Havosh | شرکت توسعه فناوری هاوش ارائه دهنده راهکار های بهبود و توسعه کسب و کار در ایران می باشد که تمام خدمات مرکز تماس از راه اندازی مراکز تماس و پشتیبانی مرکز تماس و فروش محصولات حوزه مرکز تماس را ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید ( 02196621966 ) یا به وبسایت ما مراجعه نمایید به آدرس : https://www.havosh.ir

صف مجازی مرکز تماس

صف مجازی

صف مجازی : گاهی در زمان های اوج شلوغی و درخواست های پشتیبانی، هر اندازه به فرآیند پاسخ گویی سرعت ببخشید و به تعداد کارشناسان (Agents) اضافه نمایید، باز هم پاسخ گوی نیاز مشتریان نخواهید بود و صف های طولانی در مرکز تماس ایجاد خواهد شد…

هوش مصنوعی و مرکز تماس

هوش مصنوعی و مرکز تماس

هوش مصنوعی و مرکز تماس : تجزیه و تحلیل صوتی یک فناوری هوش مصنوعی است که می تواند تعاملات مشتری را برای شناسایی الگوها و بینش ها تجزیه و تحلیل کند. این فناوری می تواند احساسات مشتری را تجزیه و تحلیل کند، زمینه هایی را برای بهبود عملکرد نماینده…

مرکز تماس سازمان خود را معاینه کنید

مرکز تماس سازمان خود را معاینه کنید

مرکز تماس سازمان خود را معاینه کنید : بهترین راه برای اطمینان حاصل کردن از این که همه چیز در مراکز تماس به خوبی انجام می شود، فقط تمرکز بر روی شاخص های عملکرد (KPIs) توسط خودتان نیست، بلکه شما باید مقایسه ای میان آن چه هستید با استاندارد های روز…

نرم افزار مرکز تماس

نرم افزار مرکز تماس

نرم افزار مرکز تماس: نرم افزار مرکز تماس به ساده کردن فرآیندهای روزانه مرکز تماس کمک نموده تا بتوانید یک ساختار سیستمی با بالاترین کارآیی را داشته باشید. این نرم افزارها برای کمک به تیم مرکز تماس به چندین روش طراحی شده اند تا روند ردیابی، مدیریت، مسیریابی و…

دایالر چیست؟

دایالر چیست؟

دایالر چیست؟ به تماس های خروجی برقرار شده با مشتریان توسط سیستم تلفنی که بصورت اتوماتیک و در بازه های زمانی مشخص که به تایید مدیر یا مسئول مربوطه رسیده است، دایالر (Dialer) یا دایلر می گویند.

اهمیت تضمین کیفیت در مرکز تماس

اهمیت تضمین کیفیت در مرکز تماس

اهمیت تضمین کیفیت در مرکز تماس : تضمین کیفیت جزء حیاتی مدیریت مرکز تماس است. عواملی که در اجرای برنامه تضمین کیفیت باید در نظر گرفته شوند عبارتند از: رضایت مشتری، آموزش و عملکرد نماینده، بهبود فرآیند و تجزیه و تحلیل داده ها. با سرمایه گذاری در تضمین…

بهبود فرهنگ سازمانی مراکز تماس

بهبود فرهنگ سازمانی مراکز تماس

بهبود فرهنگ سازمانی مراکز تماس : بهبود فرهنگ سازمانی عاملی حیاتی در موفقیت مراکز تماس است. راهبردهای بهبود فرهنگ سازمانی در مراکز تماس شامل رهبری و ارتباطات، آموزش و توسعه کارکنان، رفاه و حمایت کارکنان، و شناخت و پاداش است. با سرمایه گذاری در…

راه اندازی مرکز تماس

راه اندازی مرکز تماس

راه اندازی مرکز تماس : همانند هر پروژه ای، برای راه اندازی مرکز تماس باید یک تیم اجرایی مثل شرکت هاوش که می داند چه می خواهد داشته باشید. تعریف اهداف کسب و کار نخستین گام مهم در راه اندازی مرکز تماس است. یک کسب و کار باید بداند برای رسیدن به اهداف تجاری…

ایجنت مرکز تماس در جبهه مبارزه با کرونا

ایجنت مرکز تماس در جبهه مبارزه با کرونا

ایجنت مرکز تماس در جبهه مبارزه با کرونا : با توجه به وجود راه حل های امروزی در راستای انجام وظایف شغلی توسط ایجنت مرکز تماس از خانه، امیدواریم تغییر های سیستماتیک بسرعت در مراکز تماس آغاز شده و با پیاده سازی راه کارهای مدرن، شرایط برای دورکاری فراهم…

دورکاری مرکز تماس

دورکاری

دورکاری : بسیاری از شغل ها از جمله فروش، خدمات مشتری، بازاریابی، روابط عمومی و بسیاری از شغل های مرتبط با فن آوری مانند برنامه نویسی، طراحی و … را می توان از راه دور انجام داد. البته امروزه مشاغل پیچیده تری نیز مانند پزشکی و امور بهداشتی نیز …

دستیابی به درک بهتری از مرکز تماس با آنالیز داده ها

دستیابی به درک بهتری از مرکز تماس با آنالیز داده ها

دستیابی به درک بهتری از مرکز تماس با آنالیز داده ها : تجزیه و تحلیل داده ها برای دستیابی به درک بهتر از مراکز تماس و بهبود عملکرد آنها حیاتی است. حوزه‌های کلیدی که تجزیه و تحلیل داده‌ها می‌توانند بینش‌های ارزشمندی ارائه دهند عبارتند از تجزیه و تحلیل حجم تماس و …

حفظ حریم خصوصی مشتری با Number Masking

حفظ حریم خصوصی مشتری با Number Masking

حفظ حریم خصوصی مشتری با Number Masking : پوشاندن اعداد چندین مزیت را برای مشاغل و مشتریان فراهم می کند. این اجازه می دهد تا کسب و کارها خدمات موثری ارائه دهند و در عین حال از حریم خصوصی مشتری محافظت کنند. علاوه بر این، می تواند به کاهش خطر …

افزایش بهره وری مرکز تماس با بازگشت به اصول

افزایش بهره وری مرکز تماس با بازگشت به اصول

افزایش بهره‌وری مراکز تماس با بازگشت به اصول، یک رویکرد کارآمد برای بهبود خدمات شرکت‌ها به مشتریان است. با رعایت اصول مربوط به رویکرد بازگشت به اصول، می‌توان به بهبود عملکرد مراکز تماس و بهبود رضایت مشتریان کمک کرد…

افزایش بهره وری با کاهش استرس در کال سنتر

افزایش بهره وری با کاهش استرس در کال سنتر

با کاهش استرس در کارکنان کال سنتر، می‌توانید بهره‌وری آن‌ها را افزایش دهید. با ارائه آموزش‌های ضد استرس، ارائه مرخصی‌های بیشتر، و ارائه فضای کاری مناسب، می‌توانید به کاهش استرس کارکنان و افزایش بهره‌وری آن‌ها کمک کنید…

تعداد مناسب ایجنت مرکز تماس

تعیین تعداد مناسب ایجنت مرکز تماس

یکی از مهم ترین و حساس ترین تصمیم های مدیر مرکز تماس تعیین تعداد مناسب ایجنت مرکز تماس مورد نیاز برای مرکز تماس است. در این تصمیم گیری پارامترهای مثبت و منفی زیادی وجود دارند که افزایش سرعت پاسخ گویی به تماس ها و مهارت های متنوع از…