AVAYA IP OFFICE R.11 AV IP ENDPOINT 1 LICENSE
برای تلفنهای نرم افزاری IP، الزامات مجوز بسته به برنامه خاص متفاوت است و در اینجا پوشش داده نمیشود. به مستندات خاص برنامه مراجعه کنید. با این حال، اکثر برنامههای کاربردی تلفن نرم افزار Avaya به مجوز Avaya IP Endpoint نیاز ندارند.
بهطور پیش فرض، لایسنس های نقطه پایانی توسط هر تلفن IP که در سیستم به ترتیب ثبت تلفنها ثبت میشود مصرف میشود. با این حال، میتوان مجوزی را برای یک برنامه افزودنی خاص رزرو کرد تا اطمینان حاصل شود که آن تلفن همیشه درصورت موجود بودن، ابتدا مجوز دریافت میکند. این کار از طریق تنظیمات Reserve License تنظیمات برنامه افزودنی در پیکربندی سیستم انجام میشود. درصورت لغو رجیستری تلفن، مجوزها آزاد میشوند مگر اینکه رزرو شده باشد.
•هشدار
تلفنهای IP آوایا بدون لایسنس آوایا هنوز هم میتوانند ثبت نام کنند، اما فقط به برقراری تماسهای اضطراری محدود میشوند(تماسهای کد کوتاه اضطراری شمارهگیری). با کاربر مرتبط بهگونهای رفتار میشود که گویی از سیستم خارج شده است و ممکن است تلفن «فقط مجوز موجود نیست» و «فقط تماسهای اضطراری» را نمایش دهد. اگر مجوزی دردسترس باشد، ابتدا به هر گوشی بدون مجوز DECT و سپس به هر تلفن IP بدون مجوز آوایا به ترتیبی که تلفنها ثبت کردهاند، اختصاص داده میشود.
•لایسنس Avaya IP Endpoints
لایسنس آوایا برای لایسنس تلفنهای IP فیزیکی اضافی Avaya استفاده میشوند. این شامل همه تلفنهای 1600، 9600، DECT R4، Spectralink و VPN میشود.
AVAYA IP OFFICE R.11 AV IP ENDPOINT 1 LICENSE
• Third-party IP endpoint licensing
این مجوزها برای پشتیبانی از تلفنهای IP غیر Avaya از جمله برنامههای افزودنی SIP استفاده میشود. لایسنس موجود برای ثبت نام تلفن استفاده میشود. اگر هیچ لایسنس خاصی دردسترس نباشد، تلفن قادر به ثبت نام نیست. این لایسنس قبلاً لایسنس IP End-points نامیده میشد.
•لایسنس نرم افزار آوایا AVAYA IP OFFICE LICENSE
لایسنس آوایا برای پشتیبانی از Avaya Workplace Client توسط کاربری استفاده میشود که نمایه دارای لایسنس معمولاً از آن برنامهها به عنوان بخشی از لایسنس نمایه پشتیبانی نمیکند.
پشتیبانی آوایا و تمامی محصولات شرکت آوایا(avaya.com) در ایران با گارانتی و ضمانت شرکت هاوش ، نماینده آوایا در ایران(نمایندگی آوایا)به فروش میرسد.