مقاله ها, مرکز تماس

نمایندگی آوایا در ایران

نمایندگی آوایا در ایران

نمایندگی آوایا در ایران

آن چه از پیش روی شما می گذرد در مورد شرکت نماینده آوایا و” نمایندگی آوایا در ایران ” است، ما در هاوش امیدواریم راهنمای خوبی برای تمام کسب و کارهایی باشیم که، قصد دارند از خدمات مرکز تماس و خدمات مربوط به مشتریان استفاده کنند.

محصولات آوایا (تلفن آوایا) و راه کارهای آوایا (Avaya) نخستین بار توسط شرکت هاوش (شرکت توسعه فناوری هاوش یا آوای رسا سابق) در سال ۱۳۸۷ وارد ایران گردید و از آن زمان تا کنون بعنوان مهم ترین و اصلی ترین شاخه فعالیت این شرکت در بازار ایران قرار گرفت.

شرکت هاوش، با این حالی که خود متولی ورود محصولات و راه کارهای آوایا در ایران بوده و تقریبا تمامی شرکت ها و افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند را آموزش داده است، ولی ادعای هیچ گونه نمایندگی آوایا در ایران را ندارد، چرا که بیش از همه با استراتژی و رویکرد شرکت آوایا (Avaya) آشنا بوده و می داند که چنین ادعایی فقط یک دروغ محض است. ولی پیشینه ی توسعه فناوری هاوش نشان دهنده ی توانمندی این شرکت در ارائه محصولات و راه کارهای آوایا در ایران می باشد.

آوایا در ایران

از آن جا که شرکت آوایا آمریکایی می باشد و با توجه به تحریم های موجود و البته نداشتن برنامه ای مشخص توسط شرکت آوایا برای فعالیت در ایران، هیچ شرکتی در کشور ما (ایران) مجوز هرگونه همکاری رسمی چه بصورت نماینده آوایا در ایران، چه بصورت همکار و بعبارتی دقیق تر بعنوان یک شرکت ارائه دهنده ی خدمات که مورد تایید شرکت Avaya باشد، ندارد، که البته این شرایط برای بیشتر محصولاتی که کمپانی اصلی آمریکایی است وجود دارد.

پس در صورتی که هر شخص حقیقی یا حقوقی شامل اشخاص فنی و شرکت ها خود را نماینده شرکت آوایا معرفی نمودند، بدانید که این یک دروغ محض است.

با توجه به توضیح فوق ممکن است این نگرانی برای مشتریان ایرانی پیش آید که آیا با توجه به عدم پشتیبانی فنی آوایا تایید شده و مطمئن از سوی شرکت آوایا صلاح است که نسبت به خرید محصولات در ایران اقدام کنند؟

نمایندگی آوایا در ایران

نمایندگی آوایا در ایران – شرکت توسعه فناوری هاوش.

ما به شما یک پاسخ رک و بی پرده می دهیم:

نمایندگی آوایا در ایران

همان طور که بسیاری از محصولات آمریکایی بخصوص در زمینه شبکه های کامپیوتری و سیستم های مدیریت اطلاعات در کشور ما بسیار مورد توجه بوده و با توجه به این که همه می دانیم از طریق کانال های معتبر و یا نمایندگی های رسمی توزیع نمی شوند ولی هم چنان مورد تایید عموم هستند و صد البته پاسخ گوی نیازهای ما در زمینه های مورد نظر بوده اند، محصولات و راه کارهای آوایا نیز می توانند شامل چنین مواردی باشند، مشروط بر آن که همچون همیشه از شرکت های با پیشینه ی کاری مرتبط و البته متخصص تهیه شوند.

در انتخاب یک محصول یا راه کار اگر جستجوی خریدار بر اساس معیارهای فنی و تجاری درست صورت پذیرد، حتما می تواند کالای با اصالت و خدمات مطمئن دریافت نماید.

پس جایی برای نگرانی نیست.

محصولات آوایا

راه کارهای آوایا در ایران

محصولات راه کارهایاین شرکت نخستین بار توسط شرکت هاوش (آوای رسا سابق) در سال ۱۳۸۷ وارد ایران گردید و از آن زمان تا کنون بعنوان مهم ترین و اصلی ترین شاخه فعالیت این شرکت در بازار ایران قرار گرفت.

همانند همه ی محصولات و راه کارهای جدید در ابتدا هیچ شناختی در کشور در زمینه محصولات و راه کارهای Avaya وجود نداشت و آشکار است که شرکت توسعه فناوری هاوش (آوای رسا سابق) راهی بسیار سخت و طولانی را در خصوص معرفی و ارائه محصولات Avaya در ایران طی نموده است. در طول این سال ها یکی از مهم ترین برنامه های ما، تقویت توان و تخصص فنی و پشتیبانی خود بوده است که البته با افتخار می توان گفت در این زمینه بخوبی موفق شده که اضافه بر ارتقا سطح فنی خود به بسیاری از اشخاص فنی و شرکت های فعال نیز در این زمینه آموزش هایی را ارائه نماید که بر همین اساس در حال حاضر تقریبا همه ی شرکت ها و یا افرادی که در زمینه ارائه محصولات و راه کارهای آوایا در کشور مشغول هستند یا در کلاس های آموزشی توسعه فناوری هاوش حضور داشته اند و یا نیروهای فنی پیشین شرکت بوده اند که خود هم اکنون بصورت مستقل در این زمینه فعالیت می کنند.

برخی از این شرکت ها در مقطعی نیز بعنوان نماینده های شرکت توسعه فناوری هاوش (آوای رسا سابق) فعالیت می کرده اند که حال با توجه به تخصصی که کسب نموده اند بصورت کاملا مستقل وارد این عرصه شده اند. البته در صورتی که هم اکنون نیز مورد پشتیبانی شرکت توسعه فناوری هاوش باشند، در بخش معرفی همکاران تجاری در سایت به مشتریان عزیر اعلام خواهند شد، در غیر این صورت مورد تایید شرکت آوای رسا نیستند.

از سال ۱۳۸۷ تاکنون صد ها پروژه ویپ (VoIP)، مرکز تلفن تحت شبکه (IP-PBX) و مراکز تماس (Call Center) با استفاده از راه کارها و محصولات آوایا در ایران اجرا شده اند که همگی از جمله پروژه های موفق در حوزه یاد شده می باشند.

شرکت توسعه فناوری هاوش (آوای رسا سابق) افتخار طراحی، تامین تجهیزات، راه اندازی، آموزش و پشتیبانی فنی را در نزدیک به ۹۹ درصد این پروژه ها به انجام رسانده است.

نتیجه گیری :‌

شرکت آوایا یکی از شرکت‌های فعال در زمینه فناوری و ارتباطات است که خدمات متنوعی از جمله شبکه‌های ارتباطی، سرورهای ابری، تجهیزات شبکه و امنیت شبکه را ارائه می‌دهد. در ایران، شرکت مجموعه هاوش به عنوان نماینده فعال آوایا فعالیت می‌کند و خدمات گسترده‌ای از جمله فروش تجهیزات، نصب و راه‌اندازی، آموزش و پشتیبانی فنی را به مشتریان خود ارائه می‌کند. با توجه به تخصص و تجربه موفق شرکت آوایا، خدمات ارائه شده توسط مجموعه هاوش به مشتریان ایرانی، می‌تواند بهبود و ارتقاء سیستم‌های ارتباطی و فناوری اطلاعاتی آن‌ها را فراهم آورد.


منتشر شده در تاریخ : 1396.03.21

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات در زیر دیدن نمایید و با کارشناسان شرکت هاوش از طریق دکمه روبرو در ارتباط باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید