مقاله ها, مرکز تماس

شماره گیرهای موفق تلفن Vtech

شماره گیرهای موفق
lazy
lazy

آنچه خواهیم خواند

شماره گیرهای موفق تلفن Vtech

ارتقا بهره وری مشاغل کوچک با سیستم تلفن های مدرن

باید دانست که امروزه همه کسب و کارها بخصوص مشاغل کوچک، مایل هستند با همکاران خود ارتباطات گسترده تر و بهتری داشته باشند. اما آن چه مهم است این است که این کسب و کارها، ممکن است نیازهای خاص تر و ویژه تری داشته باشند، که بهترین راه برای آن ها استفاده از سیستم تلفن با قیمت مناسب و هزینه مناسب و سرعت بالاست. به همین دلیل است که تحقیق در مورد سیستم های تلفن تجاری برای مشاغل کوچک بسیار ضروری است. مدیران مشاغل و کسب و کارهای کوچک، می خواهند سیستمی را پیدا کنند که بهترین قیمت ولی با کیفیت بالا را  داشته باشد. تلفن هایی که بسیاری از این مشاغل به دنبال آن هستند می بایست، دارای قابلیت های بسیار بالایی باشند، از جمله: شماره گیری سریع و آسان، اتصال به اینترنت و انجام کارهای پیچیده تر نسبت به تلفن های ساده و...، چرا که سالهاست استفاده از تلفن های ساده منسوخ شده و از رده خارج شده اند. علاوه بر آن، تلفن های مورد استفاده آن ها می بایست مجهز به ضبط صدا، ذخیره شماره تماس ها، صندوق صوتی و ده ها قابلیت دیگر باشد. چرا که امروزه بهره وری مشاغل کوچک با سیستم تلفن های مدرن دارای اهمیت بسیار است.

آن چه از پیش روی شما می گذرد در مورد ” شماره گیرهای موفق تلفن Vtech ” است، ما در شرکت هاوش تلاش می کنیم راهنمای خوبی برای تمام کسب و کارهایی باشیم که قصد دارند از خدمات مرکز تماس و امور مربوط به مشتریان استفاده کنند.   

 تماس های موفق و بهره وری آن در کسب و کارهای کوچک

شماره گیری برای موفقیت

قبل از اینکه به مفهوم شماره گیری برای موفقیت اشاره کنیم، لازم است با معنای شماره گیر در تلفن های قدیم و جدید آشنا شویم.

به جرات می توان گفت یکی از بزرگترین اتفاقات و رویدادهای بشری، در کنار اختراعات بیشمار، اختراع تلفن بوده است. اما این تلفن ها از تولد تا به امروز اتفاقات زیادی را پشت سرگذاشته اند تا به مرحله امروز رسیده اند. یکی از قسمت های مهم و مزایای سیستم های تلفن هوشمند، شماره گیرهای آن است، چرا که دو نفر برای ارتباط اولیه لازم است شماره را بگیرند و با هم ارتباط برقرار کنند، پس این قسمت یکی از مهمترین و حیاتی ترین بخش های تلفن هاست. تلفن های سنتی از نظر طراحی و کارکرد بسیار ساده تر از تلفن های مدرن و هوشمند امروزی اند و دکمه های برای شماره گیری رو خود تلفن وجود داشت. اما رفته رفته و با پیشرفت صنعت بخصوص در حوزه مخابرات و دیجیتال، تغییرات بسیار زیادی در تلفن ها ایجاد شد. یکی از قسمت های تلفن های جدید که تغییر زیادی کرد و باعث دستاورده های بزرگی برای کسب و کوچک شد، قسمتی است که شماره گرفته می شود. برای موفقیت و رقابت با رقبا باید سرعت عمل داشته باشیم، پس طراحان تلفن های مدرن مانند آوایا، Vtech، پاناسونیک و... برای بالا بردن سرعت عمل و موفقیت شرکت ها و مشاغل کوچک شماره گیرهایی را طراحی کردند که سریع و آسان تر با مشتری ارتباط برقرار  می کنند و از طرفی با ذخیره کردن برترین مخاطبان، راحت و سریع تر با آن ها می توان در ارتباط بود که همین موضوع در پیشرفت و سرعت آن ها اهمیت به سزایی دارد.

تماس های تجاری موفق

حتی در عصر ارتباطات آنلاین امروزی، فروشندگان نمی توانند بدون برقراری تماس تلفنی کاری انجام دهند. چه تماس ‌های سرد باشد یا برقراری یک جلسه حضوری یا حتی یک تماس معمولی با یک مشتری معمولی، چرا که تماس ‌های تلفنی بدون مشکل برای فروشندگان مهم است. لازم است بیشتر از تماس های تلفنی موفق با مشتریان بدانیم.

ضرورت آمادگی لازم

قبل از اینکه تلفن را بردارید و شماره را بگیرید، مشخص کنید که چرا می خواهید با مشتری تماس بگیرید و به چه چیزی می خواهید برسید. بسته به هدف تماس، جزوه ای تهیه کنید و نکات کلیدی را که می خواهید به آن ها دست بزنید یادداشت کنید. به این ترتیب هیچ چیز مهمی را در طول تماس فراموش نخواهید کرد. اگر اولین تماسی است که با مشتریان برقرار می کنید، تا آنجا که می توانید اطلاعات زیادی در مورد آن ها کسب کنید.

تاثیرگذاری مناسب

سعی کنید تماس را با احوالپرسی و معرفی خود آغاز کنید – از ابتدای مکالمه نام خود، نام شرکت و موقعیت خود را در شرکت اعلام کنید. این یک اساس کلی برای مکالمه های طرفین است و مشتریان نیز راغب به پاسخ گویی می شوند.

عنوان کردن علت تماس

کارشناسانی که با مشتریان تماس می گیرند، می بایست از همان ابتدا اعلام کنند که این تماس به چه دلیل است و مزاحم مشتری نمی شوید. بعنوان مثال، اعلام کنید، "من باید با شما در مورد یک ویژگی جدید صحبت کنم که CRM شما را تقویت می کند. آیا می توانید همین الان به من 10 دقیقه فرصت دهید؟". اگر مشتری مشغول است، پیشنهاد کنید بعدا تماس بگیرید. زمان مشخصی را تعیین کنید که برای مشتری راحت ‌تر باشد.

آهسته و واضح صحبت کنید

هنگامی که توجه مشتری را جلب کردید، دلیل اصلی تماس خود را توضیح دهید. به خاطر داشته باشید که مشتری نمی تواند ژست ها و حالات صورت شما را ببیند. بنابراین، بیان شیوایی داشته باشید، آهسته صحبت کنید و از جملات کوتاه استفاده کنید.

توجه به مشتری

وقتی با مشتری صحبت می کنید، توجه کامل خود را به او معطوف کنید. خوب گوش کنید، در صورت لزوم یادداشت بردارید. با تکان دادن سر یا خطاب به مشتری هر از گاهی علاقه خود را نشان دهید. همچنین سوال بپرسید و اجازه دهید مشتری صحبت کند. در طول تماس، مشتری باید احساس کند که شما در کنار او هستید. بنابراین، مشتری باید مطمئن شود که شما در حین تماس تلفنی، درگیر فعالیت های دیگری نیستید. مشتری ممکن است نتواند شما را ببیند، اما می تواند بگوید که آیا به او گوش می دهید یا روی چیز دیگری تمرکز کرده اید.

رعایت کردن آداب تلفن

تحت تاثیر قرار دادن مشتری در ابتدای تماس کافی نیست، مهم این است که در دقایق بعدی آن ها را دلسرد نکنید. ناگفته نماند که هنگام صحبت با تلفن، نوشیدنی نخورید، آدامس نجوید و کارهای دیگر انجام ندهید. سعی کنید از برقراری تماس در مکان های عمومی مانند رستوران یا کافه و همچنین جاهای شلوغ خودداری کنید. باید دانست که تماس در زمان مناسب نیز بخشی از آداب تماس های تجاری موفق است.

اهمیت پایان تماس

هنگامی که درباره همه موارد مهم صحبت کردید، خلاصه کردن نتایج تماس و پیگیری را فراموش نکنید. بعنوان مثال، زمان دقیق جلسه را تکرار کنید و به مشتری یادآوری کنید که چه مدارکی را ارسال خواهید کرد. شما همه چیزهایی را که در مورد آن توافق کرده اید روشن می کنید و همزمان از سوء تفاهم جلوگیری می کنید.

پس از تماس، تمام یادداشت های خود را در اسرع وقت در CRM خود ذخیره کنید. قرار ملاقات را در تقویم خود برنامه ریزی کنید، مدارک لازم را ارسال کنید و هر اطلاعات دیگری که مشتری به شما گفته است که ممکن است دفعه بعد مفید باشد را یادداشت کنید.

بهره وری مشاغل کوچک

باید دانست که زمانی یک کسب و کار و شغل به یک سودآوری می رسد، یعنی به موفقیت رسیده است. بنابراین مدیران برای افزایش سودآوری و بهره وری در کسب و کار، می بایست خروجی مناسب هم داشته باشند. چند عامل باعث بهره وری می شود.

  • خدمات مشتری: بسیاری از کسب و کارها متکی به سیستم تلفن و پشتیبانی آن هاست. یعنی کارشناسانی در مراکز تماس مشغول به کارند که هر لحظه می بایست پاسخ گوی نیاز مشتریان باشند و خدمات مناسب به آن ها ارائه دهند. این موضوع اگر بصورت مداوم و بهترین شکل انجام گیرد، باعث بهره وری و سودآوری مشاغل کوچک (تلفن های مدرن در رشد کسب و کار) می شود.
  • ویژگی های خودکار: اگر انتظار حجم بالایی از تماس ها را دارید، به ارائه دهنده ای نیاز دارید که بسیاری از ویژگی های مدیریت تماس خودکار را ارائه دهد. این موارد می تواند شامل: توزیع تماس خودکار، پیام صوتی به ایمیل یا پست صوتی به متن و نگه داشتن موسیقی باشد. برای اینکه مشتریانتان منتظر نمانند، ممکن است بخواهید برنامه هایی را نیز بررسی کنید که شامل مسیریابی هوشمند تماس، ارسال، برگشت و انتقال تماس می شود.
  • کارمندان از راه دور: اگر بسیاری از کارمندان از راه دور را مدیریت می کنید، ممکن است به خدماتی با ابزارهای ارتباطی تیمی قوی نیز نیاز داشته باشید. این ابزارها می توانند شامل یک برنامه موبایل با استفاده آسان، پیام رسانی تیمی و فردی، اشتراک گذاری فایل و کنفرانس ویدیویی باشد. فقط مطمئن شوید که یک سیستم مبتنی بر مرکز تماس ابری به جای سیستم داخلی را انتخاب کرده اید.

بهترین سیستم های تلفن های مشاغل کوچک

اگر صاحب یک کسب ‌و کار کوچک هستید، مدیران باید بدانند که با وجود کوچک بودن، ارتباطات بسیار گسترده ای با دیگر شرکت ها دارند و برای ایجاد این کار نیاز به سیستم های تلفنی دارند که ارتباطاتشان را سریع تر، کم هزینه تر و آسان تر کند، بنابراین شما می توانید بر روی این موضوع تمرکز کنید. آن ها هم چنین به فناوری تلفن VoIP متکی هستند که به شما امکان می دهد از اتصال اینترنت برای کل سیستم تلفن تجاری خود استفاده کنید. سیستم های تلفن VoIP هیچ تجهیزات خاصی برای خرید یا کارکنانی برای مدیریت آنها ندارند. بسیاری از ارائه دهندگان VoIP همچنین سیستم های تلفن تجاری را بطور قابل توجهی پیشرفته کرده اند که به شما امکان می دهد ویژگی های ارتباطی یکپارچه مانند کنفرانس ویدیویی، چت تیمی و پست صوتی به ایمیل را اضافه کنید.

lazy

در سیستم تلفن مشاغل کوچک به دنبال چه چیزی باشم؟

کسب ‌و کارهای کوچک می ‌توانند با حاشیه ‌های سود کمتری مواجه شوند، بویژه در سال‌ های اولیه فعالیت ‌شان، و کاهش هزینه‌ ها تا جایی که ممکن است می‌ توانند برای موفقیت ضروری باشد. راه حل های تلفن VoIP ابری یک گزینه عالی برای کاهش هزینه های مرتبط با خدمات تلفن سنتی است. بعنوان مثال، VoIP به این معنی است که شرکت‌ های کوچک نه تنها می‌ توانند تلفن‌ های اداری سنتی را نادیده بگیرند، بلکه می‌ توانند گزینه ‌های کار از راه دور را برای کارکنانی که به دفتر فیزیکی متکی نیستند نیز بررسی کنند. با کمک برنامه ‌های مرتبط با این سرویس ‌ها، کارمندان می ‌توانند از تلفن همراه یا رایانه خود برای برقراری یا دریافت تماس، ارسال پیامک یا تماس ویدیو کنفرانس استفاده کنند.

جدای از هزینه، دو مورد از مهم ترین عواملی که باید در سیستم تلفن مشاغل کوچک به آن توجه کرد عبارتند از:

  • سهولت استفاده: هرچه سرویس و برنامه های مرتبط ساده تر و شهودی تر باشند، بهتر است. برقراری تماس تلفنی یا ارسال پیامک باید ساده باشد و خدمات VoIP شما هرگز نباید این احساس را در شما ایجاد کند که فقط برای دسترسی به فرد مناسب نیاز به استخدام اپراتور دارید. به دنبال سرویسی باشید که ویژگی هایی را ارائه می دهد که زندگی شما را آسان تر می کند.
  • انعطاف پذیری: یکی از مشخصه های اصلی کسب و کارهای کوچک، انعطاف پذیری آن ها با سیستم های ارتباطی است. توانایی سرویس VoIP برای مقیاس پذیری با کسب و کار شما باید از همان ابتدا با خطوطی که به راحتی اضافه و قیمت گذاری می شوند، مشخص باشد.

تلفن های Vtech نمونه ای خوب برای سیستم های تلفن برای کسب و کارهای کوچک است. در ادامه بیشتر از مزایای آن برای مشاغل متوسط و کوچک خواهیم گفت.

سیستم های تلفن های Vtech

همان طور که در مقاله قبل هم گفته شد، چند سالی است که سیستم های تلفن Vtech وارد بازار شده اند و بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها ضمن استفاده از آن ابراز رضایتمندی کردند. چرا که این تلفن ها مانند دیگر تلفن های پیشرفته دارای قابلیت ها و امکانات زیادی هستند. بسیاری از کسب و کارها بخصوص مشاغل کوچک به دنبال سیستمی هستند که هم باعث کاهش هزینه ­ها شود و هم در بهبود و بهره وری کسب و کارشان تاثیرگذار باشد، از طرف دیگر هر کجا که می ­خواهند از آن به راحتی استفاده کنند و قابل استفاده برای هر شرایطی باشد و هم بعنوان تلفن رومیزی و هم بصورت بی سیم کار کنند، که تلفن های  Vtech دارای آن قابلیت ها هستند. یکی دیگر از قابلیت های مهم این تلفن ها این است که دارای سیستم تلفن گویا هوشمند و صندوق پست صوتی هستند و مشاغل کوچک می توانند، تماس ­های خود را با مشتریانشان، با کیفیت عالی برقرار کنند. علاوه بر موارد گفته شده، استفاده از شماره گیرهای آن بسیار سریع و آسان باشد، چون دنیای امروز دنیای سرعت است، بنابراین این گزینه هم بسیار اهمیت دارد. همه موارد گفته شده بعلاوه مواردی مانند بهینه­سازی فضای کسب و کار، پیاده ­سازی در دو گام، داشتن صندوق پستی دیجیتال و... از مواردی است که کسب و کارهای کوچک به دنبال آن هستند و شاید به جرات بتوان گفت، تنها تلفن هایی که دارای این خصیصه می باشد، تلفن های Vtech است که از این مزایا و قابلیت ها برخوردارند. همه عوامل گفته شده از مهمترین موضوعاتی است که بسیاری از کسب و کارهای کوچک که به دنبال تماس های موفق و بهره وری مشاغلشان هستند، از آن استفاده می کنند.

lazy

نتیجه گیری

همان طور که گفته شد، همه مشاغل کوچک و بزرگ مایل هستند که از ارتباطات بهتر بهره مند شوند. با این حال، برای مشاغل کوچک، ممکن است نیازهای خاص تری وجود داشته باشد که باید برای یافتن سیستم تلفن مناسب، مانند بودجه های محدودتر، به آن ها توجه شود. به همین دلیل است که تحقیق در مورد سیستم های تلفن تجاری برای مشاغل کوچک بسیار ضروری است. مدیران مشاغل کسب و کار کوچک، می خواهند سیستمی را پیدا کنند که بهترین قیمت و کیفیت را داشته باشد. با ورود تلفن های هوشمند Vtech به عرصه تجارت همه کسب و کارها بخصوص کسب و کارهای کوچک تغییرات زیادی در آن ها بوجود آمد. بدین صورت که علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه ها، باعث جذب بیشتر مشتریان هم می شود. بنابراین باید گفت با ورود سیستم تلفن های مدرن به بازار، علاوه بر موفق بودن تماس ها، باعث رشد بهره وری در این مشاغل شد.