آی پی فون آوایا مدل 9640

  • Avaya IP Phone 9640
  • تلفن تحت شبکه Avaya 9640

Avaya 9640، مناسب برای مدیران: تلفن تحت شبکه آوایا مدل ۹۶۴۰، یک تلفن آی پی با صفحه نمایش نسبتا بزرگ ۳٫۱ در ۲٫۳ اینچی است که دارای ۶ کلید فرمان در کنار صفحه نمایش و ۴ کلید نرم افزاری یا نرم و ۲۴ کلید قابل برنامه ریزی جهت دسترسی سریع تر به قابلیت های سیستم بصورت میان بر می باشد که بسیار مناسب مدیران و مدیران ارشد سازمان ها است.

  • با ضمانت سه ساله شرکت هاوش
برند محصول: Avaya

روش های خرید:

توضیحات محصول

آی پی فون آوایا مدل 9640

امکان اتصال ۵ کنسول اپراتوری یا مدیریتی ۲۴ کلیدی را دارد که بر همین اساس می تواند کلید های قابل برنامه ریزی بین ۲۴ تا ۱۴۴ کلید در دسترس مدیران سازمان ها جهت مشاهده وضعیت ارتباطی پرسنل قرار دهد.

تلفن آی پی آوایا ۹۶۴۰، اضافه بر قابلیت های فوق دارای کلیدهای مستقل برای دسترسی به تاریخچه تماس ها، دسترسی به صندوق پست صوتی، دسترسی به دفترچه تلفن هوشمند، قطع تماس، کنفرانس تلفنی، انتقال تماس، انتظار مکالمه، افزایش یا کاهش قدرت صدا، قطع موقت صدا، استفاده از رابط هدست و دسترسی به منوهای گوشی می باشد که کار با آن را برای کاربر بسیار آسان می نماید.

تلفن تحت شبکه آوایا مدل ۹۶۴۰ یا ۹۶۴۰G، دارای دو پورت شبکه ۱۰/۱۰۰ برای ۹۶۴۰ و دو پورت شبکه ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ برای ۹۶۴۰G می باشد که هر دو مدل از پروتکل های SIP و H.323 پشتیبانی می نمایند.

آوایا مدل ۹۶۴۰

تلفن آی پی آوایا مدل ۹۶۴۰، یک ابزار کارآمد و مناسب برای ارتباطات تلفنی افراد رده بالای یک سازمان یا کسب و کار می باشد.