هدست AVAYA L129
آوایا L129
تحقیقات Avaya نشان می دهد که یک سوم کارمندان ترجیح می دهند هنگام برقراری ارتباط در محل کار از هدست استفاده کنند. هدست های حرفه ای می توانند تجربه ارتباطی را برای همه بهبود بخشند، هم برای کارمندان و هم برای مشتریان. به لطف فناوری AcousticEdgeTM ثبت شده Avaya، دیگر نگران آسیب به شنوایی خود هنگام استفاده طولانی مدت از هدست نخواهید بود.
هدست ها تجربه صوتی را بهبود می بخشند. میکروفون همیشه در همان موقعیتی قرار می گیرد که کارمند سر خود را حرکت می دهد و صحبت می کند. این امر باعث می شود صدای کارمند واضح تر و قابل فهم تر شود، حتی در محیط های پر سر و صدا. هدست های دوگوشی همچنین می توانند صدای مزاحم پس زمینه را کاهش دهند و به کارمند کمک کنند تا بهتر تمرکز کند.
هدست ها بهره وری را نیز بهبود می بخشند. هر دو دست کارمند آزاد می مانند تا از رایانه، یادداشت برداری و سایر کارهای مرتبط استفاده کنند. استفاده از هدست همچنین می تواند وضعیت بدن را بهبود بخشد و از درد و خستگی جلوگیری کند.
چرا هدست آوایا
حذف شدن سر و صدا:
بهترین میکروفونهای کلاس که نویز پسزمینه را از بین میبرند—اکنون میتوانید وقتی در آن تماس مهم با مشتریان خود هستید یا با همکاران خود ملاقاتی دارید، تمرکز کرده و سازنده باشید.
ایمن و بی ضرر:
فناوری AcousticEdge™ ثبت شده موفقیتآمیز Avaya صدایی شفاف را ارائه میکند و با محدود کردن اثرات قرار گرفتن در معرض صوتی طولانی مدت از شنوایی کارکنان محافظت میکند. این در ترکیب با دستگاه ها و تلفن های Avaya پشتیبانی می شود و محافظت کامل از شنوایی را برای کاربران نهایی ارائه می دهد. حداکثر انرژی صوتی برای حفظ کل قرار گرفتن در معرض روزانه کمتر از حد استاندارد ایمنی مشخص شده در استانداردهای جهانی ایمنی فضای کاری محدود است.
مدیریت آسان وب:
از ارتقاء سفتافزار با یک کلیک و ادغام با کلاینتهای نرمافزار مختلف لذت ببرید—همه از طریق ابر.
اتصال سریع مغناطیسی:
به کارگر مدرن این امکان را میدهد که بهطور یکپارچه از تلفن رومیزی، به دستگاه لپتاپ و دستگاه تلفن همراه خود، همه با استفاده از یک هدست حرکت کند. سرپرستان این امکان را دارند که با استفاده از کابل سرپرست-کارآموز به تماس وصل شوند و به تماس بپیوندند.
نشانگرهای LED:
برخی از مدلها یک نشانگر LED اشغالی روی بوم میکروفون ارائه میکنند که وقتی تماسها در حالت بیصدا قرار میگیرند روشن میشود و از تلاش کاربران برای صحبت در هنگام بیصدا شدن جلوگیری میکند. یک LED دوم روی کاپ گوش نشان می دهد که تماس فعال است و از قطع شدن کاربران در حین تماس جلوگیری می کند. سری L100 آوایا از 5 مدل مختلف هدست تشکیل شده است که از صدای سازمانی برای موارد مختلف در قالب هدست های سطح پایه، میان رده و درجه یک پشتیبانی می کند که همگی کیفیت صدای فوق العاده ای را ارائه می دهند. از پشتیبانی از خدمات مشتری عالی در مرکز تماس یا ارائه جدیدترین ابزار صوتی برای همکاری و کنفرانس برای کارمندان در سراسر تجارت شما—Avaya L119, L129, L139, Headsets فروشگاه یکپارچه شما هستند.
AVAYA HEADSETS L129
مشخصات فنی هدست آوایا L129
بخش کسب و کار
سطح ورودی
صدا
تک گوش
بازوی بوم قابل تنظیم
بله
هدبند انعطاف پذیر
بله
اتصال سریع (QC)
بله
نوع رابط
RJ9، USB یا 3.5mm (از طریق QC)
واحد کنترل تماس
بله (از طریق QC)
حذف نویز در هدست Avaya
بله
چراغ مشغولی
خیر
نور بی صدا
خیر
سنسور مجاورت
خیر
بلوتوث
خیر
بالشتک گوش
چرم
حفاظت شنوایی در هدست Avaya
بله
حفاظت از شوک صوتی
بله
لوازم جانبی هدست Avaya L129
کابل/کانکتورهای اتصال سریع آوایا L129:
تلفن 3.5 میلی متر – اتصال سریع
تلفن RJ9 – اتصال سریع
تلفن RJ9 – کابلکش ناظر
USB تلفن – اتصال سریع
کنترلر Avaya L100:
کنترلر L100
کنترلر لمسی L100
کنترلر BT لمسی L100