Avaya XT Telepresence
نکات برجسته Avaya Room System XT Telepresence
▪ زندگی همه جانبه مانند تجربه
▪ قابل تنظیم و انعطافپذیر
▪ قابلیت همکاری برتر
▪ کنترل اپل آی پد و آیفون بصری
▪ قیمتگذاری پیشرفت
حضور دوردست همه جانبه سفارشی
Avaya Room System XT Telepresence یک تجربه واقعی و همهجانبه ایجاد میکند که احساس ملاقات حضوری را تکرار میکند. XT Telepresence با توجه به نیازهای منحصر به فرد اتاقهای فردی و نیازهای مشتری قابل تنظیم است. XT Telepresence که توسط شبکه جهانی شرکای کانال Avaya نصب و پیکربندی شده است، رویکردی مقرون بهصرفه و بسیار انعطافپذیر را ارائه میدهد و شرکا را قادر میسازد تا نیازهای منحصر به فرد هر مشتری را برآورده سازند.
تجربه زندگی همه جانبه:
احساس ملاقات حضوری را تکرار کنید. XT Telepresence دارای فناوری پیشرفته با پشتیبانی از ویدیوی Full HD 1080p، صدای استریو و اشتراکگذاری دادههای کامپیوتری تا 1080p60 برای تجربهای واقعی و همه جانبه است.
قیمتگذاری موفقیتآمیز
XT Telepresence ایجاد یک تجربه غوطهور استثنایی را با قیمتی استثنایی امکانپذیر میکند. فناوری اطلاعات با ارائه قابلیتهای همکاری ویدیویی همه جانبه با قیمتی بسیار کمتر از اکثر راهحلهای مشابه، از رقبا متمایز است.
قابل تنظیم و انعطافپذیر
Avaya Room System XT Telepresence یک تجربه حضور از راه دور همه جانبه را ارائه میکند که مطابق با نیازهای منحصر به فرد اتاقهای فردی و نیازهای مشتری است. XT Telepresence که توسط شبکه جهانی شرکای متخصص ما نصب و پیکربندی شده است، یک رویکرد استقرار مقرون بهصرفه و انعطافپذیر با کیفیت مطلوب در شرایط مختلف از طریق ابزارهای کالیبراسیون و راه اندازی قدرتمند ارائه میدهد. با سادهسازی استقرار، سیستمهای Avaya Room System XT 7100 و Avaya Room System XT 5000 میتوانند بهطور خودکار از طریق کدهای تهیهشده در هنگام راهاندازی با پروفایلهای ایجاد شده از طریق Avaya Equinox/Meetings Server پیکربندی شوند.
قابلیت همکاری برتر
XT Telepresence با قابلیت همکاری سرور رسانهای Avaya Equinox/Meetings با سیستمهای منتخب از راه دور از Lifesize، Polycom و Tandberg و همچنین با هر سیستم کنفرانس ویدیویی مبتنیبر استاندارد برای همکاری کامل ویدئو، صدا و دادههای H.239 ترکیب شده است.
کنترل شهودی اپل آیپد و آیفون
منحنی یادگیری برای استفاده از XT Telepresence تقریباً با برنامه Avaya Collaboration Control برای iOS (Apple® iPad® و iPhone®) حذف شده است. کاربرانی که برای اولین بار میتوانند تماسها را آغاز کنند، سیستمهای XT Telepresence خود را کنترل کنند و جلسات را با آموزش یا مقدمه کمی مدیریت کنند.
مشخصات فنی XT Telepresence
اجزای پلتفرم:
▪ 3 مجوز Telepresence برای 3 سیستم ویدئو کنفرانس XT7100 / XT5000، باز کردن قفل ویژگی Telepresence
▪ پایه دوربین برای 3 دوربین
▪ برنامه کنترل موجود برای اپل آیپد و آیفون 1
▪ برنامه کالیبراسیون موجود برای رایانه شخصی ویندوز
▪ راهنمای استقرار System Integrator
اجزای اجباری(شامل نمیشوند):
▪ سیستمهای ویدئو کنفرانس 3 x XT7100 / XT5000
▪ Avaya Equinox/ مدیریت جلسات با داخلی
مجوز نرم افزار دروازهبان
مولفههایی که باید توسط یکپارچهساز ارائه شوند:
▪ میز و صندلی، بر اساس دستورالعمل طراحی ارائه شده توسط آوایا
▪ 3 عدد نمایشگر(50 اینچی و بالاتر طبق توصیه) و پایههای دیواری
▪ تقویت کننده و بلندگوهای صوتی(مگر اینکه از آنهایی که در نمایشگرها تعبیه شده استفاده کنید)
▪ اپل آیپد یا آیفون با داک مناسب
▪ پروژکتور اختیاری یا نمایشگر چهارم برای همکاری دادهها
▪ سرور رایانه شخصی برای مدیریت Equinox/Meetings
پشتیبانی از نمایش:
▪ نمایشگرهای ویدئویی 3 x HD از طریق رابطهای کدک HDMI.
اندازه پیشنهادی 50، 55، 60، 65 اینچی؛ 65 اینچ توصیه میشود(مانیتورهای ویدئویی باید یکسان باشند – همان مدل، سازنده، اندازه و وضوح)
▪ نمایش مانیتور داده HD از طریق رابط کدک اصلی HDMI. 42-50 اینچ؛ تا 1080*1920
دوربینهای HD:
▪ دوربینهای 3 x Deluxe HD
▪ رزولوشن: 1920 x 1080
▪ مجموعه موقعیت PTZ قفل شده
▪ کالیبراسیون رنگ و روشنایی
▪ فوکوس ثابت
▪ ابزار ساده کالیبراسیون دوربین رایانه شخصی ویندوز برای تنظیم موقعیت دقیق
ویدئو:
وضوح و فرمت ویدئو
▪ 1080p (1920 x 1080) در هر کدک @ 2 مگابیت برثانیه یا بالاتر
▪ 720p (1280 x 720) در هر کدک @ 768 kbps یا بالاتر
▪ نسبت تصویر 16 x 9
استانداردهای ویدئویی:
▪ H.263, H.263+, H.264, H.264 High Profile, H.265 HEVC, SVC
ورودیهای ویدیو(ورودیهای 3+1):
▪ 3 ورودی دوربین HDMI(یک ورودی در هر کدک)
▪ 1 عدد ورودی کامپیوتر DVI-I DVI / XGA با آداپتور کابل(کدک اصلی)
خروجیهای ویدئو(خروجی 3+1):
▪ خروجی 3 x HDMI برای فیلم HD(یک عدد در هر کدک)
▪ خروجی 1 X HDMI برای محتوای داده H.239(کدک اصلی).
آوایا XT Telepresence
سمعی
ویژگیهای صوتی:
▪ 2 عدد غلاف آرایه میکروفون دیجیتال(آبشاری)
▪ دکمه بیصدا
▪ پاسخ فرکانسی: 50-20000 هرتز
▪ تمامی ورودیها و خروجیهای صدا به کدک اصلی متصل هستند
▪ پشتیبانی از صدای استریو با میکروفون ۳ طرفه Premium XT(همراه با XT7100)
استانداردهای صوتی:
▪ G.711, G.722, G722.1 Annex C, G.719, AAC-LD, AAC-LC
ورودیهای صوتی:
▪ 1 x 3.5 میلی متر(1/8 اینچ) خط در جک(آنالوگ/دیجیتال با آداپتور mini-TOSLINK)
▪ 1 عدد غلاف میکروفون(RJ-11)
خروجیهای صوتی:
▪ 1 x HDMI
▪ جک خط خروجی 1 x 3.5 میلی متر(1/8 اینچ) (آنالوگ/دیجیتال با آداپتور mini-TOSLINK)
رابط کاربری:
▪ Avaya Collaboration Control Apple iPad and iPhone application2
▪ ابزار کالیبراسیون دوربین برای رایانه شخصی ویندوز
مدیریت وب:
▪ پیکربندی، ویژگیهای تماس از طریق وب در دسترس نیست، عملکردهای تشخیصی و مدیریتی با این موارد قابل دسترسی هستند: Internet Explorer 8.0 و بالاتر، فایرفاکس 3.6 و بالاتر، Safari 5.0+، Chrome 11.0+، Opera 11+
الزامات شبکه:
▪ H.265(فقط XT7100) 6-8 مگابیت در ثانیه(8 مگابیت در ثانیه برای تجربه بهینه توصیه میشود)
▪ H.264 High Profile
▪ (XT7100 / XT5000) 8-10 مگابیت در ثانیه(10 مگابیت در ثانیه برای تجربه بهینه توصیه میشود)
▪ 3 x 10 / 100 / 1000 Base-T واسط تمام دوبلکس(RJ-45)
نیازمندیهای قدرت:
3 x 100-240 VAC، 50-60 هرتز، حداکثر 2.5 A
الزامات راهحل پلتفرم Telepresence Avaya:
▪ حضور از راه دور نقطه به نقطه: Equinox/ مدیریت جلسات با دروازهبان داخلی
▪ چند حزبی با ویدئوهای HD استاندارد و سیستمهای تله حضور Third-party IP: Equinox/ Meetings Management با دروازهبان داخلی و Equinox/ Meetings Media Server
قابلیت همکاری:
▪ قابلیت همکاری با پلتفرمهای Open SIP مانند Broadsoft 22.0، Asterisk™ 16.5، 3CX™ 16.0، FreeSWITCH™ 1.8، Cisco، Polycom، Huawei، Lifesize، سیستمهای ویدیویی Yealink، Cisco Webex(از طریق دروازه SIP)، Blue Jeans، Zoom، Hangout ، برگ ستاره
بستر نرم افزاری:
▪ Avaya Aura® 7.0 و Avaya IP Office™ 11.0
خدمات پشتیبانی:
Avaya مجموعه کاملی از خدمات را برای کمک به به حداکثر رساندن سرمایهگذاری ویدیو ارائه میدهد. مشاوره استراتژیک و فنی همراه با خدمات استقرار و سفارشیسازی به اطمینان از موفقیتآمیز بودن راهاندازی همکاری ویدیویی و همسویی با الزامات تجاری کمک میکند.
خدمات پشتیبانی فنی آوایا با به روز رسانی نرم افزار، ارتقاء، تعمیر و نگهداری از راه دور و تعمیرات متخصص، زمان را به حداکثر میرساند.
پشتیبانی آوایا و تمامی محصولات شرکت آوایا(avaya.com) در ایران با گارانتی و ضمانت شرکت هاوش ، نماینده آوایا در ایران(نمایندگی آوایا) به فروش میرسد.