ابزاری ایده آل برای کسب و کارهای کوچک
								آنچه خواهیم خواند
پرسش این است که منظور از ابزار ایدهآل برای کسب و کارهای کوچک چیست و چه کاربردهایی دارد. در پاسخ باید گفت، ابزارهای ایدهآل به کاربران کمک میکند تا بتوانند ایدههای خلاقانه و منحصر بهفرد خود را پیاده کنند. با استفاده از این ابزارها، کاربران میتوانند ایدههای مرتبط با موضوعهای مختلف از جمله فناوری، طراحی، بازاریابی و … را پیدا کرده و با توجه به نیازهای خود، این ایدهها را بهبود بخشند و در کار خود اعمال کنند.
آنچه از پیش روی شما میگذرد در مورد " ابزاری ایده آل برای کسب و کارهای کوچک " است، ما در شرکت هاوش امیدواریم راهنمای خوبی برای تمام کسب و کارهایی باشیم که، قصد دارند از راهکارهای مرکز تلفن تحت شبکه آوایا | AVAYA IP Office 500 و خدمات مربوط به مشتریان استفاده کنند.
کسب و کارهای کوچک و تلفن های آوایا
بسیاری از کسب و کارها مانند کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ با این پرسش مواجه هستند، که آیا کارکنان و مشتریان میتوانند در هر مکانی حضور داشته باشند. امروزه هر مکانی مانند صندلی هواپیما یا پیشخوان آشپزخانه میتواند یک دفتر کار محسوب شود. قابلیتهای وسایل الکترونیکی سیار بر کسی پوشیده نیست و نیروی کار با سرعتی بسیار بالا در حال تغییر و حرکت است.
آوایا آی پی آفیس (Avaya IP Office) شما را قادر به پاسخگویی سریع و به اشتراکگذاری دانستهها در هر زمان و مکان و با هر وسیلهای نموده و شکل جدیدی از راههای ارتباطی را برایتان فراهم میسازد. شما از قدرت سیستم راههای ارتباطی همگرا که مخاطبان، مشتریان و شرکای شما را بهم متصل میسازد، بهرهمند خواهید گشت. استفاده از آن همراه با پیشرفته بودن سیستم، بسیار آسان است. آوایا آی پی آفیس دارای قابلیت تعامل با بیش از ۲۵۰۰ کاربر در یک یا چند مکان میباشد. آوایا آی پی آفیس (Avaya IP Office) با ارائه راهحلی جامع و یکپارچه مشتمل بر برنامه کاربردی تلفنی، ویدئویی، سیار، مراکز تماس، شبکه، امنیت و سرویسهای جاری، شما را قادر به دستیابی به مزیت رقابتی میسازد. با حداقلها به بیشترینها دست خواهید یافت، افزایش سود بدون افزایش هزینهها و بهبود عملکرد را برایتان به همراه دارد.
					آوایا آیپی آفیس
مناسب برای ۲ تا ۱۰۰۰ کاربر
مناسب برای ۲ تا ۶۱۲ خط شهری آنالوگ
مناسب برای ۱ تا ۲۴ خط E1
مناسب برای ۲ تا ۳۲ شعبه یکپارچه
مناسب برای ۲ تا ۳۰ نفر Agent
آی پی آفیس، راهکاری برای رسیدن به نیروی کار انعطافپذیرتر
آوایا، راهکاری ساده، توسعهپذیر و مناسب برای همه زمانها
آوایا آی پی آفیس، پیشنهادی انعطافپذیر برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط
Avaya IP Office، ابزاری ایدهآل برای یکپارچهسازی و راههای ارتباطی نمایندگیهای سازمانهای بزرگ
مرکز تلفن تحت شبکه آوایا
آوایا آی پی آفیس (Avaya IP Office) با قابلیت توسعهپذیری تا ۱۰۰۰ کاربر در ۱ تا ۳۲ مکان مختلف برای کسب و کارهای متوسطی که خواهان راههای ارتباطی موثر و قدرتمند هستند، مناسب میباشد. آوایا آی پی آفیس به دلیل داشتن هزینه کلی مالکیت پایین در صنعت پیشتاز بوده و به دلیل توانایی در توسعه پذیری و پیشرفته بودن منحصر بهفرد میباشد. آوایا آی پی آفیس برای کسب و کارهای کوچک رو به متوسط، سادهترین، برترین و قدرتمندترین راهکار است. ابزارهای ایدهآل برای پیادهسازی مراکز تماس و راههای ارتباطی یکپارچه با پیشرفتهترین و کاربردیترین ابزارهای مورد نیاز میباشد. پیشنهادی ایدهآل برای بازارهای کوچک و رو به متوسط با راهکاری آسان و مطمئن، آن چیزی است که آوایا آی پی آفیس به شما هدیه داده است. سازمانهای دارای شعبههای متعدد همواره از هزینههای بالا و پیچیدگی راههای ارتباطی میان اعضای خود رنج میبرند. آوایا آی پی آفیس با استفاده از ابزارهای متنوعی که برای یکپارچهسازی شعب در اختیار سازمانها قرار میدهد، اضافه بر کاهش هزینههای ارتباطی موجب سهولت در برقراری ارتباط میان اعضای سازمان شده و با حذف فاصلهها و سرعت بخشیدن به راههای ارتباطی میان اعضا، گامی بزرگ را برای رسیدن به بهرهوری بیشتر برای سازمانها فراهم میسازد.
					AVAYA IP Office 500 Platform
راهحلهای مشارکتی آوایا آی پی آفیس (Avaya IP Office) افراد با استعداد را گرد هم آورده و سبب تشکیل تیمهای ویژه برای مشارکت سریعتر، تصمیمهای هوشمندانهتر و نتایج بهتر میشود. امروزه توانایی برقراری ارتباط در هر زمان و با هر وسیله الکترونیکی امری اساسی است و آوایا آی پی آفیس از طریق گردآوری مشارکت افراد در یک سطح کلی جدید مهمترین فاکتورهای کسب و کار که عبارتند از مسئولیتپذیری، دسترسی و بهرهوری را برآورده میسازد. آوایا آی پی آفیس بر همراه ساختن قدرت جمعی و نمایش آن به بهترین شکل توجه دارد.
مرکز تلفن تحت شبکه آوایا | AVAYA IP Office 500 Platform در کنار حفظ امنیت به سادگی با معروفترین وسایل هوشمند یکپارچه شده و صرف نظر از مکان حرکت کارمندان قابلیتهای کامل راههای ارتباطی رومیزی را برای آنان فراهم میسازد. این امر سبب افزایش بهرهوری کارمندان و صرفهجویی در کسب و کار از طریق کاهش تعداد وسایل الکترونیکی سیار شرکت میشود.
انعطافپذیری در سیار بودن و ارائه راههای ارتباطی یکپارچه کامل رومیزی برای وسایل الکترونیکی هوشمند مانند آی فون و اندروید
آوایا آی پی آفیس، قادر به ارائه ویدئو کنفرانس از طریق تلفنهای نرم افزاری، نرم افزارهای ویدئویی سیار و اتاق کنفرانس به منظور افزایش بهرهوری میباشد.
آوایا آی پی آفیس، قادر به برقراری تماسهای ویدئویی با کیفت بالا میان همکاران، شرکا و مشتریان در هر مکان و با استفاده از هر وسیله متحرک مجازی شامل تلفنهای هوشمند و تبلت میباشد.
آوایا آی پی آفیس راهحلهای ویدئویی قدرتمند، ساده و با کاربرد آسان ارائه داده است. راهحلهای آوایا آی پی آفیس Power User و Teleworker که برای تلفنهای نرم افزاری و با کیفیت HD ارائه شده است، امکان مشارکت ویدئویی نقطه به نقطه را تا شش کاربر امکانپذیر میسازد.
کاربران میتوانند برنامههای کاربردی آوایا آی پی آفیس را به سادگی بر روی گوشی تلفن هوشمند خود، تبلت و کامپیوترهای شخصی دانلود و نصب نمایند و از مشارکتهای ویدئویی در هنگام حرکت بهرهمند شوند.
ابزاری ایده آل برای کسب و کارهای کوچک
پایان نگرانیهای رو به رشد
سرمایهگذاری در آوایا IP Office (آوایا آی پی آفیس)، سرمایهگذاری در یک راهحل مقرون به صرفه میباشد که شما میتوانید در هنگام حفظ سرمایههای خود ظرفیتها و ویژگیهای جدیدی به آن اضافه کنید و آن را رشد و توسعه دهید. میتوانید از برنامههای کاربردی سیستمهای تلفنی ساده و مقدماتی تا ویدئو کنفرانس پیشرفته و برنامههای کاربردی سیار و مراکز تلفن بهرهمند شوید و به هر مکانی که انتقال مییابید آوایا آی پی آفیس را با خود به همراه داشته باشید. آوایا آی پی آفیس را میتوانید راهکاری هوشمند برای توسعه کسب و کار خود بدانید.
مشارکت ویدئویی قدرتمند
Avaya IP Office دارای مجموعهای از قابلیتها و ویژگیها برای افزایش و تقویت مشارکت شما میباشد به عنوان مثال دارای دو پل کنفرانس ویدئویی ۶۴ نفره بوده که سبب افزایش مشارکت افراد و صرفهجویی در هزینهها میشود. آوایا آی پی آفیس دارای امکان ضبط مکالمهها و توزیع خودکار تماسها، برنامههای کاربردی ویدئویی رومیزی، سیار و تلفنهای نرم افزاری، بستر ارتباطی مبتنیبر پروتکل سیپ (SIP Session Initiation Protocol ) که موجب کاهش هزینههای ماهیانه تماسها میشود، راهحلهای کاربردی متنوع، ویدئو کنفرانس، برنامههای کاربردی سیار و قابلیت گزارشگیری از مرکز تلفن میباشد. بدیهی و واضح است که آوایا آی پی آفیس (Avaya IP Office) سبب تقویت مشارکت میشود.
ارتباط مناسب با افراد
آوایا آی پی آفیس (Avaya IP Office) با برنامههای کاربردی شما از قبیل مایکروسافت اوت لوک (Outlook)، مایکروسافت لینک (Link) و نرم افزارهای سی آر ام (CRM) به منظور افزایش کارایی راههای ارتباطی رومیزی یکپارچه میگردد و صدها نرم افزار متفرقه نیز برای کاربران در دسترس میباشد. شما میتوانید با استفاده از نرم افزارهای رومیزی دلخواه خود، تنها با یک کلیک شمارهگیری نمایید، حضور همکاران را چک کنید و مخاطبان و رویدادهای تقویمی خود را همگامسازی کنید. Avaya IP Office (آوایا آی پی آفیس) باعث افزایش سرعت و هوشمندی مشارکت شما میشود.
					مزایای تلفن های آوایا
حفظ سرمایه، نوآوری، معماری انعطافپذیرتر
آوایا سرمایهگذاری هوشمند با هزینه کلی مالکیت پایین است که از نوآوری و توسعه ظرفیتها و قابلیت نصب آسان نرمافزارها پشتیبانی میکند.
حفظ سرمایه
سرمایهگذاری بر روی آوایا آی پی آفیس (Avaya IP Office) سرمایهگذاری بر روی یک راهحل قابل توسعه، توسعهپذیر و مقرون بهصرفه است که میتوان با توجه به نیازها و ویژگیها، ظرفیتهای لازم را بدان افزود. با پیشرفت سیستم فعلی خود که تا 60٪ صرفهجویی حاصل میشود. همچنین تلفنهای تحت شبکه آوایا با استفاده از سوئیچهای بدون خنک کننده اترنت تا 80٪ در مصرف برق صرفهجویی میکنند.
نوآوری
مرکز تلفن تحت شبکه آوایا | AVAYA IP Office 500 Platform با تامین دقیق نیازهای شما باعث بیشینهسازی بهرهوری و افزایش سودآوری میگردد. شما میتوانید در مواقع نیاز ویژگیهای آن از جمله کنفرانس صوتی و ویدئویی، پخش خودکار تماس و گزارشگیری را فعال ساخته و از آنها استفاده نمایید.
انعطافپذیری
با یکپارچهسازی نرمافزارهای رومیزی مانند مایکروسافت اوت لوک (Outlook) و سی آر ام (CRM) با آوایا آی پی آفیس (آوایا آی پی آفیس) سطح بالاتری از مشارکت در کسب و کار میسر میشود. آوایا آیپی آفیس با بیش از ۳۰۰ نرم افزار متفرقه مورد تائید شرکت آوایا سازگار است. همچنین انعطافپذیری آن در ترکیب با فناوریهای متفاوت مانند آی پی (IP)، دیجیتال، آنالوگ و غیره به شما امکان انتخاب زیرساخت مناسب با نیازهای ارتباطی و بودجه تان را میدهد.
شما میتوانید برای هر کدام از افراد کسب و کار خود یک تلفن رومیزی Avaya IP Office (آوایا آی پی آفیس) با مدلهای مختلف، با انواع آی پی (IP)، دیجیتال یا بیسیم و کنفرانس داشته باشید. انواع گوناگونی از تلفنها برای رفع نیاز کاربران مختلف در آوایا آی پی آفیس (Avaya IP Office) موجود است. آوایا آی پی آفیس (Avaya IP Office) به افراد در برخورداری از مشارکت سریع، هوشمند و بهتر کمک میکند.
استفاده از تلفنهای تحت شبکه آوایا شما را از محدود بودن رها میکند. تلفنهایی با ویژگیهای فراوان، صفحه نمایشهای بزرگ و متنوع، امکانات ویژه ابزاری، مدلهای مختلف برای کاربردهای متفاوت با رابط شبکه ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰٫
استفاده از تلفنهای دیجیتال آوایا آسان بوده و دارای ویژگیهایی از قبیل صفحه نمایشهای بزرگ و خوانا، کلیدهای نرم و برچسبهای غیرکاغذی میباشند.
با استفاده از تلفنهای تحت شبکه، دیجیتال و بیسیم مبتنی بر پروتکل سیپ میتوانید در هر مکان از محل کارتان با مخاطبان در ارتباط باشید و از کلیه قابلیتهای آوایا آی پی آفیس بهرهمند شوید. این تلفنها نرم و بادوام هستند.
تلفنهای کنفرانس بهترین راه برای بهرهگیری از امکانات کنفرانس تعبیه شده در Avaya IP Office (آوایا آی پی آفیس) میباشند. این تلفنها مجهز به فنآوری انحصاری آوایا برای انتقال واضح صدا و نیز امکاناتی جهت آسانسازی برقراری، مدیریت و مشارکت در کنفرانس میباشند.
					نمونههای متعدد آوایا آی پی آفیس
در هر نمونه جدید ویژگیهای جدیدی به نمونه پیشین افزوده میشود. این نمونهها به منظور رفع نیاز کاربران برای برخورداری از راههای ارتباطی یکپارچه ایجاد شدهاند.
Essential Edition
شامل:
- صندوق پست صوتی با ۲ تا ۶ پورت فعال که ویژگیهای زیر را در بر خواهد داشت
 - ایجاد صندوق پست صوتی برای همه کاربران
 - تنظیم و برنامهریزی منشی خودکار برای گردش ساده تماسهای ورودی
 - تعریف دفترچه تلفن، گروههای تماس و شماره گیری سریع به همراه امکان جستجوی آسان
 
Preferred Edition
علاوه بر دارابودن تمامی ویژگیهای ویرایش پیشین، شامل قابلیتهای زیر میباشد
- سیستم کنفرانس تلفنی
 - ایجاد قابلیت مجازی سازی
 
گردش خودکار تماسها، تعریف گردش تماس چند سطحی جهت اطمینان از انتقال تماس به مناسبترین فرد
ضبط مکالمهها در صندوق پست صوتی به صورت خودکار و یا متناسب با تنظیماتی که برای تماسهای ورودی و تماس خروجی توسط کاربر انجام شده است در زمان نیاز، یا به صورت دستی و با استفاده از تعریف یک کلید
ویژگی برنامهریزی سیستم با در اختیار داشتن رابط گرافیکی انجام پیکربندی دلخواه بر روی گردش تماسها با دسترسی آسان و سریع جهت پاسخگویی به نیازهای کسب و کارها
امکان ارتباط با نرمافزارهای سازمان با قابلیت یکپارچهسازی
Advanced Edition
(این نمونه در حال حاضر برای سیستمهای بالاتر از R9.1 ارائه نمیشود و ویژگیهای آن از طریق لایسنسهای دیگری فعال میگردد)
ضمن دارابودن تمامی امکانات دو نمونه پیشین شامل ویژگیهای زیر میباشد
امکان نظرسنجی از مشتریان و افزایش بهرهوری با استفاده از یک رابط یکپارچه
امکان ضبط مکالمهها با استفاده از یک فضای اختصاصی و امکان دسترسی آسان به فایلهای ضبط شده به همراه قابلیت جستجو و گوش دادن به مکالمهها ضبط شده در صورت نیاز
ویژگی دسترسی به دانستهها، پیگیری سفارشهای ثبت شده و یکپارچهسازی سیستم سرویسدهی به مشتریان با اتصال و متمرکز نمودن سیستم تلفنی و نرم افزارهای خدمات مشتریان
ویژگی اتصال مستقیم مشتریان به دانستهها مورد نیاز و پیگیری سفارشها، امکان پیگیری و نظرسنجی مشتریان فقط با شنیدن پیامهای ضبط شده بر روی صندوق پست صوتی
امکان ارتباط با بانکهای دانستهها
امکان توسعه سیستم از طریق رابط برنامه نویسی
انواع کاربران در آوایا آی پی آفیس (Avaya IP Office)
نوع کاربران بر اساس قابلیتها و توانمندیهایی که در اختیار ایشان قرار میگیرد، تعیین میگردد. به طور کلی انواع کاربران به شرح زیر برای یک مرکز وجود خواهد داشت.
Office Worker
- نمایش سرویسهای ابری یا ابر راههای ارتباطی
 - قابلیت ارائه سرویسهای هوشمند و مناسب در محل سازمان
 - قابلیت کنترل تلفنها و گوش دادن به پیامهای صوتی، با استفاده از یک نرمافزار واسط
 - قابلیت مشاهده وضعیت هر کدام از کاربران
 - استفاده از سیستم پیامرسان فوری برای پاسخدهی سریعتر به وظایف
 - کنترل سیستم کنفرانس تلفنی از پشت میز کار
 - دریافت پیامهای صوتی از طریق ایمیل
 
Mobile Worker
- قابلیت ارائه سرویسهای مؤثر در حال جابهجایی و حرکت
 - تعریف شماره داخلی بر روی یک گوشی سیار و توانایی کنترل تماسها در خارج از سازمان
 - توانایی پاسخدهی به تماسهای وارد شده در تمامی شعبههای سازمان
 - امکان جابهجایی در سراسر فضای سازمان با وجود یک بستر بیسیم
 
Tele Worker
- قابلیت ارائه سرویسهای مؤثر از هر مکانی – واقع در خارج از سازمان
 - امکان دسترسی از طریق تعریف یک شماره و امکان کنترل تماسها از تلفن سیار
 - مشاهده، شمارهگیری و پاسخگویی به همه تماسها چه در داخل شرکت و چه از طریق دسترسی راه دور
 - کاهش هزینه تماس به هنگام سفر
 - قابلیت مشاهده و کنترل تماسها از طریق یک کامپیوتر متصل به سرویس اینترنت
 
Power User
- امکان نمایش سرویسهای مؤثر از هر مکان
 - شامل تمامی ویژگیهای مربوط به کارمندان مقیم، کارمندان سیار و کارمندان غیر مقیم میباشد
 - دسترسی از طریق یک شماره با قابلیت کنترل تماسها از طریق تلفن سیار
 - استفاده از تلفن داخل سازمان به هنگام حضور در سازمان
 - امکان ایجاد یک کنفرانس تلفنی با مرکز تلفن تحت شبکه آوایا
 - مشاهده، شمارهگیری و پاسخگویی به همه تماسها چه در داخل شرکت و چه از طریق دسترسی راه دور
 - کاهش هزینه تماس به هنگام سفر
 
مرکز تلفن تحت شبکه
Receptionist
- امکان ارائه سرویسهای مؤثر از هر طریقی با ویژگی پاسخدهی به تماس گیرندهها در هر بخش از سازمان
 - رابط کاربری نرمافزاری برای پاسخدهی سریع به تماسها با قابلیت مشاهده وضعیت مکالمه تمامی کاربران
 - امکان مدیریت تماسها در هر کدام از شعبههای سازمان با قابلیت پاسخگویی و انتقال تماس به هر یک از کاربران دیگر در سراسر شبکه سازمان
 - استفاده از یک منشی پاسخگو به صورت اشتراکی بین چند شعبه از سازمان یا سازمانهای مختلف
 
Customer Service Agent
- امکان ارائه سرویسهای مؤثر و ارزشمند به تماس مشتریان سازمان
 - آگاه و پاسخگو به نیازهای مشتریان از طریق سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان
 - امکان مشاهده عملکرد کارمندان بخش امور مشتریان
 
Supervisor
- امکان ارائه سرویسهای مؤثر با قابلیت پیگیری، سنجش و ایجاد گزارشهای مختلف برای کارمندان مرکز تماس مربوطه
 
رابط نرمافزاری ساده و قدرتمند
- مشاهده دانستهها مشتریان و امور مربوطه با انجام تنظیمات دلخواه و قابلیت دریافت آمارها و تحلیلهای متفاوت
 - کاهش زمان دسترسی به انواع گزارشها و طراحی انواع مختلف گزارشها با وجود الگوهای متفاوت و متنوع
 
آوایا آی پی آفیس نگاهی جامع بر نحوه اثرگذاری راههای ارتباطی مخاطبان، زیرساخت و مشتریانتان دارد. ما با کمک شرکای مورد اطمینانمان بهترین راهکارها، سیستم ها، برنامه های کاربردی و فرآیندها را به منظور تضمین عملکرد و سادگی کاربرد و حفظ راههای ارتباطی قدرتمند ارائه میدهیم. ما با طیف وسیعی از کالاها آوایا آی پی آفیس تا محصولات شبکه و سرویسهای متنوع، نیازهای شما را پوشش میدهیم.
راهحل خود را در خدمات تخصصی بیابید
نمایش راهکارها پشتیبانی تخصصی از طریق شرکای مورد تائید، بستههای بروز رسانی و خدماتی جهت حفظ قابلیت اطمینان عملکرد سیستم با هدف تامین نیازهای در حال رشد کسب و کار از سوی آوایا آی پی آفیس صورت میپذیرد. خدمات پشتیبانی که بهطور عمده شامل ارتقا (پیشرفت) نرمافزاری جهت افزایش حفاظت از سرمایه و دسترسی ریموت میباشند به منظور تضمین افزایش سرعت، امنیت و کیفیت خدمات صورت میگیرند.
مرکز تماس
مرکز تلفن تحت شبکه آوایا | AVAYA IP Office 500 Platform با ابزارهای نرمافزاری قدرتمند و منحصر بهفرد خود، کارآمدترین مراکز تماس دنیا را ارائه داده است. با استفاده از نرمافزارهای بینظیر به مشتریان خود با بهترین روش خدمت خواهید کرد. نرم افزارهای مرکز تماس آوایا سیستمهایی هستند که امکان گزارشگیری از عملکرد اپراتورهای مرکز تماس را به صورت دورهای یا بلادرنگ بر اساس پارامترهای دلخواه با دسترسی وب فراهم مینماید. با راهاندازی این سرویسها، اداره کننده مرکز تماس و یا مدیر امور پاسخگویی به مشتریان میتواند به آسانی نسبت به امور جاری در مرکز پاسخگویی به تماسهای مشتریان نظارت و مدیریت داشته و انواع مختلف و متنوع از گزارشها را از سیستم دریافت نماید. اداره کردن تماسهای مشتریان سازمان – رویت کردن مرکز تماس – گزارشهای برنامههای کاربردی – مدیریت وال برد – مدیریت بلادرنگ وقایع در سیستم – تجزیه و تحلیل دادههای پیشین – دست کم ۱۰۰ گزارش متنوع و از پیش تعریف شده – دانستههای برای کارمندان بر حسب نیاز – استفاده از وال برد (Wall Board) بر روی کامپیوترهای شخصی و بسیاری قابلیتهای کاربردی و جذاب دیگر، از کمترین قابلیتهای این نرم افزارها است.
													نتیجه گیری
همان طور که در مقاله گفته شد، "ابزاری ایده آل برای کسب و کارهای کوچک" به کاربران کمک میکند تا ایدههای خلاقانه و منحصر به فرد خود را پیاده کند. این ابزار با استفاده از الگوریتمهای هوش مصنوعی و یادگیری عمیق، نوآوریها خلاقانه و متنوعی را ارائه میدهد که میتواند برای همه کسب و کارها مانند کسب و کارهای کوچک مناسب باشد. بنابراین ابزارهای ایده آل میتوانند بعنوان یک ابزار مفید برای همه کسب و کارهایی که به دنبال ایدههای جدید و خلاقانه هستند، باشند، چرا که باعث رشد و اعتبار آنها میشود.