا که تجزیه و تحلیل خدمات مالی باعث می شود سفر مشتریان را متحول کرده...
ادامه مطلب
قرارداد سطح خدمات

قرارداد سطح خدمات (SLA) مرکز تماس چیست؟

قرارداد سطح خدمات (SLA) مرکز تماس چیست؟ در مراکز تماس، ابزاری حیاتی برای ایجاد انتظارات بین ارائه دهندگان خدمات و مشتریان است. شرکت ها باید بدانند برای بهبود ارتباطات، رضایت مشتری و ارائه خدمات در مراکز تماس لازم است قرارداد سطح خدمات را پیاده کنند.
ادامه مطلب