مقاله ها, راه حل ها, مرکز تماس

آوایا و کسب و کارهای متوسط و بزرگ

مرکز تماس آوایا و کسب و کارهای متوسط و بزرگ
 

آوایا و کسب و کارهای متوسط و بزرگ

آوایا و امنیت برای کسب و کارهای متوسط

آن چه خواهیم خواند

آیا تا بحال با خود اندیشیده اید که آوایا و کسب و کارهای متوسط و بزرگ چه ارتباطی با هم دارند. طی سال های گذشته و با افزایش سرعت فناوری و تکنولوژی در بین مشاغل مختلف بخصوص در بین کسب و کارهای مرتبط با مراکز تماس و خدمات مشتری، تلفن هایی به بازار آمد که برای بهبود بهره وری و سرعت کسب و کارهای متوسط و بزرگ نقش مهمی دارند. آوایا بعنوان تلفنی با عملکرد بالا بهترین گزینه برای این کسب و کارها محسوب می شود. شاید بتوان گفت یکی از عملکردهای مهم تلفن های آوایا که باعث شده بسیاری از مشاغل از آن استفاده کنند، امنیت بالای آن است، که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

آن چه از پیش روی شما می گذرد در مورد ” آوایا و کسب و کارهای متوسط و بزرگ” است، ما در شرکت هاوش تلاش می کنیم راهنمای خوبی برای تمام کسب و کارهایی باشیم که قصد دارند از خدمات مرکز تماس و امور مربوط به مشتریان استفاده کنند.   

 

کسب و کارهای متوسط و بزرگ

شرکت‌ های متوسط و بزرگ کسب‌ و کارهایی هستند که مانند کسب و کارهای کوچک درآمد و دارایی یا تعدادی کارمند مشخص دارند و درصد قابل توجهی از مشاغل را در سراسر جهان تشکیل می ‌دهند. البته هر کشوری تعریف خاصی از شرکت های متوسط و بزرگ دارد. در این کسب و کارها معیارهای اندازه معینی باید رعایت شود، و گاهی اوقات، صنعتی که شرکت در آن فعالیت می کند نیز در نظر گرفته می شود. هر کشور همچنین ممکن است دستورالعمل های متفاوتی را در بین صنایع تعیین کند تا تعریف کند که کارکرد یک کسب و کار در بخش های مختلف چیست. از طرفی این کسب و کارها نقش مهمی در اقتصاد دارند و تعداد زیادی از مردم را به کار می گیرند و به شکل گیری نوآوری کمک می کنند. دولت ها بطور منظم مشوق هایی از جمله رفتار مالیاتی مطلوب و دسترسی بهتر به وام ها را برای کمک به حفظ این شرکت ها ارائه می دهند.

 

کسب و کارهای متوسط

همان طور که در مقاله های قبل نیز تا حدودی اشاره شد، بسیاری از کارکنان کسب و کارهای کوچک و متوسط و حتی بزرگ، در هر مکانی که حضور داشته باشند می توانند به مشتریان خدمات ارائه دهند. این مکان ها ممکن است در یک دفتر کار باشد یا در یک کافی شاپ در یک شهر و کشور دیگر یا لب ساحل. آن چه حائز اهمیت است این است که قابلیت های وسایل الکترونیکی سیار بر کسی پوشیده نیست و امروزه سرعت کار نیروها در حال تغییر و حرکت است. تلفن های آوایا شرکت ها را قادر می کند که به مشتریان سریع پاسخ دهند و اطلاعات لازم را با آن ها به اشتراک بگذارند. بنابراین استفاده از تلفن های آوایا در عین پیشرفته بودن سیستم، بسیار هم آسان است، چرا که این تلفن ها همزمان قابلیت تعامل با کاربران بسیاری را دارند.

 

راه کارهایی برای تعامل کسب و کارهای متوسط و بزرگ

همه ی آن چیزی که کسب و کار های متوسط بدان نیاز دارند در یک راه کار دیده شده است. یک راه کار ساده و قدرتمند به نام آوایا آی پی آفیس (Avaya IP Office Platform) که شامل تماس از طریق همه کانال های صوتی، چت، ایمیل، فکس، پیام کوتاه، ارتباط های ویدئویی، راه اندازی مراکز تماس (Contact Center) می باشد و همچنین از همه ی ساختارهای شبکه پشتیبانی می کند. یک راه کاری کامل، انعطاف پذیر و مقرون به صرفه که با مدیریت آسان به کسب و کارها در رسیدن به افزایش بهره وری کمک می کند.

تعهد به ارائه خدمات و تعامل با مشتری از هر نقطه با استفاده سرویس مبتنی بر ابر در Google Chrome

همکاری مشترک دو شرکت AVAYA و گوگل (Google) و استفاده از سرویس Google Cloud به شما اجازه می دهد تا همکاران شما (Agents) حتی بهنگامی که خارج از سازمان هستند از طریق Google Chrome و بدون پیچیدگی های رایج به مرکز تماس (Contact Center) متصل شده و به نیازهای مشتریان پاسخ دهند.

آوایا-و-کسب-و-کارهای-متوسط-و-بزرگ

آوایا

آوایا و کسب و کارهای متوسط و بزرگ

تبدیل شدن کسب و کار های کوچک و متوسط به بزرگ در یک زمان، به اضافه نمودن قابلیت های مبتنی بر تعامل با مشتریان نیاز دارد. مراکز تماس آوایا ویژگی مهمی در این راه هستند. امروزه برای کسب سهم بیشتری از بازار به ابزارهایی نیاز دارید که مشتریان را با شما در یک ارتباط پایدار و ارتباطات یکپارچه و مبتنی بر تعامل نگاه می دارد. آوایا برای کسب و کارهای متوسط این ابزار ها را با هزینه های پایین فراهم کرده است.

ویدئو برای کسب و کارهای متوسط
تعامل با همکاران، مشتریان، شرکای تجاری و زنجیره تامین با استفاده از راه کارهای ویدئویی به سادگی امکان پذیر خواهد بود. پیاده سازی آسان، انعطاف پذیری و ابزارهای کاربر پسند، بهمراه پشتیبانی از همه ابزارهای ارتباطی مانند کامپیوتر، موبایل، لپ تاپ، تبلت و اتاق های کنفرانس Full HD از راه کارهای ویدئویی آوایا یک فرصت جدید برای توسعه کسب و کارها فراهم نموده است.

ابزارهای شبکه برای کسب و کار های متوسط

آوایا برای تامین تمامی نیازهای کسب و کارهای متوسط از جمله ابزارهای شبکه راه کارهایی انعطاف پذیر، قابل اعتماد و آسان ارائه نموده است. کمک به حصول اطمینان از بالاترین سطح عملکرد با قابلیت Plug and Play و هزینه های نگهداری بسیار پایین از ویژگی های بارز راه کارهای Avaya برای کسب و کارهای متوسط می باشد.

امنیت برای کسب و کارهای متوسط

افزایش امنیت در ارائه راه کارها با رویکرد محافظت از ارتباط های صوتی و کنفرانس ویدئویی و حفظ اطلاعات از ربودن، دسترسی های غیر مجاز و یا ایجاد اختلال در ارتباطات از مهم ترین ویژگی های ابزارهای آوایا در ارائه امنیت است. کاهش ریسک ارتباطی با دسترسی های راه دور و استفاده از VPN از ویژگی های محصولات آوایا می باشد.

نتیجه گیری :

از مطالعه این مقاله می توان نتیجه گرفت که آوایا و کسب و کارهای متوسط و بزرگ پرداخته شد. از آن جایی که کسب و کارهای متوسط و بزرگ با شرایط مختلفی روبرو هستند، محصولات آوایا برای این کسب و کارها دارای اهمیت بسیار هستند. با توجه به توانایی این مهارت در مدیریت شرایط مختلف و انجام فعالیت های متنوع، شرکت هایی که دارای محصولات آوایا هستند، می تواند بهترین تصمیمات را بگیرند و بهترین راه حل ها را برای مواجهه با مشکلات پیدا کنند. بطور کلی، داشتن آوایا در کسب و کارهای متوسط، می تواند به مدیران کمک کند تا با شرایط مختلفی که در زندگی و کسب و کارشان با آن ها مواجه می شوند، بهترین تصمیمات را بگیرند و بهترین راه حل ها را برای مواجهه با مشکلات پیدا کنند. در نتیجه، می توان گفت که آوایا بعنوان یکی از بهترین محصولات می تواند در کسب و کارهای متوسط و بزرگ نیز بسیار مفید باشد.


منتشر شده در تاریخ : 1397.08.23

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات در زیر دیدن نمایید و با کارشناسان شرکت هاوش از طریق دکمه روبرو در ارتباط باشید

عوامل تبدیل شرکت های کوچک و متوسط به بزرگ

۵ عامل برای تبدیل شرکت های کوچک و متوسط (SME) به شرکت های بزرگ

آن چه از پیش روی شما می گذرد در مورد عوامل تبدیل شرکت های کوچک و متوسط به بزرگ است، ما در مجموعه هاوش امیدواریم راهنمای خوبی برای تمام کسب و کارهایی باشیم که، قصد دارند از خدمات مرکز تماس و خدمات مربوط به مشتریان استفاده کنند.

 

بسته به تجارت شما، فن آوری همکاری نوآورانه می تواند بهره وری سازمان شما را تا ۳۰% افزایش دهد. همان طور که بازار به صورت فزاینده ای رقابتی رشد می کند؛ این بروزرسانی می تواند فرق بین شکست و پیروزی باشد.
از این رو همکاری و ارتباطات بین نیروی کار بسیار مهم تر از همیشه می باشد؛ و شرکت ها از ابزارهای پیشرفته ای برای ارتباطات یکپارچه استفاده می کنند. هوش مصنوعی نیز می تواند به بهترشدن ارتباطات با همکاران و مشتریان کمک کند. اگرچه پیش بینی غیر ممکن است که در آینده چه رخ خواهد داد، صرفا ما می توانیم به برخی از روند های تغییر SME به شرکت های بزرگ نگاه کنیم.

  • واقعیت افزوده و واقعیت مجازی

بیشتر مردم اسم واقعیت مجازی را شنیده اند، به طور کلی آن ها فکر می کنند چیزی از بازی های کامپیوتری یا رمان های علمی تخیلی می باشد. هرچند واقعیت دیجیتالی بیش تر از بازی و سرگرمی، بدل به ابزاری برای تجارت شده است. برای دو فن آوری واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) برنامه های بسیاری در محیط سازمان ها وجود دارند و شرکت ها سرمایه گذاری هنگفتی در این زمینه انجام می دهند.

بنا به مطالعات موسسه Goldman Sachs، همکاری AR و VR ابزاری را برای رسیدن به بازار ۸۰ میلیارد دلاری تا پایان سال ۲۰۲۵ فراهم می کنند؛ که سهم بازار سخت افزار در این زمینه ۴۵ میلیارد و نرم افزار ۳۵ میلیارد دلار خواهد بود.

عوامل تبدیل شرکت های کوچک و متوسط به بزرگ

  • استفاده از داده ها

ما در جهانی زندگی می کنیم که پر از اطلاعات مصرف کنندهاست. به گفته IBM داده های شرکت ها به کمک فن آوری هایی مانند اینترنت اشیا (IoT) و هوش مصنوعی (AI)، تا پایان سال 2023 پنجاه بار در سال افزایش خواهد داشت. فن آوری ابر (سرویس های ابری) بعنوان یک راه برای جمع آوری و ذخیره داده ها پدید آمده است؛ اما شرکت ها نیاز به پیدا کردن راهی برای تجزیه و تحلیل اطلاعات موجود دارند که به وسیله آن بینش مفیدی از تجارت خود کسب کنند. با استفاده از داده ها، شرکت ها می توانند چندین منابع داده (Data Sources) را با هم ترکیب کنند و نتیجه معنی داری را بدست آورند. یک مطالعه دانشگاه هاروارد (Harvard) نشان می دهد که ۴۶% از سازمان ها به دنبال ارتباط بین ۵ و ۱۴ منابع داده ها برای بهترین تحلیل هستند.

  • استفاده از ابزارهای بصری

تحقیقات حاکی از این است که انسان ها تمایل زیادی به یادگیری در مورد فن آوری ها از طریق محتوای بصری نسبت به داده های نوشتاری دارند؛ بدین معنی که برای کسانی که به دنبال بهره وری بهتر سازمانی هستند؛ استفاده از ابزارهای بصری در فضای سازمانی محبوب تر خواهد شد. استفاده از ابزار های بصری مانند تخته هوشمند (Smart Board) و نرم افزار ویدیو کنفرانس (Video Conference)، پردازش های پیچیده گذشته را برای ما آسان کرده است و در نتیجه در فضای سازمانی نیز اطلاعات بین افراد آسان تر خواهد بود.

  • هوش مصنوعی

اگر چه مراکز تماس رفته رفته به یک محل کار آمدتر تبدیل شده اند؛ ولی لازم به ذکر است که برخی از مشتریان هنوز هم از نام های تجاری خود انتظار پشتیبانی ۲۴/۷ (۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته) را دارند. با این فرض، سازمان های زیادی درصدد استفاده از AI شدند که به وسیله ابزارهایی مانند ربات های سخنگو در زمان های حضور نداشتن عاملین (Agents) بتوانند پاسخ گوی پرسش های مشتریانشان باشند. هوش مصنوعی در محیط های رقابتی امروزه بسیار حیاتی است. بعنوان مثال زمانی که مشتریان پاسخ به نیاز خود را، از شرکت شما فورا دریافت نکنند، این احتمال وجود دارد که آنها شما را ترک کنند و به سوی رقیب شما بروند. هوش مصنوعی نمی تواند تنها تعامل شما با مشتریانتان باشد، ولی اطلاعات مهمی که در زمان مکالمات ایجاد می شوند را جمع آوری می کند.

  • نیروی کار جهانی

زمانی فقط بزرگ ترین شرکت های دنیا می توانستند کارشناس خارجی استخدام کنند و در هدایت تجارتشان از شرکت های مختلف خارجی کمک بگریند. اما امروزه با استفاده سودمند از ارتباطات یکپارچه (UC) و استراتژی ارتباطات بروز، وارد عصر جدیدی شده ایم. امروزه شرکت ها می توانند با متخصصینی از هرجای دنیا، ایجاد مشارکت داشته باشند و ارتباط برقرار کنند. این عامل بطور قابل ملاحظه ای به قابلیت انعطاف شرکت ها بهبود داده است.

افزایش نیروی کار جهانی از طریق ارتباطات یکپارچه بدین معنی است که شرکت ها می توانند با بازارهای گسترده تری که در منطقه محلی خود قادر به دستیابی به چنین منابعی نبودند، تجارت کنند. هم زمان برخی از شرکت ها می توانند از هرجای دنیا برای مرکز تماس خود کارشناسان خدمات مشتریان دور کار‌ استخدام نمایند، بنابراین آن ها بدون نیاز به هوش مصنوعی سیستم پشتیبانی ۲۴/۷ خواهند داشت.

شرکت‌های کوچک و متوسط (SMEs) بخش مهمی از هر اقتصاد هستند، زیرا به رشد و توسعه یک کشور کمک می‌کنند. با این حال، بسیاری از شرکت های کوچک و متوسط در آرزوی تبدیل شدن به شرکت های بزرگتر برای گسترش فعالیت های خود و افزایش سهم بازار خود هستند. در این مقاله به عواملی می پردازیم که می توانند SME ها را به شرکت های بزرگ تبدیل کنند.

شرکت های کوچک

درک مشتری

  1. نوآوری و خلاقیت

یکی از اصلی‌ترین عواملی که می‌تواند به رشد SMEها و تبدیل شدن به شرکت‌های بزرگ‌تر کمک کند، نوآوری و خلاقیت است. شرکت های کوچک و متوسطی که در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می کنند و به طور مداوم محصولات و خدمات جدید و نوآورانه را به بازار معرفی می کنند، احتمال موفقیت و رشد بیشتری دارند. نوآوری و خلاقیت می تواند به SME ها کمک کند تا خود را از رقبای خود متمایز کنند و مشتریان بیشتری را جذب کنند که می تواند منجر به افزایش درآمد و سهم بازار شود.

  1. برنامه ریزی استراتژیک

داشتن یک استراتژی روشن و به خوبی تعریف شده برای رشد و موفقیت هر کسب و کار، از جمله SMEها، حیاتی است. برنامه ریزی استراتژیک شامل تعیین اهداف و مقاصد، شناسایی چالش ها و فرصت های بالقوه و تهیه نقشه راه برای دستیابی به آن اهداف است. شرکت‌های کوچک و متوسط که دارای یک برنامه راهبردی روشن و مؤثر هستند، به احتمال زیاد تصمیمات آگاهانه اتخاذ می‌کنند و ریسک‌های حساب شده‌ای را می‌پذیرند که می‌تواند منجر به رشد و توسعه شود.

  1. رهبری قوی

رهبری موثر یکی دیگر از عوامل ضروری است که می تواند به SME ها کمک کند تا به شرکت های بزرگ تبدیل شوند. رهبران قوی به تیم های خود جهت، راهنمایی و پشتیبانی می کنند و آنها مسئول تصمیم گیری های مهمی هستند که می تواند بر رشد و موفقیت شرکت تأثیر بگذارد. شرکت‌های کوچک و متوسط با رهبران قوی و رویایی که می‌توانند الهام‌بخش و انگیزه‌بخش تیم‌هایشان باشند، احتمالاً به اهداف خود دست می‌یابند و به شرکت‌های موفق تبدیل می‌شوند.

  1. دسترسی به سرمایه

دسترسی به سرمایه برای رشد و گسترش هر کسب و کار، از جمله SMEها، حیاتی است. شرکت‌های کوچک و متوسط که می‌توانند از سرمایه‌گذاران یا مؤسسات مالی تأمین مالی کنند، احتمالاً منابع مورد نیاز برای گسترش فعالیت‌های خود، استخدام کارکنان بیشتر و توسعه محصولات و خدمات جدید را در اختیار خواهند داشت. دسترسی به سرمایه همچنین می تواند به شرکت های کوچک و متوسط در غلبه بر چالش ها و استفاده از فرصت هایی که می تواند منجر به رشد و موفقیت شود کمک کند.

نتیجه گیری :

در نتیجه، SME هایی که آرزوی تبدیل شدن به شرکت های بزرگتر را دارند باید بر نوآوری و خلاقیت، برنامه ریزی استراتژیک، رهبری قوی و دسترسی به سرمایه تمرکز کنند. با سرمایه گذاری بر روی این عوامل، SME ها می توانند شانس موفقیت خود را افزایش دهند و به شرکت های پر رونق و پایدار تبدیل شوند. 


منتشر شده در تاریخ : 1401.04.18


نویسنده :‌ شرکت هاوش

نوشته های مشابه