مرکز تماس

Havosh | شرکت توسعه فناوری هاوش ارائه دهنده راهکار های بهبود و توسعه کسب و کار در ایران می‌باشد که تمام خدمات مرکز تماس از راه اندازی مراکز تماس و پشتیبانی مرکز تماس و فروش محصولات حوزه مرکز تماس را ارائه می‌دهد.

دسته بندی مرکز تماس

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید(02196621966) یا به وبسایت ما مراجعه نمایید به آدرس: https://www.havosh.ir

سال ۱۴۰۰ و مدیریت مرکز تماس
0

سال 1400 و مدیریت مرکز تماس

سال ۱۴۰۰ و مدیریت مرکز تماس : در سال 1400 شرکت‌ها باید به دنبال رویکردهای مدیریتی جدید در مدیریت مرکز تماس خود باشند. با توجه به اهمیت مدیریت مرکز تماس و نقش آن در بهبود خدمات به مشتریان، شرکت‌ها باید به دنبال بهبود فرآیندهای پاسخگویی به مشتریان...
ادامه مطلب
مقایسه راه کارهای Avaya با Cisco، Alcatel و Mitel
0

مقایسه راه کارهای Avaya با Cisco، Alcatel و Mitel

مقایسه راه کارهای Avaya با Cisco، Alcatel و Mitel : مقایسه میان راه کارهای مبتنی بر تکنولوژی و کارآمد در عرصه کسب و کارهای موجود در بازار دنیا بر دو پایه نگاه فنی و نگاه کاربری صورت می پذیرد، آن چه در نگاه فنی بیش تر مورد ارزیابی است شاخص هایی...
ادامه مطلب
شرح وظایف اپراتور مرکز تماس
0

شرح وظایف اپراتور مرکز تماس

شرح وظایف اپراتور مرکز تماس : کارشناسان مرکز تماس نقش مهمی در ارائه خدمات عالی به مشتریان دارند. شرح وظایف اپراتور مرکز تماس شامل پاسخگویی به تماس ها، حل و فصل شکایات مشتریان، ارائه اطلاعات محصول و خدمات و مستندسازی تعاملات مشتریان است...
ادامه مطلب
نرخ رها کردن تماس و راه کارها
0

نرخ رها کردن تماس و راه کارها

درصد نرخ تماس های رها شده از فرمول زیر محاسبه می شود: درصد رها کردن= (تعداد کل تماس های ورودی – تعداد تماس های رها شده در X ثانیه – تعداد کل تماس های پاسخ داده شده) تقسیم بر (تعداد کل تماس ها – تعداد کل تماس های رها شده در X ثانیه) ضربدر ۱۰۰ ...
ادامه مطلب
ایجنت در مراکز تماس ترکیبی

ایجنت در مراکز تماس ترکیبی

ایجنت در مراکز تماس ترکیبی : در بسیاری از مراکز تماس ترکیبی جریان کار بدین صورت است که در زمان هایی که تعداد تماس های ورودی کاهش می یابد، مرکز تماس بصورت اتوماتیک اقدام به برقراری تماس های خروجی نموده و آن ها را به ایجنت ها متصل می کند که...
ادامه مطلب
صف مجازی مرکز تماس
0

صف مجازی

صف مجازی : گاهی در زمان های اوج شلوغی و درخواست های پشتیبانی، هر اندازه به فرآیند پاسخ گویی سرعت ببخشید و به تعداد کارشناسان (Agents) اضافه نمایید، باز هم پاسخ گوی نیاز مشتریان نخواهید بود و صف های طولانی در مرکز تماس ایجاد خواهد شد...
ادامه مطلب
هوش مصنوعی و مرکز تماس
0

هوش مصنوعی و مرکز تماس

هوش مصنوعی و مرکز تماس : تجزیه و تحلیل صوتی یک فناوری هوش مصنوعی است که می تواند تعاملات مشتری را برای شناسایی الگوها و بینش ها تجزیه و تحلیل کند. این فناوری می تواند احساسات مشتری را تجزیه و تحلیل کند، زمینه هایی را برای بهبود عملکرد نماینده...
ادامه مطلب
مرکز تماس سازمان خود را معاینه کنید
0

مرکز تماس سازمان خود را معاینه کنید

مرکز تماس سازمان خود را معاینه کنید : بهترین راه برای اطمینان حاصل کردن از این که همه چیز در مراکز تماس به خوبی انجام می شود، فقط تمرکز بر روی شاخص های عملکرد (KPIs) توسط خودتان نیست، بلکه شما باید مقایسه ای میان آن چه هستید با استاندارد های روز...
ادامه مطلب
نرم افزار مرکز تماس
0

نرم افزار مرکز تماس چیست؟ نرم افزار کال سنتر

نرم افزار مرکز تماس: نرم افزار مرکز تماس به ساده کردن فرآیندهای روزانه مرکز تماس کمک نموده تا بتوانید یک ساختار سیستمی با بالاترین کارآیی را داشته باشید. این نرم افزارها برای کمک به تیم مرکز تماس به چندین روش طراحی شده اند تا روند ردیابی، مدیریت، مسیریابی و...
ادامه مطلب
اهمیت تضمین کیفیت در مرکز تماس

اهمیت تضمین کیفیت در مرکز تماس

اهمیت تضمین کیفیت در مرکز تماس : تضمین کیفیت جزء حیاتی مدیریت مرکز تماس است. عواملی که در اجرای برنامه تضمین کیفیت باید در نظر گرفته شوند عبارتند از: رضایت مشتری، آموزش و عملکرد نماینده، بهبود فرآیند و تجزیه و تحلیل داده ها. با سرمایه گذاری در تضمین...
ادامه مطلب
بهبود فرهنگ سازمانی مراکز تماس

بهبود فرهنگ سازمانی مراکز تماس

بهبود فرهنگ سازمانی مراکز تماس : بهبود فرهنگ سازمانی عاملی حیاتی در موفقیت مراکز تماس است. راهبردهای بهبود فرهنگ سازمانی در مراکز تماس شامل رهبری و ارتباطات، آموزش و توسعه کارکنان، رفاه و حمایت کارکنان، و شناخت و پاداش است. با سرمایه گذاری در...
ادامه مطلب
راه اندازی مرکز تماس

راه اندازی مرکز تماس

راه اندازی مرکز تماس : همانند هر پروژه ای، برای راه اندازی مرکز تماس باید یک تیم اجرایی مثل شرکت هاوش که می داند چه می خواهد داشته باشید. تعریف اهداف کسب و کار نخستین گام مهم در راه اندازی مرکز تماس است. یک کسب و کار باید بداند برای رسیدن به اهداف تجاری...
ادامه مطلب
ایجنت مرکز تماس در جبهه مبارزه با کرونا

ایجنت مرکز تماس در جبهه مبارزه با کرونا

ایجنت مرکز تماس در جبهه مبارزه با کرونا : با توجه به وجود راه حل های امروزی در راستای انجام وظایف شغلی توسط ایجنت مرکز تماس از خانه، امیدواریم تغییر های سیستماتیک بسرعت در مراکز تماس آغاز شده و با پیاده سازی راه کارهای مدرن، شرایط برای دورکاری فراهم...
ادامه مطلب
دورکاری مرکز تماس

دورکاری

دورکاری : بسیاری از شغل ها از جمله فروش، خدمات مشتری، بازاریابی، روابط عمومی و بسیاری از شغل های مرتبط با فن آوری مانند برنامه نویسی، طراحی و … را می توان از راه دور انجام داد. البته امروزه مشاغل پیچیده تری نیز مانند پزشکی و امور بهداشتی نیز ...
ادامه مطلب