Havosh | شرکت توسعه فناوری هاوش ارائه دهنده راهکار های بهبود و توسعه کسب و کار در ایران می باشد که تمام خدمات مرکز تماس از ارائه مقاله ها و راه حل ها تا راه اندازی مراکز تماس، پشتیبانی مرکز تماس و فروش محصولات حوزه مرکز تماس را از صفر تا صد ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید ( 02196621966 ) یا به وبسایت ما مراجعه نمایید به آدرس : https://www.havosh.ir

سیپ ترانک SIP Trunk چیست و چه دستاوردهایی دارد؟

سیپ ترانک SIP Trunk چیست و چه دستاوردهایی دارد؟

سیپ ترانک -SIP Trunk- چیست و چه دستاوردهایی دارد؟ به هر حال SIP حق انتخاب بسیاری از سازمان هایی است که آمادگی بهره مندی از مزایای آن را دارند. اگر سازمان شما تا کنون با صورت حساب های ماهانه گیج کننده ای همراه بوده است و یا خطوط تلفنی…

راه اندازی مرکز تماس

راه اندازی مرکز تماس

راه اندازی مرکز تماس : همانند هر پروژه ای، برای راه اندازی مرکز تماس باید یک تیم اجرایی مثل شرکت هاوش که می داند چه می خواهد داشته باشید. تعریف اهداف کسب و کار نخستین گام مهم در راه اندازی مرکز تماس است. یک کسب و کار باید بداند برای رسیدن به اهداف تجاری…

نرم افزار مدیریت تجربه مشتری چیست

نرم افزار مدیریت تجربه مشتری چیست

نرم افزار مدیریت تجربه مشتری چیست : مدیریت تجربه مشتری (CEM مخفف Customer Experience Management) تشکیل شده از فرآیندهایی است که کسب و کار ها از آن ها برای سازماندهی، پیگیری و مدیریت همه تعامل ها با مشتریان در سراسر چرخه عمر مشتری…

کرونا و راه حل های آوایا

کرونا و راه حل های آوایا

آوایا (Avaya) بعنوان رهبر جهانی تکنولوژی و بازار سیستم های تلفنی مبتنی بر شبکه موسوم به ویپ (VoIP) و مرکز تماس (Call Center) و هم چنین سیستم های کنفرانس ویدئویی (Video Conferencing) در این برهه از زمان، اضافه بر مشارکت خیرخواهانه خود در شهر ووهان چین…

راه حلی برای شرکت ها در مواجهه با بحران ویروس کرونا

راه حلی برای شرکت ها در مواجهه با بحران ویروس کرونا

راه حلی برای شرکت ها : پیشنهاد ما به شما استفاده از نرم افزار مدیریت تجربه (Ex) “JAVIDA” که محصول سال ها تلاش و تخصص هاوش می باشد، است. “JAVIDA” ابزار و ویژگی های اساسی بسیاری را پیشنهاد می دهد تا کار و انجام آن حتی از راه دور آسان تر و کارآمد تر …

دورکاری

دورکاری

دورکاری : بسیاری از شغل ها از جمله فروش، خدمات مشتری، بازاریابی، روابط عمومی و بسیاری از شغل های مرتبط با فن آوری مانند برنامه نویسی، طراحی و … را می توان از راه دور انجام داد. البته امروزه مشاغل پیچیده تری نیز مانند پزشکی و امور بهداشتی نیز …

استراتژی تجربه مشتری در حوزه دیجیتال مارکتینگ

استراتژی تجربه مشتری در حوزه دیجیتال

omnichannel یک استراتژی محتوای متقابل است که سازمان ها برای بهبود تجربه کاربر خود از آن استفاده می کنند. به جای کار در کانال های موازی، کانال های ارتباطی و منابع پشتیبان آن ها برای همکاری و تعامل در یک راستا طراحی و برنامه ریزی می شوند…

تجربه مشتری و 7 راه در ایجاد استراتژی

تجربه مشتری و 7 راه در ایجاد استراتژی

تجربه مشتری که با نام CX (Customer eXperience) نیز شناخته می شود بواسطه تعامل بین یک مشتری و یک سازمان در طول رابطه کاری آن ها تعریف می شود. تعامل می تواند شامل آگاهی، اکتشاف، پاک سازی، خرید و خدمات باشد…

حفظ حریم خصوصی مشتری با Number Masking

حفظ حریم خصوصی مشتری با Number Masking

حفظ حریم خصوصی مشتری با Number Masking : پوشاندن اعداد چندین مزیت را برای مشاغل و مشتریان فراهم می کند. این اجازه می دهد تا کسب و کارها خدمات موثری ارائه دهند و در عین حال از حریم خصوصی مشتری محافظت کنند. علاوه بر این، می تواند به کاهش خطر …

افزایش بهره وری مرکز تماس با بازگشت به اصول

افزایش بهره وری مرکز تماس با بازگشت به اصول

افزایش بهره‌وری مراکز تماس با بازگشت به اصول، یک رویکرد کارآمد برای بهبود خدمات شرکت‌ها به مشتریان است. با رعایت اصول مربوط به رویکرد بازگشت به اصول، می‌توان به بهبود عملکرد مراکز تماس و بهبود رضایت مشتریان کمک کرد…

افزایش بهره وری با کاهش استرس در کال سنتر

افزایش بهره وری با کاهش استرس در کال سنتر

با کاهش استرس در کارکنان کال سنتر، می‌توانید بهره‌وری آن‌ها را افزایش دهید. با ارائه آموزش‌های ضد استرس، ارائه مرخصی‌های بیشتر، و ارائه فضای کاری مناسب، می‌توانید به کاهش استرس کارکنان و افزایش بهره‌وری آن‌ها کمک کنید…

انتخاب راه کار ارتباطی در مرکز تماس

انتخاب راه کار ارتباطی

انتخاب راه کار ارتباطی مناسب برای شرکت ها از اهمیت بسیاری برخوردار است. با توجه به هدف، نیازهای مشتریان و بررسی رقبا، می توانید بهترین راه کار ارتباطی را برای خودتان پیدا کنید. همچنین، مقایسه هزینه و فایده هر یک از روش ها نیز باید در انتخاب راه کار ارتباطی مناسب…

مرکز تماس باید مشکل را حل کند

مرکز تماس باید مشکل را حل کند

مرکز تماس باید به کیفیت خدمات خود توجه کند و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مشتریان بکند. این بخش مسئولیت های مهمی در قبال مشتریان دارد و باید به مشتریان خدماتی با کیفیت بالا ارائه دهد و به طور فعال به حل مشکلات آنان بپردازد…

مرکز تماس ساده و قدرتمند برای کسب و کارها

ساده و قدرتمند برای کسب و کارها

آوایا به عنوان یکی از راه حل های قدرتمند و ساده برای کسب و کارها، به آنها کمک می کند تا به راحتی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و به طور همزمان دسترسی به امکانات پیشرفته ای مانند مکالمه چندگانه، فکس و ارسال پیامک داشته باشند…

آوایا و تحرک پذیری

آوایا و تحرک پذیری

آوایا و تحرک پذیری به عنوان دو مفهوم مهم در حوزه ورزشی و تناسب اندام، برای بهبود عملکرد بدن و افزایش کارایی در فعالیت های ورزشی بسیار مهم هستند. با افزایش آوایا و تحرک پذیری بدن، شخصی می تواند به راحتی حرکات مختلفی را انجام دهد و در نتیجه عملکرد بدن خود را…