آی پی فون آوایا مدل 9611

  • Avaya IP Phone 9611
  • آوایا مدل ۹۶۱۱، جذاب و شگفت انگیز

تلفن تحت شبکه آوایا مدل ۹۶۱۱ یا ۹۶۱۱G، یک تلفن آی پی فوق مدرن است که اضافه بر طراحی بسیار زیبا و صفحه نمایش نسبتا بزرگ ۲٫۸ در ۲٫۱ اینچی آن، دارای دو پورت شبکه ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ می باشد که قابلیت استفاده از پروتکل های SIP و H.323 را دارا است که همین موارد این تلفن تحت شبکه را نزد کاربران و بخصوص متخصصان فن آوری یک انتخاب ویژه و شگفت انگیز نموده است.

برند محصول: Avaya

روش های خرید:

توضیحات محصول

آی پی فون آوایا مدل 9611

avaya ۹۶۱۱G یا آوایا مدل 9611، با پشتیبانی از طیف وسیع تری از صدا، مکالمه ای با کیفیت بی نظیر برای کاربر خود ایجاد نموده و دارای ۸ خط تماس هم زمان و قابلیت استفاده از ۸ کلید قابل برنامه ریزی برای دسترسی سریع تر و میان بر به قابلیت ها و ویژگی های مرکز تلفن است.

تلفن تحت شبکه آوایا مدل ۹۶۱۱، مجهز به چهار کلید نرم افزاری یا کلید نرم است که سرعت دسترسی به قابلیت های سیستم را افزایش می دهد.

دسترسی آسان به مواردی چون قطع تماس، انتقال تماس، دفترچه تلفن هوشمند، تاریخچه تماس ها، کنفرانس تلفنی، صندوق پست صوتی، انتظار مکالمه، رابط استفاده از هدست و دیگر نیازهای مهم بسادگی با کلید های طراحی شده بر روی تلفن تحت شبکه ۹۶۱۱ امکان پذیر است.

کار با تلفن تحت شبکه آوایا مدل ۹۶۱۱ (آی پی فون آوایا مدل 9611)، یک تجربه ی بی نظیر از بکار بردن یک ابزار شگفت انگیز است.