Havosh | شرکت توسعه فناوری هاوش ارائه دهنده راهکار های بهبود و توسعه کسب و کار در ایران می باشد که تمام خدمات مرکز تماس از ارائه مقاله ها تا راه اندازی مراکز تماس، پشتیبانی مرکز تماس و فروش محصولات حوزه مرکز تماس را از صفر تا صد ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید ( 02196621966 ) یا به وبسایت ما مراجعه نمایید به آدرس : https://www.havosh.ir

بهبود فرهنگ سازمانی مراکز تماس

بهبود فرهنگ سازمانی مراکز تماس

بهبود فرهنگ سازمانی مراکز تماس : بهبود فرهنگ سازمانی عاملی حیاتی در موفقیت مراکز تماس است. راهبردهای بهبود فرهنگ سازمانی در مراکز تماس شامل رهبری و ارتباطات، آموزش و توسعه کارکنان، رفاه و حمایت کارکنان، و شناخت و پاداش است. با سرمایه گذاری در…

راه اندازی مرکز تماس

راه اندازی مرکز تماس

راه اندازی مرکز تماس : همانند هر پروژه ای، برای راه اندازی مرکز تماس باید یک تیم اجرایی مثل شرکت هاوش که می داند چه می خواهد داشته باشید. تعریف اهداف کسب و کار نخستین گام مهم در راه اندازی مرکز تماس است. یک کسب و کار باید بداند برای رسیدن به اهداف تجاری…

نرم افزار مدیریت تجربه مشتری چیست

نرم افزار مدیریت تجربه مشتری چیست

نرم افزار مدیریت تجربه مشتری چیست : مدیریت تجربه مشتری (CEM مخفف Customer Experience Management) تشکیل شده از فرآیندهایی است که کسب و کار ها از آن ها برای سازماندهی، پیگیری و مدیریت همه تعامل ها با مشتریان در سراسر چرخه عمر مشتری…

مزایای کار از راه دور برای خدمات مشتری

مزایای کار از راه دور برای خدمات مشتری

مزایای کار از راه دور برای خدمات مشتری : کار از راه دور می تواند مزایای بی شماری را برای تیم های خدمات مشتری فراهم کند. مزایای کار از راه دور برای خدمات مشتری شامل انعطاف پذیری، افزایش بهره وری، کاهش هزینه ها و دسترسی به مجموعه بزرگتری از استعدادها است…

ایجنت مرکز تماس در جبهه مبارزه با کرونا

ایجنت مرکز تماس در جبهه مبارزه با کرونا

ایجنت مرکز تماس در جبهه مبارزه با کرونا : با توجه به وجود راه حل های امروزی در راستای انجام وظایف شغلی توسط ایجنت مرکز تماس از خانه، امیدواریم تغییر های سیستماتیک بسرعت در مراکز تماس آغاز شده و با پیاده سازی راه کارهای مدرن، شرایط برای دورکاری فراهم…

کرونا و راه حل های آوایا

کرونا و راه حل های آوایا

آوایا (Avaya) بعنوان رهبر جهانی تکنولوژی و بازار سیستم های تلفنی مبتنی بر شبکه موسوم به ویپ (VoIP) و مرکز تماس (Call Center) و هم چنین سیستم های کنفرانس ویدئویی (Video Conferencing) در این برهه از زمان، اضافه بر مشارکت خیرخواهانه خود در شهر ووهان چین…

راه حلی برای شرکت ها در مواجهه با بحران ویروس کرونا

راه حلی برای شرکت ها در مواجهه با بحران ویروس کرونا

راه حلی برای شرکت ها : پیشنهاد ما به شما استفاده از نرم افزار مدیریت تجربه (Ex) “JAVIDA” که محصول سال ها تلاش و تخصص هاوش می باشد، است. “JAVIDA” ابزار و ویژگی های اساسی بسیاری را پیشنهاد می دهد تا کار و انجام آن حتی از راه دور آسان تر و کارآمد تر …

دورکاری مرکز تماس

دورکاری

دورکاری : بسیاری از شغل ها از جمله فروش، خدمات مشتری، بازاریابی، روابط عمومی و بسیاری از شغل های مرتبط با فن آوری مانند برنامه نویسی، طراحی و … را می توان از راه دور انجام داد. البته امروزه مشاغل پیچیده تری نیز مانند پزشکی و امور بهداشتی نیز …

استراتژی تجربه مشتری در حوزه دیجیتال

استراتژی تجربه مشتری در حوزه دیجیتال

omnichannel یک استراتژی محتوای متقابل است که سازمان ها برای بهبود تجربه کاربر خود از آن استفاده می کنند. به جای کار در کانال های موازی، کانال های ارتباطی و منابع پشتیبان آن ها برای همکاری و تعامل در یک راستا طراحی و برنامه ریزی می شوند…

تجربه مشتری و 7 راه در ایجاد استراتژی

تجربه مشتری و 7 راه در ایجاد استراتژی

تجربه مشتری که با نام CX (Customer eXperience) نیز شناخته می شود بواسطه تعامل بین یک مشتری و یک سازمان در طول رابطه کاری آن ها تعریف می شود. تعامل می تواند شامل آگاهی، اکتشاف، پاک سازی، خرید و خدمات باشد…

دستیابی به درک بهتری از مرکز تماس با آنالیز داده ها

دستیابی به درک بهتری از مرکز تماس با آنالیز داده ها

دستیابی به درک بهتری از مرکز تماس با آنالیز داده ها : تجزیه و تحلیل داده ها برای دستیابی به درک بهتر از مراکز تماس و بهبود عملکرد آنها حیاتی است. حوزه‌های کلیدی که تجزیه و تحلیل داده‌ها می‌توانند بینش‌های ارزشمندی ارائه دهند عبارتند از تجزیه و تحلیل حجم تماس و …

حفظ حریم خصوصی مشتری با Number Masking

حفظ حریم خصوصی مشتری با Number Masking

حفظ حریم خصوصی مشتری با Number Masking : پوشاندن اعداد چندین مزیت را برای مشاغل و مشتریان فراهم می کند. این اجازه می دهد تا کسب و کارها خدمات موثری ارائه دهند و در عین حال از حریم خصوصی مشتری محافظت کنند. علاوه بر این، می تواند به کاهش خطر …

بهبود خدمات مشتریان با هوش مصنوعی

بهبود خدمات مشتریان با هوش مصنوعی

برخی از پیشنهادات برای استفاده از هوش مصنوعی در بهبود خدمات مشتریان اشاره شده است: استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی: شرکت‌ها باید به طور دقیق الگوریتم‌های هوش مصنوعی را برای پاسخگویی به سوالات مشتریان و مدیریت ارتباطات با مشتری…

افزایش بهره وری مرکز تماس با بازگشت به اصول

افزایش بهره وری مرکز تماس با بازگشت به اصول

افزایش بهره‌وری مراکز تماس با بازگشت به اصول، یک رویکرد کارآمد برای بهبود خدمات شرکت‌ها به مشتریان است. با رعایت اصول مربوط به رویکرد بازگشت به اصول، می‌توان به بهبود عملکرد مراکز تماس و بهبود رضایت مشتریان کمک کرد…

افزایش بهره وری با کاهش استرس در کال سنتر

افزایش بهره وری با کاهش استرس در کال سنتر

با کاهش استرس در کارکنان کال سنتر، می‌توانید بهره‌وری آن‌ها را افزایش دهید. با ارائه آموزش‌های ضد استرس، ارائه مرخصی‌های بیشتر، و ارائه فضای کاری مناسب، می‌توانید به کاهش استرس کارکنان و افزایش بهره‌وری آن‌ها کمک کنید…