استخدام

استخدام کارشناس بازاریابی در توسعه فناوری هاوش

کارشناس بازاریابی
laptop icon - blog
pencil icon - blog page havosh.ir

آنچه خواهیم خواند

استخدام کارشناس بازاریابی در توسعه فناوری هاوش

استخدام توسعه فناوری هاوش

شرکت توسعه فناوری هاوش، فعال در حوزه راه‌کارهای ارتباطی و نرم‌افزارهای مرکز تماس، با پیشینه‌ای بیش از 20 سال در صنعت ارتباطات، به دنبال جذب یک کارشناس بازاریابی با تمرکز بر روابط سازمانی و بازارسازی میدانی است؛ فردی با توانایی تحلیل بازار، ارتباط موثر و اجرای برنامه‌های بازاریابی محیطی و تخصصی، تا در کنار دیگر اعضای شرکت نقش کلیدی در توسعه نفوذ در بازارهای مرتبط و کلیدی ایفا کند.

استخدام کارشناس بازاریابی

استان:

تهران

جنسیت:

آقا، خانم

سابقه کار:

دارای سابقه کار

نوع همکاری:

تمام وقت

هدف از این نقش:

  • طراحی و اجرای برنامه‌های بازاریابی محیطی در مناطق مربوطه، حضور هدفمند در همایش‌های تخصصی، آماده‌سازی جلسات کلیدی، تولید محتوای موثر برای تصمیم‌گیرندگان و پشتیبانی از تعاملات با شرکت‌های بزرگ.

ساعات کاری:

شنبه تا چهارشنبه 8 الی 16:45

تسهیلات و مزایا:

  1. بیمه
  2. بیمه تکمیلی
  3. پاداش
  4. پورسانت
  5. میان‌وعده
  6. کمک هزینه آموزشی

وظایف و مسئولیت‌ها:

  • تحلیل ساختار سازمانی شرکت‌های هدف و جمع‌آوری اطلاعات درباره افراد کلیدی
  • تهیه محتوای رسمی و غیررسمی برای معرفی راه‌حل‌های شرکت به مدیران ارشد
  • هماهنگی جلسات و تهیه brief های دقیق برای هر جلسه
  • پیگیری ارتباطات با هدف زنده نگه‌داشتن تعامل با مشتریان کلیدی
  • همکاری با تیم مارکتینگ برای تولید محتوای هدفمند، پیشنهادنامه، معرفی خدمات، پرزنتیشن در حوزه B2B
  • طراحی و اجرای تبلیغات محیطی در حوزه فعالیت (بیلبورد، بنرهای تبلیغاتی، نقاط تماس کلیدی)
  • برنامه‌ریزی حضور در همایش‌ها و رویدادهای تخصصی مرتبط با حوزه‌های تجاری مرتبط
  • ایجاد و پیاده‌سازی کمپین‌های بازاریابی میدانی در مناطق هدف
  • مشارکت در بهبود تمامی فعالیت‌های بازاریابی شرکت در فضاهای آن‌لاین و غیر آن‌لاین

توانمندی‌ها:

  • تجربه در حوزه بازاریابی B2B یا مدیریت ارتباط با مشتریان سازمانی
  • توانایی نوشتن محتواهای تحلیلی و رسمی (برای جلسات یا ایمیل‌های معرفی)
  • مهارت در تحلیل رفتار سازمانی و ساختار تصمیم‌گیری در شرکت‌های بزرگ
  • تجربه در برنامه‌ریزی یا اجرای کمپین‌های محیطی و رویدادی
  • روحیه یادگیری و تمایل به شناخت عمیق صنعت و صنایع بزرگ
  • تعامل قبلی با مدیران صنایع، سابقه در برگزاری رویداد یا کمپین‌های محیطی، آشنایی با سازمان‌ها و کسب و کارها
  • آشنایی با نرم‌افزارهای بازاریابی دیجیتال
  • آشنایی با روش‌های تحلیل داده‌های بازاریابی
  • توانایی ایجاد محتوا و کمپین‌های بازاریابی
  • فهم بازار هدف و رقبای موجود
  • مهارت‌های ارتباطی و همکاری تیمی
  • آشنایی با اصول SEO
  • تسلط به زبان انگلیسی
  • مخاطب‌تفکر محوری (centric thinking)

ویژگی‌های شخصیتی:

  • دقیق، دارای قدرت تحلیل و حل مسئله بالا (خیلی مهم)
  • خلاق و دارای تمرکز بالا
  • برخورداری از روحیه ی کار تیمی
  • منظم و پایبند به زمان‌بندی
  • روابط عمومی خوب
  • فن بیان قوی و موثر
  • با پشتکار فراوان و پیگیر (خیلی مهم)
  • آموزش‌پذیر، پویا و شیفته ی یادگیری، آزمودن و پیمودن (خیلی خیلی مهم)
  • انعطاف‌پذیری و سازگاری با شرایط مختلف
  • توانایی نگارش سوالات پرسشی و پاسخ‌گویی

ارزش‌های افزوده:

  • کار در محیطی پویا، توسعه‌گرا و دانش‌محور
  • آینده شغلی پایدار و موقعیت‌های ارتقاء شغل
  • پاداش‌های مادی و معنوی همراه با کسب موفقیت‌های فردی و تیمی
  • آسان‌سازی انجام امور شغلی با مشارکت تیمی
  • تلاش در راستای ارتقاء سطح رضایت همکاران با مشارکت همه

نوشته های مشابه