مقاله ها, راه حل ها, مرکز تماس

ابزاری ایده آل برای کسب و کارهای کوچک

آوایا ابزاری ایده آل برای کسب و کارهای کوچک

ابزاری ایده آل برای کسب و کارهای کوچک

آن چه خواهیم خواند

پرسش این است که منظور از ابزار ایده آل برای کسب و کارهای کوچک چیست و چه کاربردهایی دارد. در پاسخ باید گفت، ابزارهای ایده آل به کاربران کمک می کند تا بتوانند ایده های خلاقانه و منحصر بفرد خود را پیاده کنند. با استفاده از این ابزارها، کاربران می توانند ایده های مرتبط با موضوعات مختلف از جمله فناوری، طراحی، بازاریابی و … را پیدا کرده و با توجه به نیازهای خود، این ایده ها را بهبود بخشند و در کار خود اعمال کنند.

آن چه از پیش روی شما می گذرد در مورد ابزاری ایده آل برای کسب و کارهای کوچک است، ما در مجموعه هاوش امیدواریم راهنمای خوبی برای تمام کسب و کارهایی باشیم که، قصد دارند از خدمات مرکز تلفن تحت شبکه آوایا | AVAYA IP Office 500 Platform   و خدمات مربوط به مشتریان استفاده کنند.

کسب و کارهای کوچک و تلفن های  آوایا

بسیاری از کسب و کارها مانند کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ با این پرسش مواجه هستند، که آیا کارکنان و مشتریان می توانند در هر مکانی حضور داشته باشند. امروزه هر مکانی مانند صندلی هواپیما یا پیشخوان آشپزخانه می تواند یک دفتر کار محسوب شود. قابلیت های وسایل الکترونیکی سیار بر کسی پوشیده نیست و نیروی کار با سرعتی بسیار بالا در حال تغییر و حرکت است.

آوایا آی پی آفیس (Avaya IP Office) شما را قادر به پاسخ گویی سریع و به اشتراک گذاری اطلاعات در هر زمان و مکان و با هر وسیله ای نموده و شکل جدیدی از ارتباطات را برایتان فراهم می سازد. شما از قدرت سیستم ارتباطات همگرا که مخاطبان، مشتریان و شرکای شما را بهم متصل می سازد، بهره مند خواهید گشت. استفاده از آن در عین پیشرفته بودن سیستم، بسیار آسان است. آوایا آی پی آفیس دارای قابلیت تعامل با بیش از ۲۵۰۰ کاربر در یک یا چند مکان می باشد. آوایا آی پی آفیس (Avaya IP Office) با ارائه راه حلی جامع و یکپارچه مشتمل بر برنامه کاربردی تلفنی، ویدئویی، سیار، مراکز تماس، شبکه، امنیت و سرویس های جاری، شما را قادر به دستیابی به مزیت رقابتی می سازد. با حداقل ها به بیشترین ها دست خواهید یافت، افزایش سود بدون افزایش هزینه ها و بهبود عملکرد را برایتان به ارمغان می آورد.

آوایا آی پی آفیس

مرکز تلفن تحت شبکه

مناسب برای ۲ تا ۱۰۰۰ کاربر

 مناسب برای ۲ تا ۶۱۲ خط شهری آنالوگ

مناسب برای ۱ تا ۲۴ خط E1

مناسب برای ۲ تا ۳۲ شعبه یکپارچه

مناسب برای ۲ تا ۳۰ نفر Agent

آی پی آفیس، راه کاری برای رسیدن به نیروی کار انعطاف پذیر تر

آوایا، راه کاری ساده، توسعه پذیر و مناسب برای همه زمان ها

آوایا آی پی آفیس، پیشنهادی انعطاف پذیر برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط

Avaya IP Office، ابزاری ایده آل برای یکپارچه سازی و ارتباطات یکپارچه شعب سازمان های بزرگ

ابزاری ایده آل برای کسب و کارهای کوچک

مرکز تلفن تحت شبکه آوایا | AVAYA IP Office 500 Platform ابزاری ایده آل برای کسب و کارهای کوچک

آوایا آی پی آفیس (Avaya IP Office) با قابلیت توسعه پذیری تا ۱۰۰۰ کاربر در ۱ تا ۳۲ مکان مختلف برای کسب و کارهای متوسطی که خواهان ارتباطات موثر و قدرتمند هستند، مناسب می باشد. آوایا آی پی آفیس به دلیل داشتن هزینه کلی مالکیت پایین در صنعت پیشتاز بوده و به دلیل توانایی در توسعه پذیری و پیشرفته بودن منحصر بفرد می باشد. آوایا آی پی آفیس برای کسب و کارهای کوچک رو به متوسط، ساده ترین، برترین و قدرتمند ترین راه کار است. ابزار های ایده آل برای پیاده سازی مراکز تماس و ارتباطات یکپارچه با پیشرفته ترین و کاربردی بترین ابزار های مورد نیاز می باشد. پیشنهادی ایده آل برای بازارهای کوچک و رو به متوسط با راه کاری آسان و مطمئن، آن چیزی است که آوایا آی پی آفیس به شما هدیه داده است. سازمان های دارای شعبه های متعدد همواره از هزینه های بالا و پیچیدگی ارتباطات میان اعضای خود رنج می برند. آوایا آی پی آفیس با استفاده از ابزارهای متنوعی که برای یکپارچه سازی شعب در اختیار سازمان ها قرار می دهد، اضافه بر کاهش هزینه های ارتباطی موجب سهولت در برقراری ارتباط میان اعضای سازمان شده و با حذف فاصله ها و سرعت بخشیدن به ارتباطات میان اعضا، گامی بزرگ را برای رسیدن به بهره وری بیشتر برای سازمان ها فراهم می سازد.

راه حل های مشارکتی آوایا آی پی آفیس (Avaya IP Office) افراد با استعداد را گرد هم آورده و سبب تشکیل تیم های ویژه برای مشارکت سریع تر، تصمیم های هوشمندانه تر و نتایج بهتر می شود. امروزه توانایی برقراری ارتباط در هر زمان و با هر وسیله الکترونیکی امری حیاتی است و آوایا آی پی آفیس از طریق تجمیع مشارکت افراد در یک سطح کلی جدید مهم ترین فاکتورهای کسب و کار که عبارتند از مسئولیت پذیری، دسترسی و بهره وری را برآورده می سازد. آوایا آی پی آفیس بر متحد ساختن قدرت جمعی و ارائه آن به بهترین شکل توجه دارد.

مرکز تلفن تحت شبکه آوایا | AVAYA IP Office 500 Platform در کنار حفظ امنیت به سهولت با معروف ترین وسایل هوشمند یکپارچه شده و صرفنظر از مکان حرکت کارمندان قابلیت های کامل ارتباطات رومیزی را برای آنان فراهم می سازد. این امر سبب افزایش بهره وری کارمندان و صرفه جویی در کسب و کار از طریق کاهش تعداد وسایل الکترونیکی سیار شرکت می شود.

انعطاف پذیری در سیار بودن و ارائه ارتباطات یکپارچه کامل رومیزی برای وسایل الکترونیکی هوشمند مانند آی فون و اندروید

آوایا آی پی آفیس، قادر به ارائه ویدئو کنفرانس از طریق تلفن های نرم افزاری، نرم افزارهای ویدئویی سیار و اتاق کنفرانس به منظور افزایش بهره وری می باشد.

آوایا آی پی آفیس، قادر به برقراری تماس های ویدئویی با کیفت بالا میان همکاران، شرکا و مشتریان در هر مکان و با استفاده از هر وسیله متحرک مجازی شامل تلفن های هوشمند و تبلت می باشد.

آوایا آی پی آفیس راه حل های ویدئویی قدرتمند، ساده و با کاربرد آسان ارائه داده است. راه حل های آوایا آی پی آفیس Power User و Teleworker که برای تلفن های نرم افزاری و با کیفیت HD ارائه شده است، امکان مشارکت ویدئویی نقطه به نقطه را تا شش کاربر میسر می سازد.

کاربران می توانند برنامه های کاربردی آوایا آی پی آفیس را به سادگی بر روی گوشی تلفن هوشمند خود، تبلت و کامپیوترهای شخصی دانلود و نصب نمایند و از مشارکت های ویدئویی در حین حرکت بهره مند شوند.

Customer Service Agent

پایان نگرانی های رو به رشد

سرمایه گذاری در آوایا IP Office، سرمایه گذاری در یک راه حل مقرون به صرفه می باشد که شما می توانید در حین حفظ سرمایه های خود ظرفیت ها و قابلیت های جدیدی بدان بیفزایید و آن را رشد و توسعه دهید. می توانید از برنامه های کاربردی سیستم های تلفنی ساده و مقدماتی تا ویدئو کنفرانس پیشرفته و برنامه های کاربردی سیار و مراکز تلفن بهره گیرید و به هر مکانی که انتقال می یابید آوایا آی پی آفیس را با خود به همراه داشته باشید. آوایا آی پی آفیس را می توانید راه کاری هوشمند برای توسعه کسب و کار خود بدانید.

مشارکت ویدئویی قدرتمند

Avaya IP Office دارای مجموعه ای از قابلیت ها و ویژگی ها برای افزایش و تقویت مشارکت شما می باشد به عنوان مثال دارای دو پل کنفرانس ویدئویی ۶۴ نفره بوده که سبب افزایش مشارکت افراد و صرفه جویی در هزینه ها می شود. آوایا آی پی آفیس دارای امکان ضبط مکالمات و توزیع خودکار تماس ها، برنامه های کاربردی ویدئویی رومیزی، سیار و تلفن های نرم افزاری، بستر ارتباطی مبتنی بر پروتکل سیپ که موجب کاهش هزینه های ماهیانه تماس ها می شود، راه حل های کاربردی متنوع، ویدئو کنفرانس، برنامه های کاربردی سیار و قابلیت گزارش گیری از مرکز تلفن می باشد. بدیهی است که آوایا آی پی آفیس سبب تقویت مشارکت می شود.

ارتباط مناسب با افراد

آوایا آی پی آفیس با برنامه های کاربردی شما از قبیل مایکروسافت اوت لوک، مایکروسافت لینک و نرم افزارهای سی آر ام به منظور افزایش کارایی ارتباطات رومیزی یکپارچه می گردد و صدها نرم افزار متفرقه نیز برای کاربران در دسترس می باشد. شما می توانید با استفاده از نرم افزارهای های رومیزی دلخواه خود، تنها با یک کلیک شماره گیری نمایید، حضور همکاران را چک کنید و مخاطبان و رویدادهای تقویمی خود را سینک نمائید. آوایا آی پی آفیس باعث افزایش سرعت و هوشمندی مشارکت شما می شود.

مزایای تلفن های آوایا

حفظ سرمایه، نوآوری، معماری انعطاف پذیر تر

آوایا  سرمایه گذاری هوشمند با هزینه کلی مالکیت پایین است که از نوآوری و توسعه ظرفیت ها و قابلیت نصب آسان نرم افزارها پشتیبانی می کند.

حفظ سرمایه

سرمایه گذاری بر روی آوایا آی پی آفیس سرمایه گذاری بر روی یک راه حل ماژولار، توسعه پذیر و مقرون به صرفه است که می توان با توجه به نیازها و ویژگی ها، ظرفیت های لازم را بدان افزود. با ارتقا سیستم فعلی خود که تا شصت در صد صرفه جویی بعمل می آید. تلفن های تحت شبکه شرکت آوایا با استفاده از سوئیچ های بدون خنک کننده اترنت سبب هشتاد در صد صرفه جویی در برق می شوند.

نوآوری

مرکز تلفن تحت شبکه آوایا | AVAYA IP Office 500 Platform با تامین دقیق نیازهای شما باعث بیشینه سازی بهره وری و افزایش سودآوری می گردد. شما می توانید در مواقع نیاز قابلیت های آن از قبیل کنفرانس صوتی و ویدئویی، توزیع خودکار تماس و گزارش گیری را فعال ساخته و از آنها استفاده نمایید.

انعطاف پذیری

با یکپارچه سازی نرم افزارهای رومیزی از قبیل مایکروسافت اوت لوک و سی آر ام با آوایا آی پی آفیس سطح بالاتری از مشارکت در کسب و کار میسر می شود. آوایا آی پی آفیس با بیش از ۳۰۰ نرم افزار متفرقه مورد تائید شرکت آوایا سازگار است. علاوه بر این انعطاف پذیری آن در ترکیب با فن آوری های متفاوت مانند آی پی، دیجیتال، آنالوگ و غیره به شما امکان انتخاب زیرساخت مناسب با نیازهای ارتباطی و بودجه تان را می دهد.

شما می توانید برای هر کدام از افراد کسب و کار خود یک تلفن رومیزی آوایا آی پی آفیس با مدل های مختلف، با انواع آی پی، دیجیتال یا بی سیم و کنفرانس داشته باشید. انواع گوناگونی از تلفن ها برای رفع نیاز کاربران مختلف در آوایا آی پی آفیس موجود است. آوایا آی پی آفیس به افراد در برخورداری از مشارکت سریع، هوشمند و بهتر کمک می کند.

استفاده از تلفن های تحت شبکه آوایا شما را از محدود بودن رها می کند. تلفن هایی با قابلیت های فراوان، صفحه نمایش های بزرگ و متنوع، امکانات ویژه ابزاری، مدل های مختلف برای کاربرد های متفاوت با رابط شبکه ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰٫

استفاده از تلفن های دیجیتال آوایا آسان بوده و دارای ویژگی هایی از قبیل صفحه نمایش های بزرگ و خوانا، کلیدهای نرم و برچسب های غیرکاغذی می باشند.

با استفاده از تلفن های تحت شبکه، دیجیتال و بی سیم مبتنی بر پروتکل سیپ می توانید در هر مکان از محل کارتان با مخاطبان در ارتباط باشید و از کلیه قابلیت های آوایا آی پی آفیس بهره گیرید. این تلفن ها نرم و بادوام هستند.

تلفن های کنفرانس بهترین راه برای بهره گیری از امکانات کنفرانس تعبیه شده در آوایا آی پی آفیس می باشند. این تلفن ها مجهز به فن آوری انحصاری آوایا برای انتقال واضح صدا و نیز امکاناتی جهت تسهیل برقراری، مدیریت و مشارکت در کنفرانس می باشند.

نسخه های متعدد آوایا آی پی آفیس

در هر نسخه جدید امکانات و ویژگی های جدیدی به نسخه پیشین افزوده می شود. این نسخه ها به منظور رفع نیاز کاربران برای برخورداری از ارتباطات یکپارچه ایجاد شده اند.

Essential Edition

شامل:

  • صندوق پست صوتی با ۲ تا ۶ پورت فعال که ویژگی های زیر را در بر خواهد داشت
  • ایجاد صندوق پست صوتی برای همه کاربران
  • تنظیم و برنامه ریزی منشی خودکار برای گردش ساده تماس های ورودی
  • تعریف دفترچه تلفن، گروه های تماس و شماره گیری سریع به همراه امکان جستجوی آسان

Preferred Edition

علاوه بر دارابودن تمامی ویژگی های ویرایش پیشین، شامل قابلیت های زیر می باشد

  • سیستم کنفرانس تلفنی
  • ایجاد قابلیت مجازی سازی

گردش خودکار تماس ها، تعریف گردش تماس چند سطحی جهت اطمینان از انتقال تماس به مناسب ترین فرد

ضبط مکالمات در صندوق پست صوتی به صورت خودکار و یا متناسب با تنظیماتی که برای تماس های ورودی و تماس خروجی توسط کاربر انجام شده است در زمان نیاز، یا به صورت دستی و با استفاده از تعریف یک کلید

قابلیت برنامه ریزی سیستم با در اختیار داشتن رابط گرافیکی انجام تنظیمات دلخواه بر روی گردش تماس ها با دسترسی آسان و سریع جهت پاسخگویی به نیازهای کسب و کار ها

امکان ارتباط با نرم افزارهای سازمان با قابلیت یکپارچه سازی

Advanced Edition

(این نسخه در حال حاضر برای سیستم های بالاتر از R9.1 ارائه نمی شود و قابلیت های آن از طریق لایسنس های دیگری فعال می گردد)

ضمن دارابودن تمامی امکانات دو نسخه پیشین شامل ویژگی های زیر می باشد

امکان نظر سنجی از مشتریان و افزایش بهره وری با استفاده از یک رابط یکپارچه

امکان ضبط مکالمات با استفاده از یک فضای اختصاصی و امکان دسترسی آسان به فایل های ضبط شده به همراه قابلیت جستجو و گوش دادن به مکالمات ضبط شده در صورت نیاز

قابلیت دسترسی به اطلاعات، پیگیری سفارش های ثبت شده و یکپارچه سازی سیستم سرویس دهی به مشتریان با اتصال و متمرکز نمودن سیستم تلفنی و نرم افزار های خدمات مشتریان

قابلیت اتصال مستقیم مشتریان به اطلاعات مورد نیاز و پیگیری سفارش ها، امکان پیگیری و نظر سنجی مشتریان فقط با شنیدن پیغام های ضبط شده بر روی صندوق پست صوتی

امکان ارتباط با بانک های اطلاعاتی

امکان توسعه سیستم از طریق رابط برنامه نویسی

انواع کاربران در آوایا آی پی آفیس (Avaya IP Office)

نوع کاربران بر اساس قابلیت ها و توانمندی هایی که در اختیار ایشان قرار می گیرد، تعیین می گردد. به طور کلی انواع کاربران به شرح زیر برای یک مرکز وجود خواهد داشت.

Office Worker

  • ارائه سرویس های ابری یا ابر ارتباطات 
  • قابلیت ارائه سرویس های هوشمند و مناسب در محل سازمان
  • قابلیت کنترل تلفن ها و گوش دادن به پیام های صوتی، با استفاده از یک نرم افزار واسط
  • قابلیت مشاهده وضعیت هر کدام از کاربران
  • استفاده از سیستم پیام رسان فوری برای پاسخ دهی سریع تر به وظایف
  • کنترل سیستم کنفرانس تلفنی از پشت میز کار
  • دریافت پیام های صوتی از طریق ایمیل

Mobile Worker

  • قابلیت ارائه سرویس های مؤثر در حال جابجایی و حرکت
  • تعریف شماره داخلی بر روی یک گوشی سیار و توانایی کنترل تماس ها در خارج از سازمان
  • توانایی پاسخ دهی به تماس های وارد شده در تمامی شعبه های سازمان
  • امکان جابجایی در سراسر فضای سازمان با وجود یک بستر بی سیم

Tele Worker

  • قابلیت ارائه سرویس های مؤثر از هر مکانی – واقع در خارج از سازمان
  • امکان دسترسی از طریق تعریف یک شماره و امکان کنترل تماس ها از تلفن سیار
  • مشاهده، شماره گیری و پاسخ گویی به همه تماس ها چه در داخل شرکت و چه از طریق دسترسی راه دور
  • کاهش هزینه تماس به هنگام سفر
  • قابلیت مشاهده و کنترل تماس ها از طریق یک کامپیوتر متصل به سرویس اینترنت

Power User

  • امکان ارائه سرویس های مؤثر از هر مکان
  • شامل تمامی ویژگی های مربوط به کارمندان مقیم، کارمندان سیار و کارمندان غیر مقیم می باشد
  • دسترسی از طریق یک شماره با قابلیت کنترل تماس ها از طریق تلفن سیار
  • استفاده از تلفن داخل سازمان به هنگام حضور در سازمان
  • امکان ایجاد یک کنفرانس تلفنی با مرکز تلفن تحت شبکه آوایا
  • مشاهده، شماره گیری و پاسخ گویی به همه تماس ها چه در داخل شرکت و چه از طریق دسترسی راه دور
  • کاهش هزینه تماس به هنگام سفر

آوایا آی پی آفیس (Avaya IP Office) - ابزاری ایده آل برای کسب و کارهای کوچک

Receptionist

  • امکان ارائه سرویس های مؤثر از هر طریقی با قابلیت پاسخ دهی به تماس گیرنده ها در هر بخش از سازمان
  • رابط کاربری نرم افزاری برای پاسخ دهی سریع به تماس ها با قابلیت مشاهده وضعیت مکالمه تمامی کاربران
  • امکان مدیریت تماس ها در هر کدام از شعبه های سازمان با قابلیت پاسخگویی و انتقال تماس به هر یک از کاربران دیگر در سراسر شبکه سازمان
  • استفاده از یک منشی پاسخگو به صورت اشتراکی بین چند شعبه از سازمان یا سازمان های مختلف

Customer Service Agent

  • امکان ارائه سرویس های مؤثر و ارزشمند به تماس مشتریان سازمان
  • آگاه و پاسخگو به نیازهای مشتریان از طریق سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان
  • امکان مشاهده عملکرد کارمندان بخش امور مشتریان

Supervisor

  • امکان ارائه سرویس های مؤثر با قابلیت پیگیری، سنجش و ایجاد گزارش های مختلف برای کارمندان مرکز تماس مربوطه

رابط نرم افزاری ساده و قدرتمند

  • مشاهده اطلاعات مشتریان و امور مربوطه با انجام تنظیمات دلخواه و قابلیت دریافت آمارها و تحلیل های متفاوت
  • کاهش زمان دسترسی به انواع گزارش ها و طراحی انواع مختلف گزارش ها با وجود الگوهای متفاوت و متنوع

آوایا آی پی آفیس نگاهی جامع بر نحوه اثرگذاری ارتباطات مخاطبان، زیرساخت و مشتریانتان دارد. ما با کمک شرکای مورد اطمینانمان بهترین خدمات، سیستم ها، برنامه های کاربردی و فرآیندها را به منظور تضمین عملکرد و سهولت کاربرد و حفظ ارتباطات قدرتمند ارائه می دهیم. ما با طیف وسیعی از محصولات آوایا آی پی آفیس تا محصولات شبکه و سرویس های متنوع، نیازهای شما را پوشش می دهیم.

راه حل خود را در خدمات تخصصی بیابید

ارائه خدمات پشتیبانی تخصصی از طریق شرکای مورد تائید، بسته های بروز رسانی و خدماتی جهت حفظ قابلیت اطمینان عملکرد سیستم با هدف تامین نیازهای در حال رشد کسب و کار از سوی آوایا آی پی آفیس صورت می پذیرد. خدمات پشتیبانی که به طور عمده شامل ارتقا نرم افزاری جهت افزایش حفاظت از سرمایه و دسترسی ریموت می باشند به منظور تضمین افزایش سرعت، امنیت و کیفیت خدمات صورت می گیرند.

مرکز تماس

مرکز تلفن تحت شبکه آوایا | AVAYA IP Office 500 Platform با ابزارهای نرم افزاری قدرتمند و منحصر به فرد خود، کارآمد ترین مراکز تماس دنیا را ارائه داده است. با استفاده از نرم افزارهای بی نظیر به مشتریان خود با بهترین روش خدمت خواهید کرد. نرم افزارهای مرکز تماس آوایا سیستم هایی هستند که امکان گزارش گیری از عملکرد اپراتورهای مرکز تماس را بصورت دوره ای یا بلا درنگ بر اساس پارامترهای دلخواه با دسترسی وب فراهم می نماید. با راه اندازی این سرویس ها، اداره کننده مرکز تماس و یا مدیر امور پاسخگویی به مشتریان می تواند به آسانی نسبت به امور جاری در مرکز پاسخگویی به تماس های مشتریان نظارت و مدیریت داشته و انواع مختلف و متنوع از گزارش ها را از سیستم دریافت نماید. اداره کردن تماس های مشتریان سازمان – رویت کردن مرکز تماس – گزارشات برنامه های کاربردی – مدیریت وال برد – مدیریت بلادرنگ وقایع در سیستم – تجزیه و تحلیل داده های پیشین – دست کم ۱۰۰ گزارش متنوع و از پیش تعریف شده – اطلاعاتی برای کارمندان بر حسب نیاز – استفاده از وال برد بر روی کامپیوتر های شخصی و بسیاری امکانات کاربردی و جذاب دیگر، از کمترین قابلیت های این نرم افزارها است.

نتیجه گیری :

همان طور که در مقاله گفته شد، "ابزاری ایده آل برای کسب و کارهای کوچک" به کاربران کمک می کند تا ایده های خلاقانه و منحصر به فرد خود را پیاده کند. این ابزار با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی و یادگیری عمیق، ابتکارات خلاقانه و متنوعی را ارائه می دهد که می تواند برای همه کسب و کارها مانند کسب و کارهای کوچک مناسب باشد. بنابراین ابزارهای ایده آل می توانند بعنوان یک ابزار مفید برای همه کسب و کارهایی که به دنبال ایده های جدید و خلاقانه هستند، باشند، چرا که باعث رشد و اعتبار آن ها می شود.

 


منتشر شده در تاریخ : 1390.12.23

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات در زیر دیدن نمایید و با کارشناسان شرکت هاوش از طریق دکمه روبرو در ارتباط باشید

نوشته های مشابه