Havosh | شرکت توسعه فناوری هاوش ارائه دهنده راهکار های بهبود و توسعه کسب و کار در ایران می باشد که تمام خدمات مرکز تماس و مدیریت تجربه مشتری از جمله :ارائه مقاله ها و راه حل ها تا راه اندازی مراکز تماس، پشتیبانی مرکز تماس و فروش محصولات حوزه مرکز تماس را از صفر تا صد ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید ( 02196621966 ) یا به وبسایت ما مراجعه نمایید به آدرس : https://www.havosh.ir

مهارت های بهبود خدمات مشتری

مهارت های بهبود خدمات مشتری

مهارت ­های بهبود خدمات مشتری از مهم­ ترین مسائل مربوط به خدمات مشتری است. خدمات مشتری اغلب ویترین شرکت­ ها هستند، چرا که تجربیات مشتریان را با مهارت و کیفیت مناسب، پشتیبانی می­کنند. بنابراین خدمات مشتری یعنی خوب گوش دادن و توجه به نیازها…

مدیریت تجربه مشتری در B2B

مدیریت تجربه مشتری در B2B

وضوع مدیریت تجربه مشتری (CEM) و بازارهای B2B از موضوعات مهم تجارت و شرکت ­های بزرگ است. طی سال­ های گذشته مدیریت تجربه مشتری به اولویت اصلی مدیران و محققان بازاریابی در جهان تبدیل شده است، تحقیقاتی نیز در مورد مدیریت تجربه مشتری (CEM)…

تلفن گویا و راه های بهبود تجربه مشتری

تلفن گویا و راه های بهبود تجربه مشتری

تلفن گویا و راه های بهبود تجربه مشتری : در کسب و کارهای مشتری مدار، اغلب مشتریان به دنبال گزینه­ های برای صرفه­ جویی در زمانشان هستند که همچنان خدمات کارآمدی هم ارائه دهند، چرا که زمان از موضوعات بسیار مهم است و اینکه بهبود تجربه مشتری و تلفن گویا…

راهکارهای افزایش رضایت مشتری

راهکارهای افزایش رضایت مشتری

مدیران شرکت ­ها و سازمان­ ها باید بدانند که تقویت روابط قوی با مشتری باعث بهبود رضایت ­مندی آن­ها می ­شود. در نتیجه بهبود رضایت مشتریان باعث رونق و رشد کسب کارها می­ شود که چندین راهکار برای افزایش رضایت مشتری در نظر گرفته شده است…

راهکارهای بهبود تجربه مرکز تماس

راهکارهای بهبود تجربه مرکز تماس

راهکارهای بهبود تجربه مرکز تماس : بهبود تجربه مرکز تماس به معنای تماسی است که بین مشتری و مراکزی که خدمات مشتری ارائه می دهند، برقرار می شود. این تماس¬ها از طرق مختلف مانند چت، ایمیل، رسانه های اجتماعی و… انجام پذیر است…

اهمیت FCR و چگونگی دستیابی به آن در مرکز تماس

اهمیت FCR و چگونگی دستیابی به آن

اهمیت FCR و چگونگی دستیابی به آن : FCR یک معیار بسیار مهم برای مراکز تماس است زیرا به طور مستقیم بر رضایت و وفاداری مشتری تأثیر می گذارد. مراکز تماس می‌توانند با ارائه آموزش و پشتیبانی نماینده، پیاده‌سازی فناوری، جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌های مشتریان و …

درباره مدیریت تجربه مشتری | CEM

درباره مدیریت تجربه مشتری | CEM

درباره مدیریت تجربه مشتری | CEM : اگر متوجه ارزش مشتری در بازار باشیم و فضای رقابتی را در کسب و کار‌ها به خوبی ببینیم، متوجه می‌شویم که برای مشتریان پیش از خرید، هنگام خرید و پس از آن، تعامل با برند شکل می‌گیرد. پس تک‌تک این مراحل، اهمیت دارند…

درک مشتری و مدیریت تجربه مشتری

درک مشتری و مدیریت تجربه مشتری

درک مشتری و مدیریت تجربه مشتری : مدیریت تجربه مشتری در مراکز تماس مستلزم درک عمیق نیازها و ترجیحات مشتری، ارتباط موثر، شخصی سازی و بهبود مستمر است. با سرمایه گذاری در این زمینه ها، مراکز تماس می توانند یک تجربه استثنایی برای مشتری…

بررسی تجربه مشتری در مسیر خدمت رسانی

بررسی تجربه مشتری در مسیر خدمت رسانی

بررسی تجربه مشتری در مسیر خدمت رسانی : اگر چه تعداد کمی از شرکت ها تجربه مصرف مشتریان را جدی گرفته اند اما بسیاری از آن ها رضایت مشتری را مورد بررسی و سنجش قرار داده اند و اطلاعات جامعی بعنوان نیتجه این بررسی در اختیار دارند…

تجربه یعنی همه چیز

تجربه یعنی همه چیز

تجربه یعنی همه چیز : آموزش و عملکرد نماینده مؤلفه های حیاتی یک مرکز تماس موفق است. نمایندگان باید برای ارائه خدمات عالی به مشتریان، از جمله گوش دادن فعال، همدلی و مهارت های حل مسئله آموزش ببینند. معیارهای عملکرد مانند نرخ حل و فصل تماس…

نرم افزار مدیریت تجربه مشتری، تفاوت ها و برتری ها

نرم افزار مدیریت تجربه مشتری، تفاوت ها و برتری ها

نرم افزار مدیریت تجربه مشتری، تفاوت ها و برتری ها : نرم‌افزار مدیریت تجربه مشتری یک راه‌حل فناوری حیاتی است که می‌تواند دیدگاهی یکپارچه از تعاملات و بینش‌های مشتری در اختیار کسب‌وکارها قرار دهد. از مزایای نرم افزار مدیریت تجربه مشتری می توان به پشتیبانی…

نرم افزار مدیریت تجربه مشتری چیست

نرم افزار مدیریت تجربه مشتری چیست

نرم افزار مدیریت تجربه مشتری چیست : مدیریت تجربه مشتری (CEM مخفف Customer Experience Management) تشکیل شده از فرآیندهایی است که کسب و کار ها از آن ها برای سازماندهی، پیگیری و مدیریت همه تعامل ها با مشتریان در سراسر چرخه عمر مشتری…

مزایای کار از راه دور برای خدمات مشتری

مزایای کار از راه دور برای خدمات مشتری

مزایای کار از راه دور برای خدمات مشتری : کار از راه دور می تواند مزایای بی شماری را برای تیم های خدمات مشتری فراهم کند. مزایای کار از راه دور برای خدمات مشتری شامل انعطاف پذیری، افزایش بهره وری، کاهش هزینه ها و دسترسی به مجموعه بزرگتری از استعدادها است…

استراتژی تجربه مشتری در حوزه دیجیتال مارکتینگ

استراتژی تجربه مشتری در حوزه دیجیتال

omnichannel یک استراتژی محتوای متقابل است که سازمان ها برای بهبود تجربه کاربر خود از آن استفاده می کنند. به جای کار در کانال های موازی، کانال های ارتباطی و منابع پشتیبان آن ها برای همکاری و تعامل در یک راستا طراحی و برنامه ریزی می شوند…

تجربه مشتری و 7 راه در ایجاد استراتژی

تجربه مشتری و 7 راه در ایجاد استراتژی

تجربه مشتری که با نام CX (Customer eXperience) نیز شناخته می شود بواسطه تعامل بین یک مشتری و یک سازمان در طول رابطه کاری آن ها تعریف می شود. تعامل می تواند شامل آگاهی، اکتشاف، پاک سازی، خرید و خدمات باشد…