دورکاری مرکز تماس

دورکاری

دورکاری : بسیاری از شغل ها از جمله فروش، خدمات مشتری، بازاریابی، روابط عمومی و بسیاری از شغل های مرتبط با فن آوری مانند برنامه نویسی، طراحی و … را می توان از راه دور انجام داد. البته امروزه مشاغل پیچیده تری نیز مانند پزشکی و امور بهداشتی نیز …

استراتژی تجربه مشتری در حوزه دیجیتال

استراتژی تجربه مشتری در حوزه دیجیتال

omnichannel یک استراتژی محتوای متقابل است که سازمان ها برای بهبود تجربه کاربر خود از آن استفاده می کنند. به جای کار در کانال های موازی، کانال های ارتباطی و منابع پشتیبان آن ها برای همکاری و تعامل در یک راستا طراحی و برنامه ریزی می شوند…

تجربه مشتری و 7 راه در ایجاد استراتژی

تجربه مشتری و 7 راه در ایجاد استراتژی

تجربه مشتری که با نام CX (Customer eXperience) نیز شناخته می شود بواسطه تعامل بین یک مشتری و یک سازمان در طول رابطه کاری آن ها تعریف می شود. تعامل می تواند شامل آگاهی، اکتشاف، پاک سازی، خرید و خدمات باشد…

دستیابی به درک بهتری از مرکز تماس با آنالیز داده ها

دستیابی به درک بهتری از مرکز تماس با آنالیز داده ها

دستیابی به درک بهتری از مرکز تماس با آنالیز داده ها : تجزیه و تحلیل داده ها برای دستیابی به درک بهتر از مراکز تماس و بهبود عملکرد آنها حیاتی است. حوزه‌های کلیدی که تجزیه و تحلیل داده‌ها می‌توانند بینش‌های ارزشمندی ارائه دهند عبارتند از تجزیه و تحلیل حجم تماس و …

حفظ حریم خصوصی مشتری با Number Masking

حفظ حریم خصوصی مشتری با Number Masking

حفظ حریم خصوصی مشتری با Number Masking : پوشاندن اعداد چندین مزیت را برای مشاغل و مشتریان فراهم می کند. این اجازه می دهد تا کسب و کارها خدمات موثری ارائه دهند و در عین حال از حریم خصوصی مشتری محافظت کنند. علاوه بر این، می تواند به کاهش خطر …

بهبود خدمات مشتریان با هوش مصنوعی

بهبود خدمات مشتریان با هوش مصنوعی

برخی از پیشنهادات برای استفاده از هوش مصنوعی در بهبود خدمات مشتریان اشاره شده است: استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی: شرکت‌ها باید به طور دقیق الگوریتم‌های هوش مصنوعی را برای پاسخگویی به سوالات مشتریان و مدیریت ارتباطات با مشتری…

افزایش بهره وری مرکز تماس با بازگشت به اصول

افزایش بهره وری مرکز تماس با بازگشت به اصول

افزایش بهره‌وری مراکز تماس با بازگشت به اصول، یک رویکرد کارآمد برای بهبود خدمات شرکت‌ها به مشتریان است. با رعایت اصول مربوط به رویکرد بازگشت به اصول، می‌توان به بهبود عملکرد مراکز تماس و بهبود رضایت مشتریان کمک کرد…

افزایش بهره وری با کاهش استرس در کال سنتر

افزایش بهره وری با کاهش استرس در کال سنتر

با کاهش استرس در کارکنان کال سنتر، می‌توانید بهره‌وری آن‌ها را افزایش دهید. با ارائه آموزش‌های ضد استرس، ارائه مرخصی‌های بیشتر، و ارائه فضای کاری مناسب، می‌توانید به کاهش استرس کارکنان و افزایش بهره‌وری آن‌ها کمک کنید…

تعداد مناسب ایجنت مرکز تماس

تعیین تعداد مناسب ایجنت مرکز تماس

یکی از مهم ترین و حساس ترین تصمیم های مدیر مرکز تماس تعیین تعداد مناسب ایجنت مرکز تماس مورد نیاز برای مرکز تماس است. در این تصمیم گیری پارامترهای مثبت و منفی زیادی وجود دارند که افزایش سرعت پاسخ گویی به تماس ها و مهارت های متنوع از…

ایجنت ها چگونه با مشتریان صحبت می کنند

ایجنت ها چگونه با مشتریان صحبت می کنند

در این جا ما سه روش را برای آموزش ایجنت ها و چگونه بهترین ایجنت مرکز تماس باشیم و در مورد روش های پاسخ دادن به پرس و جوها و نوع واژه های بکار رفته در مکالمه ها که تاثیر موثری در تعامل بیش تر داشته باشند، بیان می کنیم…

انتخاب راه کار ارتباطی

انتخاب راه کار ارتباطی

انتخاب راه کار ارتباطی مناسب برای شرکت ها از اهمیت بسیاری برخوردار است. با توجه به هدف، نیازهای مشتریان و بررسی رقبا، می توانید بهترین راه کار ارتباطی را برای خودتان پیدا کنید. همچنین، مقایسه هزینه و فایده هر یک از روش ها نیز باید در انتخاب راه کار ارتباطی مناسب…

آناتومی بدن انسان در واقعیت مجازی

آناتومی بدن انسان در واقعیت مجازی

واقعیت مجازی به عنوان یک فناوری پیشرفته، به ما امکاناتی را برای آموزش و یادگیری آناتومی بدن انسان فراهم می کند. استفاده از واقعیت مجازی در آموزش آناتومی، هزینه ها و زمان آموزش را کاهش می دهد و امکان بررسی دقیق تری از بدن انسان را فراهم می کند…

مرکز تماس باید مشکل را حل کند

مرکز تماس باید مشکل را حل کند

مرکز تماس باید به کیفیت خدمات خود توجه کند و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مشتریان بکند. این بخش مسئولیت های مهمی در قبال مشتریان دارد و باید به مشتریان خدماتی با کیفیت بالا ارائه دهد و به طور فعال به حل مشکلات آنان بپردازد…

راهکار های ساده و قدرتمند برای کسب و کارها

ساده و قدرتمند برای کسب و کارها

آوایا به عنوان یکی از راه حل های قدرتمند و ساده برای کسب و کارها، به آنها کمک می کند تا به راحتی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و به طور همزمان دسترسی به امکانات پیشرفته ای مانند مکالمه چندگانه، فکس و ارسال پیامک داشته باشند…

معنی نام هاوش

معنی نام هاوش

هاوش

معنی نام هاوش : هاوش (Havosh) نامی است با ریشه اوستایی – پهلوی که معنی دقیق آن “پیروان هر پیامبر” است که البته در این جا پیامبر می تواند هر راهنما، مرشد یا مرادی باشد و در تلفظ آن حرف “و” با صدای “وُ” خوانده می شود. (havosh) که هم معنی آن در زبان انگلیسی “people” یا “nation” می باشد. دقیق ترین ترجمه آن در لغت نامه دهخدا به معنی “پیروان” آمده است.