آشنایی با مرکز تماس هیبریدی
مرکز تماس هیبریدی یک مرکز تماس ترکیبی با قابلیت و مبتنی بر ابر است. در این مدل های جدید نیروی کار به کارمندان و کارکنان آزادی کامل می¬ دهد تا انتخاب کنند چه زمانی و کجا بهترین عملکرد را داشته باشند که در نتیجه هم برای رفاه کارمندان مفید است...
چالش های صنعت مرکز تماس
خدمات مرکز تماس، صنعت مراکز تماس یکی از قدرتمندترین بخش هایی است که طی سال های گذشته به بسیاری از کشورها طور عمده به اقتصاد بسیاری از کشورهای آسیایی کمک کرده است. علی رغم تصور عموم مردم هزینه های مراکز بسیار بالاست و مدیران ارشد این مراکز...
راهکارهای بهبود تجربه مرکز تماس
راهکارهای بهبود تجربه مرکز تماس : بهبود تجربه مرکز تماس به معنای تماسی است که بین مشتری و مراکزی که خدمات مشتری ارائه می دهند، برقرار می شود. این تماس¬ها از طرق مختلف مانند چت، ایمیل، رسانه های اجتماعی و... انجام پذیر است...
کارکردهای مرکز تماس و رضایت مشتری
تحقیق و دانستن نکاتی در مورد مرکز تماس، کارکرد آنها و همچنین جلب رضایت مشتری برای مدیران و کارشناسان مرکز تماس بسیار ضروری و مفید است. نوآوری و فرصت¬های زیادی در مراکز تماس وجود دارد که شرکت¬ها می¬توانند ...از آنها برای بهبود خدمات خود بهره ببرند
اهمیت FCR و چگونگی دستیابی به آن
اهمیت FCR و چگونگی دستیابی به آن : FCR یک معیار بسیار مهم برای مراکز تماس است زیرا به طور مستقیم بر رضایت و وفاداری مشتری تأثیر می گذارد. مراکز تماس میتوانند با ارائه آموزش و پشتیبانی نماینده، پیادهسازی فناوری، جمعآوری و تجزیه و تحلیل دادههای مشتریان و ...
آناتومی ایجنت مرکز تماس
آناتومی ایجنت مرکز تماس : آناتومی یک نماینده مرکز تماس شامل مهارت های ارتباطی قوی، دانش محصول و خدمات، مهارت های حل مسئله، توانایی های چندوظیفه ای و هوش هیجانی است. با داشتن این مهارت ها و ویژگی ها، نمایندگان مرکز تماس می توانند
مرکز تماس و دستاوردهای آن
مرکز تماس و دستاوردهای آن : مراکز تماس به بخشی ضروری از بسیاری از مشاغل تبدیل شده اند، زیرا آنها یک نقطه تماس مهم بین مشتریان و شرکت ها را فراهم می کنند. مراکز تماس می توانند طیف گسترده ای از سوالات مشتری، از اطلاعات محصول گرفته تا پشتیبانی فنی...
درباره مدیریت تجربه مشتری | CEM
درباره مدیریت تجربه مشتری | CEM : اگر متوجه ارزش مشتری در بازار باشیم و فضای رقابتی را در کسب و کارها به خوبی ببینیم، متوجه میشویم که برای مشتریان پیش از خرید، هنگام خرید و پس از آن، تعامل با برند شکل میگیرد. پس تکتک این مراحل، اهمیت دارند...
درک مشتری و مدیریت تجربه مشتری
درک مشتری و مدیریت تجربه مشتری : مدیریت تجربه مشتری در مراکز تماس مستلزم درک عمیق نیازها و ترجیحات مشتری، ارتباط موثر، شخصی سازی و بهبود مستمر است. با سرمایه گذاری در این زمینه ها، مراکز تماس می توانند یک تجربه استثنایی برای مشتری...
عوامل تبدیل شرکت های کوچک و متوسط به بزرگ
عوامل تبدیل شرکت های کوچک و متوسط به بزرگ از این رو همکاری و ارتباطات بین نیروی کار بسیار مهم تر از همیشه می باشد؛ و شرکت ها از ابزارهای پیشرفته ای برای ارتباطات یکپارچه استفاده می کنند. هوش مصنوعی نیز می تواند به بهترشدن ارتباطات با همکاران و مشتریان...
افزایش کارآیی و کاهش هزینه در مرکز تماس
افزایش کارآیی و کاهش هزینه در مرکز تماس : در نتیجه افزایش کارایی و کاهش هزینه ها در مراکز تماس مستلزم پیاده سازی فناوری، بهینه سازی فرآیندها، ارائه آموزش نماینده و اندازه گیری عملکرد است. با سرمایه گذاری در این زمینه ها، مراکز تماس می توانند عملکرد...
عوامل بهبود تجربه مشتریان در سال 1400
عوامل بهبود تجربه مشتریان در سال ۱۴۰۰ : شخصی سازی، فناوری، پشتیبانی چند کاناله و آموزش و پشتیبانی کارکنان از جمله عواملی هستند که تجربه مشتری را در سال 2023 بهبود می بخشند. با سرمایه گذاری در این زمینه ها، شرکت ها می توانند یک تجربه استثنایی...
مدیریت نیروی کار در مرکز تماس WFM
مدیریت نیروی کار در مرکز تماس : مدیرانی که هر نسلی از کارکنان خود را تشویق می کنند تا نقاط قوت و مزایای منحصر به فرد خود را به عرصه ی کار بیاورند، نه تنها به بهره وری بیش تری خواهند رسید بلکه محیط تیمی بزرگ تری خواهند ساخت تا گروه های سنی مختلف...
سال 1400 و مدیریت مرکز تماس
سال ۱۴۰۰ و مدیریت مرکز تماس : در سال 1400 شرکتها باید به دنبال رویکردهای مدیریتی جدید در مدیریت مرکز تماس خود باشند. با توجه به اهمیت مدیریت مرکز تماس و نقش آن در بهبود خدمات به مشتریان، شرکتها باید به دنبال بهبود فرآیندهای پاسخگویی به مشتریان...
مقایسه راه کارهای Avaya با Cisco، Alcatel و Mitel
مقایسه راه کارهای Avaya با Cisco، Alcatel و Mitel : مقایسه میان راه کارهای مبتنی بر تکنولوژی و کارآمد در عرصه کسب و کارهای موجود در بازار دنیا بر دو پایه نگاه فنی و نگاه کاربری صورت می پذیرد، آن چه در نگاه فنی بیش تر مورد ارزیابی است شاخص هایی...