
آنچه خواهیم خواند
نماینده آوایا در ایران
در مقالات قبل در مورد شرکت آوایا و خدماتی که به کسب و کارها و شرکت ها ارائه می دهد اشاره کردیم. در این مقاله سعی داریم نماینده آوایا در ایران را معرفی کنیم. شرکت آوایا بعنوان یک شرکتی که در حوزه فناوری و دیجیتال فعالیت می کند، توانسته طی سال های گذشته خدمات خوب و متنوعی در حوزه فناوری و ارتباطات ارائه دهد. شرکت هاوش بعنوان نماینده رسمی و قانونی AVAYA در ایران فعالیت می کند و وظایف مهمی را برعهده دارد، از جمله پشتیبانی فنی این محصولات، فروش و توزیع و خدمات آن، آموزش و پشتیبانی مشتریان و حل مشکلات فنی. در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.
آن چه از پیش روی شما می گذرد در مورد نمایندگی آوایا در ایران و ” نماینده آوایا در ایران ” است، ما در شرکت هاوش امیدواریم راهنمای خوبی برای تمام کسب و کارهایی باشیم که، قصد دارند از خدمات مرکز تماس و خدمات مربوط به مشتریان استفاده کنند.
نماینده آوایا
طی سالهای گذشته با ورود تکنولوژی و فناوری، دنیا با سرعت بسیار زیاد در حال تغییر بوده است، و بسیاری از کسب و کارها برای این که از هم عقب نمانند سعی کردند از تکنولوژی و فناوری برتر مرکز تماس استفاده کنند. امروزه بسیاری از سازمانها و شرکتها از هوش مصنوعی و اتوماسیون های آن نهایت بهره را میبرند. فناوریهای مبتنیبر هوش مصنوعی - که زمانی فقط برای شرکتهای بزرگ با بودجههای کلان و تخصص پیچیده عملی، امکانپذیر بود - امروزه برای همه قابل دسترسی است و شرکتهای تجاری بزرگ و کوچک و افراد میتوانند از آن استفاده کنند. مراکز تماس بهطور خاص مملو از فرصتهایی برای ترکیب هوش مصنوعی و اتوماسیون هستند. در حالی که هدف نهایی استفاده از هوش مصنوعی و اتوماسیونها، بهبود تجربه مشتری است، عوامل دیگری نیز وجود دارد که باید برای اطمینان از قابل استفاده بودن و ارزشآوری آن در نظر گرفت. در ادامه به مفهوم پیادهسازی هوش مصنوعی و اتوماسیون آن در مرکز تماس میپردازیم.
نماینده آوایا در ایران کیست؟
پاسخ به این پرسش همواره برای مشتریان مهم است. بدیهی است که همواره همه مشتریان خواهان دریافت کالای اصل و خدمات خوب هستند. ولی
آیا آوایا در ایران نمایندگی دارد؟
آیا در ایران شرکتی هست که نماینده آوایا باشد؟
پاسخ رک و بیپرده به همه مشتریان در ایران این است: خیر به هیچ عنوان

آوایا
ولی توضیح آن بدین شرح است: ممکن است نگاه هم وطنان ما بهسوی تحریمها برگردد، ولی مسئله اصلی این است که وجود تحریمهای ایران به تنهایی دلیل پاسخ منفی نیست، بلکه آوایا (AVAYA) برخلاف بسیاری شرکتهای اروپایی و آسیایی شبکه همکاری بهصورت نمایندگی و بخصوص نمایندگی انحصاری ندارد، بلکه در تمام دنیا شرکتهایی که با آوایا(AVAYA) کار میکنند به نام همکار تجاری شناخته میشوند که البته متناسب با توان فنی و تجاری رتبههای مختلفی دارند، مثلاً یک همکار تجاری رتبه پلاتینیوم یا همکار دیگری رتبه گلد دارد و البته رتبههای دیگری هم وجود دارد، هر یک از این رتبهها ملاک گستره فعالیت و دامنه ارائه خدمات فروش و پس از فروش است و همواره توسط شرکت آوایا (AVAYA) بهطور بسیار جدی نظارت میشوند و حتی محدوده فعالیت تجاری آنها نیز توسط آوایا (AVAYA) تعریف میشود، بهعبارتی هر یک حوزه فعالیت مشخصی دارند. بهعنوان مثال در شهر نیویورک، شرکت آوایا (AVAYA) در حدود ۳۵۰ همکار دارد که هر یک در حوزه مشخصی فعالیت میکنند.
شرکت آوایا
شرکت آوایا یکی از شرکتهای معتبر و رسمی در ایران است که خدمات متنوعی را در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ارائه میدهد. برای ارائه خدمات خود بهصورت حرفهای و با کیفیت، این شرکت از نماینده قانونی و رسمی خود با نام شرکت هاوش استفاده میکند. هاوش همکار تجاری شرکت آوایا، وظایف مهمی را برعهده دارد از جمله ارائه خدمات پشتیبانی فنی، فروش و توزیع محصولات و خدمات شرکت، آموزش و پشتیبانی مشتریان و همچنین حل مشکلات فنی مرتبط با خدمات شرکت. با توجه به تخصص و تجربه شرکت هاوش در حوزه فناوری اطلاعات، شرکت آوایا از خدمات ارزشمند و حرفهای این نماینده برای بهبود کیفیت خدمات خود استفاده میکند.
نکته مهم دیگر این است که در ساختار شرکت آوایا (AVAYA) همکاری نیابتی هم وجود ندارد، بهعبارتی هیچ شرکتی در سراسر دنیا نمیتواند از یک همکار تجاری آوایا (AVAYA) نمایندگی فعالیت در حوزه محصولات و خدمات آوایا (AVAYA) را اخذ نماید.
نماینده آوایا در ایران
نماینده آوایا (AVAYA) در ایران یا نمایندگی آوایا در ایران نداریم، آیا معنی آن این است که نمیتوانیم محصولات و خدمات آوایا را در ایران دریافت کنیم؟ پاسخ این است که بهصورت رسمی و با حمایت و نظارت شرکت آوایا (AVAYA)، خیر. ولی همانطور که بسیاری از کالاهای موجود در بازار بهصورت رسمی وجود ندارند و فعالیت آنها نیز تحت پوشش و نظارت شرکت اصلی نیست ولی در کشور ما وجود دارند و بسیاری از آنها نیز بهخوبی ارائه و پشتیبانی میشوند، بهخصوص این که در زمینه شبکه و مخابرات این مسئله بیشتر به چشم میآید در مورد آوایا (AVAYA) همچنین است و چندان جای نگرانی نیست و مشتریان میتوانند با کمی تحقیق و بررسی در سابقه شرکتهای ارائه دهنده، اعتماد کنند.
تقریباً نزدیک به ده سال است که محصولات آوایا به ایران وارد شده است و در حدود نزدیک به ده شرکت در این زمینه فعالیت کردهاند و یا همچنان فعالیت میکنند، ولی تعداد متخصصان آن در کشور مشابه سایر محصولات نیست و تقریبا تعداد کمی در این زمینه فعال هستند، ولی پروژههای بسیار زیادی در این زمینه انجام شده که با سابقه خوبی هم همراه بوده است.
مالک معنوی و مادی این سایت، متولی و نخستین شرکتی بوده است که بهصورت جدی و حرفهای در این زمینه از ابتدا فعالیت کرده و صدها پروژه موفق به انجام رسانده است و تقریباً ۹۹% از همه افرادی که در زمینه محصولات آوایا (AVAYA) در ایران فعالیت میکنند توسط این فرد آموزش دیده و مشغول به کار شدهاند، که حال برخی از آنها بهصورت مستقل یا در همکاری با سایر شرکتها فعالیت میکنند که البته همگی از توان خوبی برخوردار هستند و مشتریان در ایران میتوانند به آنها اعتماد نمایند. بدیهی است این تعداد در آینده روز به روز افزایش یافته که در گسترش این بازار سهم خواهند داشت. از آنجا که محصولات آوایا (AVAYA) بسیار با ارزش و کارآمد هستند و همانطور که سالها رتبه نخست را در سراسر دنیا داشتهاند، در ایران هم با ارائه طرحهای درست و خدمات شایسته توسط شرکتهای ایرانی دست خواهند یافت و مشتریان ارزشمند ایرانی با انتخاب محصولات آوایا (AVAYA) نه تنها خرید ندارند بلکه یک سرمایهگزاری با ارزش برای رشد کسب و کار خود و افزایش بهرهوری خواهند داشت. فقط به جهت مسئولیتی که بر حسب سالها تلاش در این زمینه احساس میکنیم، از مشتریان گرانقدر ایرانی میخواهیم که نسبت به شناخت شرکت ارائه دهنده محصولات آوایا یا خدمات آوایا (AVAYA) و تیمهای اجرایی جدیت داشته باشند. سابقه خوب و دارا بودن تیمهای قوی در این زمینه کافی است و عناوین دروغین نماینده آوایا (AVAYA) در ایران یا نمایندگی آوایا (AVAYA) در ایران صرفاً یک شعار تبلیغاتی بوده و نمیتواند ملاک کیفیت ارائه کالا و خدمات باشد.
نتیجه گیری
در مقاله بالا گفته شد که امروزه با ورود فناوری و تکنولوژی به بسیاری از کسب و کارها و شرکتها، آنها از ورود تکنولوژی استقبال کردند. یکی از شرکتهایی که در زمینه فناوری، دیجیتال و الکترونیک توانست فعالیت گسترده داشته باشد و جای خود را در بازار و صنعت الکترونیک باز کند، شرکت آوایا AVAYA است. آوایا توانسته طی دهههای گذشته محصولات خوبی را به بازار عرضه کند و برند خود را جهانی کند. در این بین بسیاری از شرکتها در کشورهای مختلف سعی کردند نمایندگی آنرا در دست بگیرند. با توجه به تخصص و تجربه شرکت هاوش در حوزه فناوری اطلاعات، شرکت آوایا از خدمات ارزشمند و حرفهای این نماینده برای بهبود کیفیت خدمات خود استفاده میکند. بنابراین پشتیبانی فنی این محصولات، فروش و توزیع و خدمات، آموزش و پشتیبانی مشتریان و حل مشکلات فنی آن برعهده این شرکت میباشد که در بالا به آن پرداخته شد.