آی پی فون آوایا مدل 9621

  • Avaya IP Phone 9621
  • آوایا ۹۶۲۱، مدرن و چند منظوره

آی پی فون آوایا مدل 9621 یا ۹۶۲۱G (آوایا مدل 9621)، یک تلفن تحت شبکه رومیزی بزرگ و مدرن است که دارای یک صفحه نمایش ۳٫۷ در ۲٫۱ اینچی با قابلیت لمسی (Touch Screen) می باشد که مناسب برای کاربرانی است که تجربه ی ابزارهای هوشمند و لمسی را می پسندند. ضمانت سه ساله هاوش.

برند محصول: Avaya

روش های خرید:

توضیحات محصول

آی پی فون آوایا مدل 9621

تلفن تحت شبکه آوایا مدل ۹۶۲۱ یا avaya ۹۶۲۱G، با طراحی مدرن و بی نظیر خود و قابلیت های فراوانی که دارد یکی از مطرح ترین تلفن های تحت شبکه در دنیا می باشد که اضافه بر قدرت صدای فراگیر آن، مجهز به ۵ کلید نرم افزاری یا نرم و ۲۴ کلید قابل برنامه ریزی برای دسترسی سریع تر به قابلیت های مرکز تلفن است.

آی پی فون آوایا ۹۶۲۱، مجهز به دو پورت شبکه ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ بوده و پروتکل های SIP و H.323 را پشتیبانی می نماید.

تلفن آی پی آوایا ۹۶۲۱، اضافه بر این که از طریق صفحه نمایش لمسی خود دسترسی به قابلیت ها را برای کاربر آسان می نماید، دارای کلیدهای مجزا برای انتقال تماس، قطع تماس، دسترسی به صندوق پست صوتی، استفاده از رابط هدست، دسترسی به تاریخچه تماس ها، دسترسی به دفترچه تلفن هوشمند، افزایش و کاهش قدرت صدا و کلید قطع موقت صدا بر روی دستگاه می باشد.

آی پی فون آوایا مدل ۹۶۲۱، معنای تازه ای از تلفن های تحت شبکه است که بسادگی می توان گفت یک دستگاه برای همه کار می باشد، همان چیزی که آوایا آن را با AVAYA One->X تشریح می کند.

دسترسی به وب و داشتن ماشین حساب از دیگر قابلیت های این تلفن تحت شبکه مدرن و چند منظوره است.