تلفن تحت شبکه یا ویپ چیست: تلفن تحت شبکه یا ویپ، به دلیل کیفیت بالای صدا و تصویر، امکانات اضافی، امنیت بالا، انعطاف پذیری و صرفهجویی در هزینهها، برای استفاده در سازمانها و شرکتها مناسب هستند. با توجه به این ویژگیها، استفاده از...
پرداخت با کارت اعتباری از طریق دروازه پرداخت مرکز تماس هوشمند آوایا
پرداخت با کارت اعتباری از طریق دروازه پرداخت مرکز تماس هوشمند آوایا : استفاده از کارت اعتباری با سیستم پرداخت آوایا، یکی از راههای ساده و امن برای انجام تراکنشهای الکترونیکی است. این سیستم پرداخت با داشتن گواهی امنیتی SSL و تحت نظارت شرکت بانک پارسیان...
سیپ ترانک چیست
سیپ ترانک چیست: یکی از اصلیترین اجزای ارتباطی در شبکههای تلفنی، در حال حاضر بسیار پرکاربرد است و در بسیاری از سازمانها و کسب و کارها به کار میرود. این سیستم امکان ارتباط بین دستگاههای تلفنی و شبکههای دیگر را فراهم میکند و باعث کاهش هزینههای ارتباطی...
آوایا منتخب توسعه بسترهای نرم افزاری
در این مقاله به بررسی پلتفرم آوایا منتخب توسعه بسترهای نرم افزاری پرداختیم. این پلتفرم، یک مجموعه ابزارهای توسعه نرم افزار است که برای تولید برنامههای کاربردی با کیفیت و قابل اعتماد به کار میرود. یکی دیگر از ویژگیهای مهم پلتفرم آوایا منتخب توسعه بسترهای...
ارتباطات هوشمند و بانکداری نوین
در ارتباطات هوشمند و بانکداری نوین شرایط موفقیت در کسب و کار آینده بانک ها فراتر از رقابت های سنتی امروز خواهد بود. عوامل مطرح قدیمی نظیر پردازش معاملات، امنیت، مدیریت ریسک و حسابداری تدریجاً با عوامل رقابتی دیگری نظیر خدمات به مشتریان،...
ابزاری ایده آل برای کسب و کارهای کوچک
آوایا آی پی آفیس (Avaya IP Office) با ابزارهای نرم افزاری قدرتمند و منحصر به فرد خود، کارآمد ترین مراکز تماس دنیا را ارائه داده است. با استفاده از نرم افزارهای بی نظیر به مشتریان خود با بهترین روش خدمت خواهید کرد. نرم افزارهای مرکز تماس آوایا...
شرکت آوایا – معرفی شرکت آوایا و تلفن Avaya – محصولات آوایا – ویپ آوایا
چرا آوایا؟
تخصص آوایا ارائه سیستم های ارتباطی در حوزه کسب و کار ها در مقیاس جهانی می باشد. آوایا متخصص ارائه سیستم های باز و انعطاف پذیر ارتباطی به منظور بهبود عملکرد کسب و کار ها و افزایش شاخص رشد میزان بهره وری آن ها...