10 KPI مهم مرکز تماس برای نظارت

10 KPI مهم مرکز تماس برای نظارت: KPIهای مرکز تماس دستاوردهای شما را اندازه‌گیری می‌کنند، زمینه‌های بهبود را نشان می‌دهند و مسئولیت‌پذیری را هدایت می‌کنند. با داشتن این بینش‌ها، می‌توانید تصمیمات استراتژیک آگاهانه‌ای بگیرید که درآمد را برای شما و مشتریان نهایی خود افزایش می‌دهد.

چرا شرکت‌ها باید این KPI های مرکز تماس را ردیابی کنند؟

مراکز تماس مدرن برای پاسخگویی سریع، حفظ کیفیت تماس و کارآمد ماندن تحت استرس شدید هستند و وضعیت برای مراکز تماس سازمانی بدتر می‌شود.

مراکز تماس سازمانی اغلب از نظر ظرفیت عملیاتی گسترده هستند و مدیریت آن‌ها دشوار است. KPIهای مرکز تماس، مدیریت آن‌ها را کمی آسان‌تر می‌کنند. بیایید به دلایلی که چرا شرکت‌ها و کسب و کارهای بزرگ نیاز به ردیابی شاخص های عملکرد کلیدی مرکز تماس دارند، نگاهی بیاندازیم.

مشتریان از مرکز تماس چه می‌ خواهند

مشتریان از مرکز تماس چه می‌ خواهند؟

مشتریان از مرکز تماس چه می‌ خواهند؟ مراکز تماس معمولاً به‌عنوان مراکز هزینه در نظر گرفته می‌شوند، اما آیا می‌دانستید که می‌توانید تنها با افزایش تجربه مرکز تماس، مرکز خود را به یک مرکز سود تبدیل کنید؟

تحقیقات نشان می‌دهد که شرکت‌هایی که در تجربه مشتری برتری دارند، از سال 2016 رشد درآمد خود را در مقایسه با رقبای خود دو برابر کرده‌اند.

اما نکته اینجاست – اگر نمی‌دانید مشتریان شما چه می‌خواهند، چگونه می‌توانید در تجربه مشتری برتر باشید؟ راه مخفی برای راضی نگه داشتن آن‌ها هنگام تماس با مرکز شما چیست؟

تجزیه و تحلیل احساسات مرکز تماس

تجزیه و تحلیل احساسات مرکز تماس: از آنجایی که رهبران خدمات مشتری همچنان بر اهمیت تجربه مشتری تاکید می‌کنند، مشخص شده است که مراکز تماس باید مشارکت همدلانه و توجه به احساسات مشتری را که فراتر از پاسخ‌های متنی و عذرخواهی‌های سطحی است، در اولویت قرار دهند.

با ظهور تجزیه و تحلیل احساسات مرکز تماس، دوران رمزگشایی پیام‌های رمزآلود و پیمایش در میدان‌های مین احساسی در طول تماس‌های پشتیبانی به پایان رسیده است.

این ابزار پیچیده فراتر از حدس و گمان است و از مدل‌های زبانی برای رمزگشایی دقیق احساسات مشتری استفاده می‌کند. در نتیجه، تیم‌های پشتیبانی شما می‌توانند نیازهای مشتری را پیش‌بینی کنند و با تجزیه و تحلیل لحن‌های ظریف، آهنگ‌ها و تفاوت‌های زبان، ارتباطات واقعی را ایجاد کنند.

جلوگیری از تهدید داخلی امنیت شرکت

5 روش جلوگیری از تهدید داخلی امنیت شرکت

5 روش جلوگیری از تهدید داخلی امنیت شرکت: محیط‌های مدرن فناوری اطلاعات نیازمند محافظت در برابر طیف وسیعی از تهدیدها هستند. در حالی که رسانه‌ها اغلب بر حمله‌های سایبری که توسط عوامل تهدید خارجی آغاز می‌شوند تمرکز می‌کنند، تهدیدهای داخلی ممکن است حتی برای یک سازمان خطرناک‌تر باشند. به این ترتیب، شرکت‌ها باید با توسعه و اجرای 5 روش موثر برای جلوگیری از تهدید داخلی قوی از خود محافظت کنند.

ایجاد انگیزه در نماینده مرکز تماس

8 نکته ایجاد انگیزه در نماینده مرکز تماس

8 نکته ایجاد انگیزه در نماینده مرکز تماس: مرکز اصلی خدمات مشتریان، ارتباط است. اطمینان از این‌که نمایندگان خدمات مشتریان در بهترین وضعیت برای آسان کردن یک تعامل موفق با مشتری باشد، کلید توسعه پشتیبانی یک سازمان است. تجربه‌‌ ما در اجرای تکنولوژی پشتیبانی بصری در مرکز تماس‌های کوچک و بزرگ به ما دیدگاه وسیعی در مورد یکی از روشن‌ترین فاکتورها (کارشناس‌های با انگیزه‌ای که هر روز با هدف سرکار می‌آیند) در موفقیت مرکز تماس داد.

امنیت سایبری

آموزش آگاهی از امنیت سایبری چیست ؟

آموزش آگاهی از امنیت سایبری چیست ؟ آموزش آگاهی از امنیت سایبری استراتژی است که متخصصان فناوری اطلاعات و امنیت از آن برای جلوگیری و کاهش ریسک کاربران استفاده می‌کنند. کارکنان که دائماً توسط مجرمان سایبری هدف قرار می‌گیرند، فقط به طور منفعلانه در نقض امنیت اطلاعات درگیر نیستند. برنامه‌های آگاهی از امنیت سایبری به کاربران و کارکنان کمک می‌کند تا نقش اساسی خود را در ایمن‌سازی سازمان در برابر حوادث و رخنه‌های سایبری درک کنند.

امنیت داده های ابری

امنیت داده های ابری چیست؟

امنیت داده های ابری چیست؟ امنیت داده‌های ابری یک مسئولیت مشترک بین ارائه دهندگان خدمات ابری و مشتریان است. با درک عمیق از تهدیدات، اتخاذ بهترین روش‌های امنیت داده ابری و همکاری با ارائه دهندگان خدمات ابری قابل اعتماد، سازمان‌ها می‌توانند به طور مؤثری از داده‌های خود در محیط‌های ابری محافظت کنند. به یاد داشته باشید که امنیت داده‌های ابری یک سفر مستمر است و نیاز به ارزیابی و به‌روزرسانی مداوم داده ابری دارد.

چرا AVAYA IP OFFICE

چرا AVAYA IP OFFICE – آوایا آی پی آفیس انتخاب برتر برای کسب و کار شماست؟

چرا AVAYA IP OFFICE – آوایا آی پی آفیس انتخاب برتر برای کسب و کار شماست؟ در حالی که Elastix و Issabel ویژگی‌های ستودنی مناسب برای مشاغل کوچک تا متوسط را ارائه می‌دهند، AVAYA IP Office با قابلیت‌های جامع تلفن گویا، راه‌حل‌های مرکز تماس مقیاس‌پذیر، و رابط‌های توسعه قوی خود یک انتخاب متمایز است. برای کسب و کارهایی که به دنبال یک پلتفرم ارتباطی قابل اعتماد، مقیاس‌پذیر و غنی با قابلیت‌های پشتیبانی و توسعه قوی هستند، آوایا آی پی آفیس، انتخاب برتر است.

دفاع در برابر تهدیدات داخلی امنیت سایبری

5 راه دفاع در برابر تهدیدات داخلی امنیت سایبری

5 راه دفاع در برابر تهدیدات داخلی امنیت سایبری: مدیریت تهدیدهای داخلی در حال تبدیل شدن به یک مؤلفه مهم فزاینده از وضعیت امنیت سایبری جامع سازمان است. تهدیدهایی که توسط افراد در داخل یک شرکت ایجاد می شود می تواند به همان اندازه خطرناک باشد که توسط مجرمان سایبری خارجی ارائه می شود و به این ترتیب، سازمان ها باید اقدامات متعددی را برای دفاع در برابر تهدید‌های داخلی اجرا کنند .

تشخیص استخراج داده

5 مرحله تشخیص استخراج داده ها

5 مرحله تشخیص استخراج داده ها: تشخیص و جلوگیری از استخراج داده‌ها نیازمند یک رویکرد جامع است. با پیاده‌سازی مراحل پیشنهادی در این مقاله، سازمان‌ها می‌توانند به طور مؤثری از داده‌های خود محافظت کنند. از طریق ایجاد یک فهرست دقیق از دارایی‌های داده، توسعه سیاست‌های امنیتی قوی، نظارت مداوم بر فعالیت‌های شبکه و استفاده از ابزارهای DLP، می‌توان احتمال موفقیت‌آمیز بودن حملات استخراج داده‌ها را به حداقل رساند. با این حال، تهدیدهای سایبری دائماً در حال تکامل هستند و سازمان‌ها باید به طور مداوم اقدامات امنیتی خود را ارزیابی و به روز کنند.

اثربخشی ایجنت مرکز تماس

بالا بردن اثربخشی ایجنت مرکز تماس

اثربخشی بالاتر ایجنت های مرکز تماس: تأثیرگذارترین عناصر هر تعامل با مشتری در مرکز تماس ، بدون توجه به موضوع یا نتیجه، شفافیت، پیش‌پذیری و همدلی است. اگر میل خالصانه ای برای کمک به مشتری نشان دهید و مراحلی را که قرار است برای انجام این کار بردارید شفاف باشید، انتظار او را بیشتر برآورده خواهید کرد و اثربخشی ایجنت مرکز تماس را ارائه کرده اید.

شماره گیرهای موفق

شماره گیرهای موفق تلفن Vtech

شماره گیرهای موفق: تماس های موفق و بهره وری آن در کسب و کارهای کوچک. برای مشاغل کوچک، ممکن است نیازهای خاص تری وجود داشته باشد که باید برای یافتن سیستم تلفن مناسب، مانند بودجه های محدودتر، به آن ها توجه شود. به همین دلیل است که تحقیق در مورد سیستم های تلفن تجاری برای مشاغل کوچک بسیار ضروری است. مدیران مشاغل کسب و کار کوچک، می خواهند سیستمی را پیدا کنند که بهترین قیمت و کیفیت را داشته باشد. با ورود تلفن های هوشمند Vtech به عرصه تجارت همه کسب و کارها بخصوص کسب و کارهای کوچک تغییرات زیادی در آن ها بوجود آمد. بدین صورت که علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه ها، باعث جذب بیشتر مشتریان هم می شود. بنابراین باید گفت با ورود سیستم تلفن های مدرن به بازار، علاوه بر موفق بودن تماس ها، باعث رشد بهره وری در این مشاغل شد.

مدیریت کیفیت مرکز تماس

مدیریت کیفیت مرکز تماس (CQM) چیست؟

مدیریت کیفیت مرکز تماس (CQM) چیست؟ فرایندی که در آن تعاملات بین کارشناسان مراکز تماس کسب و کارها و مشتریان با یک استاندارد تعریف شده است. چرا که کسب و کارها بطور فزاینده ای بر سر تجربه مشتری رقابت می کنند و اگر تماس ها با کیفیت و خوب باشند و بتواند…

مدیریت حفظ مشتری در کسب و کار

مدیریت حفظ مشتری در کسب و کار: توانایی یک کسب و کار یا شرکت برای تبدیل مشتریان به خریداران دائمی و جلوگیری از رفتن آن ها به سمت دیگر رقبا را حفظ مشتری می گویند. حفظ مشتری نشان می دهد که آیا محصول و کیفیت خدماتی که به مشتریان ارائه می شود، کافی است؟

داده های مرکز تماس

ارزش داده های مرکز تماس

ارزش داده های مرکز تماس: هر تماسی که مرکز تماس دریافت می کند، انبوهی از داده ها را به همراه دارد: اطلاعات مشتری، الویت های مشتری، امتیازات رضایت مشتری و… کاری که مراکز با این داده ها انجام می دهند ارزشمند است و این کار با استفاده از فناوری و تکنولوژی..