تماس سرد
0

تماس سرد (Cold calling)

تماس سرد یا کلد کالینگ به تماس هایی می گویند که از قبل هیچ ارتباطی بین مشتری و کارشناسان مرکز فروش شکل نگرفته است و معمولاً تماس هایی است که در آن کارشناسان اقدام به برقراری تماس ناخواسته با مشتری می کنند...
ادامه مطلب
چت آنلاین و خدمات مشتری
0

چت آنلاین و خدمات مشتری

چت آنلاین به سیستمی گفته می شود که از طریق آن تیم های فروش و یا پشتیبانی یک شرکت می تواند با مشتریان به صورت آنلاین ارتباط داشته باشد. لازم به ذکر است که امروزه داشتن یک سرویس چت آنلاین در کنار سرویس های مانند ایمیل و ...
ادامه مطلب
تفاوت سی آر ام و سی ای ام
0

تفاوت سی آر ام و سی ای ام

مقاله تفاوت سی آر ام و سی ای ام : مدیریت ارتباط با مشتری CRM متشکل از نرم افزارهایی است که برای تعامل بهتر و بیشتر مشتری و شرکت هاست، ولی CEM که به آن مدیریت تجربه مشتری نیز می گویند که به تجربه مشتریان توجه دارند...
ادامه مطلب
شاخص اصلی تجربه مشتری
0

شاخص های اصلی تجربه مشتری

یکی از شاخص های اصلی تجربه مشتری بهبود تجربه مشتری است که یک محرک کلیدی برای رضایت، وفاداری و حفظ مشتری محسوب می شود. این موضوع برای بیشتر مراکز داد و ستد و شرکت ها حائز اهمیت است.یکی از شاخص های اصلی تجربه مشتری بهبود تجربه مشتری...
ادامه مطلب
مزایای مرکز تماس مجازی
0

مزایای مرکز تماس مجازی

در سال های گذشته صنعت مرکز تماس به طور فزاینده ای رشد داشته است و این رشد بخاطر تغییراتی است که در تکنولوژی و فناوری، رسانه های اجتماعی و رفتار مصرف کننده مانند مشتریان بوجود آمده است....
ادامه مطلب
اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری
0

دلایل اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری

از دلایل اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری، تعامل مناسب بین آنهاست. مدیران مشاغل و کسب و کارها می بایست با نیاز مشتریان و خواسته های آنها آشنا باشند و با استفاده از ابزار و راه های مختلف به آنها پاسخ دهند...
ادامه مطلب
بهینه سازی نیروی کار در مراکز تماس ترکیبی
0

بهینه سازی نیروی کار در مراکز تماس ترکیبی WFO

بهینه سازی نیروی کار یا WFO توانست به شرکت ها و کسب و کارها کمک کند تا با رویکرد جدیدی از مفاهیم نیروی کار وارد بازار شود. بهینه سازی نیروی کار مجموعه وسیعی از ابزارها، فناوری و فرآیندهاست، که این ابزارها برای افزایش بهره وری، کیفیت و کارایی استفاده می شوند...
ادامه مطلب
برون سپاری مراکز تماس
0

برون سپاری مراکز تماس

برون سپاری مرکز تماس یکی از استراتژیک ترین تصمیمات تجاری کسب و کارهاست. مراحل برون سپاری مراکز تماس به مدیران شرکت ها و کسب و کارها این اجازه را می دهد که خدمات مناسبی به مشتریان ارائه دهند...
ادامه مطلب
تفاوت بین داده ها و مدیریت مشتری
0

تفاوت بین داده ها و مدیریت مشتری

CDP پلتفرم داده های مشتری است و ابزاری است مناسب بازاریابان برای ارتباط با مشتریان. پلتفرم داده ها و مدیریت مشتریان باعث یکپارچه سازی کانال های مختلف به منظور بهینه سازی زمان بندی و هدف گیری پیام ها و پیشنهادهای مشتریان در کسب و کارها می شود...
ادامه مطلب
شش مورد از سختی کار در مراکز تماس
0

شش مورد از سختی کار در مراکز تماس

کارشناسان مرکز تماس روزانه با موقعیت های استرس زا، حجم تماس های زیاد و اغلب مشتریان حساس و پرتوقع سر و کار دارند. معمولا کار کارشناسان مرکز تماس زیاد و تکراری است و سطح دستمزدشان پائین است، همچنین بخاطر سیاست های غلط مدیران ...
ادامه مطلب
چگونگی مراقبت از مشتری در سال 2022
0

چگونگی مراقبت از مشتری در سال 2022

چگونگی مراقبت از مشتری در سال 2022، باید دانست که مراقبت از مشتری یک فرصت برای مدیران شرکت هاست، چرا که آنها می دانند اگر فناوری و تکنولوژی با نیروهای با استعداد و البته مدیریت صحیح ترکیب شود باعث سوددهی و درآمد بالا، بهبود رضایت شغلی...
ادامه مطلب
تجارت کسب و کار و مصرف کننده
0

تجارت کسب و کار و مصرف کننده

تجارت کسب و کار و مصرف کننده و خدمات مشتری یکی از مهم ترین مباحث و کارکرد شرکت ها و سازمان های بزرگ هستند. باید در نظر داشت بسیاری از شرکت ها و سازمان های بزرگ علاوه بر تعاملات تجاری گسترده و زیادی که با هم دارند (B2B) گاهی برای ادامه حیات...
ادامه مطلب