آی پی فون آوایا مدل 9641

  • تلفن تحت شبکه آوایا مدل ۹۶۴۱
  • Avaya 9641، بی نظیر و فوق مدرن

تلفن تحت شبکه آوایا مدل ۹۶۴۱، یک تکنولوژی مدرن و همراه با نوآوری است. مدل آوایا 9641 یک تلفن رومیزی نسبتا بزرگ با صفحه نمایش ۴٫۱ در ۲٫۳ اینچی رنگی و لمسی (Touch Screen) است که از جذابیت های بسیاری برای کاربران علاقه مند به ابزارهای هوشمند و لمسی برخوردار است.

برند محصول: Avaya

روش های خرید:

توضیحات محصول

آی پی فون آوایا مدل ۹۶۴۱، مجهز به ۵ کلید نرم افزاری یا نرم و ۲۴ کلید قابل برنامه ریزی برای دسترسی آسان و سریع به قابلیت های مرکز تلفن می باشد که بسادگی بر روی صفحه نمایش بزرگ و لمسی آن در دسترس است.

تلفن آی پی آوایا مدل ۹۶۴۱، اضافه بر تمامی قابلیت هایی که بر روی صفحه نمایش لمسی خود دارد، دارای چندین کلید مستقل برای دسترسی به صندوق پست صوتی، انتقال تماس، دسترسی به تاریخچه تماس ها، دسترسی آسان به منوها، استفاده از رابط هدست، افزایش یا کاهش قدرت صدا، دسترسی به دفترچه تلفن هوشمند و قطع تماس می باشد.

آی پی فون آوایا مدل ۹۶۴۱ که گاه آن را با نام ۹۶۴۱G می خوانند (بدون تفاوت در نوع دستگاه) دارای دو پورت شبکه ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ بوده و از پروتکل های SIP و H.323 پشتیبانی می نماید.

تلفن آی پی آوایا مدل ۹۶۴۱، در کنار صدای قدرتمند و فراگیری که دارد، امکان استفاده از هدست بلوتوث را بدون واسطه فراهم می نماید که این یک وجه تمایز بارز با دیگر مدل ها می باشد که استفاده از هدست بلوتوث در آن ها با رابط امکان پذیر است.

تلفن تحت شبکه آوایا مدل ۹۶۴۱، یک تلفن رومیزی تحت شبکه فوق مدرن برای افرادی است که استفاده از تکنولوژی برای آن ها لذت بخش است.