Havosh | شرکت توسعه فناوری هاوش ارائه دهنده راهکار های بهبود و توسعه کسب و کار در ایران می باشد که تمام خدمات مرکز تماس از راه اندازی مراکز تماس و پشتیبانی مرکز تماس و فروش محصولات حوزه مرکز تماس را ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید ( 02196621966 ) یا به وبسایت ما مراجعه نمایید به آدرس : https://www.havosh.ir

تلفن های تحت شبکه IP Phone

تلفن های تحت شبکه IP Phone

تلفن های تحت شبکه IP Phone، با پشتیبانی از پروتکل های IP و در قالب تلفن های تحت شبکه تولید می شوند. تلفن های IP در شبکه تلفن های VOIP استفاده می شوند که دارای تجهیزاتی با پشتیبانی از پروتکل های SIP، قابلیت تماس و انتقال تصویر بر بستر IP و همچنین اینترنت…

انواع مراکز تماس و خدمات مشتری

انواع مراکز تماس و خدمات مشتری

یکی از مهم ترین و در عین حال پیچیده ترین بخش های یک شرکت یا سازمان، آشنایی با انواع مراکز تماس و خدمات مشتری آن هاست. مرکز تماس call center در صورتی که عملکرد خوبی نداشته باشند، خسارات جبران ناپذیری برای آن مجموعه به بار می آورند….

تماس سرد

تماس سرد (Cold calling)

تماس سرد یا کلد کالینگ به تماس هایی می گویند که از قبل هیچ ارتباطی بین مشتری و کارشناسان مرکز فروش شکل نگرفته است و معمولاً تماس هایی است که در آن کارشناسان اقدام به برقراری تماس ناخواسته با مشتری می کنند…

مزایای مرکز تماس مجازی

مزایای مرکز تماس مجازی

در سال های گذشته صنعت مرکز تماس به طور فزاینده ای رشد داشته است و این رشد بخاطر تغییراتی است که در تکنولوژی و فناوری، رسانه های اجتماعی و رفتار مصرف کننده مانند مشتریان بوجود آمده است….

بهینه سازی نیروی کار در مراکز تماس ترکیبی

بهینه سازی نیروی کار در مراکز تماس ترکیبی

بهینه سازی نیروی کار یا WFO توانست به شرکت ها و کسب و کارها کمک کند تا با رویکرد جدیدی از مفاهیم نیروی کار وارد بازار شود. بهینه سازی نیروی کار مجموعه وسیعی از ابزارها، فناوری و فرآیندهاست، که این ابزارها برای افزایش بهره وری، کیفیت و کارایی استفاده می شوند…

برون سپاری مراکز تماس

برون سپاری مراکز تماس

برون سپاری مرکز تماس یکی از استراتژیک ترین تصمیمات تجاری کسب و کارهاست. مراحل برون سپاری مراکز تماس به مدیران شرکت ها و کسب و کارها این اجازه را می دهد که خدمات مناسبی به مشتریان ارائه دهند…

شش مورد از سختی کار در مراکز تماس

شش مورد از سختی کار در مراکز تماس

کارشناسان مرکز تماس روزانه با موقعیت های استرس زا، حجم تماس های زیاد و اغلب مشتریان حساس و پرتوقع سر و کار دارند. معمولا کار کارشناسان مرکز تماس زیاد و تکراری است و سطح دستمزدشان پائین است، همچنین بخاطر سیاست های غلط مدیران …

آشنایی با مزیت های تلفن های گویا

آشنایی با مزیت های تلفن های گویا

آشنایی با مزیت های تلفن گویا برای اکثر شرکت ها و سازمان ها اهمیت بسیاری دارد و امروزه بسیاری از شرکت ها تلاش می کنند تا مراکز تماس خود را بهبود بخشند و یک تجربه خوب را برای مشتری ارائه دهند که این امر از طریق سیستم تلفنهای گویا IVR…

مزایای مرکز تماس همه کاناله

مزایای مرکز تماس همه کاناله

مرکز تماس اُمنی چنل یک نوع مرکز عملکرد خدمات مشتری است که برای مدیریت تعاملات با مشتریان از کانال­ های متعدد استفاده می­ کند. عملکرد این مرکز تماس به گونه­ ای طراحی شده است که به مشتریان اجازه می­ دهد به طور یکپارچه بین کانال­ ها…

آینده فناوری مراکز تماس

آینده فناوری مراکز تماس

فناوری مراکز تماس بر فعالیت کارشناسان مرکز تماس تأثیر دارد. امروزه آنچه که در بسیاری از شرکت ­ها و سازمان­ ها حائز اهمیت است، مراکز تماس آنهاست که لازم است کارشناسان این مراکز با تکنولوژی و فناوری­ های روز آشنایی کافی داشته باشند…

6 مزیت اصلی مرکز تماس ابری

6 مزیت اصلی مرکز تماس ابری

6 مزیت اصلی مرکز تماس ابری : با ورود تکنولوژی و فناوری ­ها، تغییرات اساسی در صنعت ایجاد شد. یکی از جاهایی که تکنولوژی در آن رخنه کرد، مراکز تماس بود. چرا که مراکز تماس از جاهایی هستند که اگر مشتریان و آنها با هم ارتباط مناسب داشته باشند…

5 روند برتر صنعت مرکز تماس 2023

5 روند برتر صنعت مرکز تماس 2023

با استفاده از هوش مصنوعی، اتوماسیون¬ های مرکز تماس خود را ارتقاء دهند، همچنین مشتریان را بشناسند و خدمت به آنها را به عنوان یک مرکز سوددهی مورد توجه قرار دهند. علاوه بر موارد ذکر شده از مراکز تماس همه کاناله و سیستم های راه دور در مراکز تماس…

شاخص های کلیدی فناوری مرکز تماس چیست؟

شاخص های کلیدی فناوری مرکز تماس چیست؟

یکی از شاخص های کلیدی مرکز تماس، تکنولوژی و فناوری است. روندهای اخیر در فناوری مرکز تماس، مانند اتوماسیون و هوش مصنوعی، جریان تماس روزانه کسب و کارهای کوچک را بسیار منظم ­تر و مدیریت آن را آسان ­تر کرده است. پس بهره­ گیری از ویژگی ­های…

آشنایی با مرکز تماس هیبریدی

آشنایی با مرکز تماس هیبریدی

مرکز تماس هیبریدی یک مرکز تماس ترکیبی با قابلیت و مبتنی بر ابر است. در این مدل های جدید نیروی کار به کارمندان و کارکنان آزادی کامل می¬ دهد تا انتخاب کنند چه زمانی و کجا بهترین عملکرد را داشته باشند که در نتیجه هم برای رفاه کارمندان مفید است…