مزایای مجازی سازی
مزایای مجازی سازی: مجازی سازی فرایندی است که امکان استفاده کارآمدتر از کامپیوتر را فراهم می کند و پایه و اساس محاسبات و سرویس های ابری است. 1-کاهش هزینه ها 2-تاب آوری 3-در دسترس بودن 4-افزایش کارایی 5-فناوری اطلاعات…
مزایای مجازی سازی: مجازی سازی فرایندی است که امکان استفاده کارآمدتر از کامپیوتر را فراهم می کند و پایه و اساس محاسبات و سرویس های ابری است. 1-کاهش هزینه ها 2-تاب آوری 3-در دسترس بودن 4-افزایش کارایی 5-فناوری اطلاعات…
طبق گفته بسیاری از پژوهشگران، تاریخچه CRM (تاریخچه سی آر ام) – پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری به ورود CRM به عرصه کسب و کارها در دهه های گذشته بر می گردد. باید گفت که از دهه 1950 میلادی مباحث بازاریابی و فروش محصولات دچار تغییرات اساسی شد و مفاهیم تغییر کردند. اما طبق تعریفی که ارائه شد…
مجازی سازی چیست؟ آشنایی با مجازی سازی و تعریف مجازی سازی : آشنایی با مجازی سازی و مفاهیم و الگوهای آن از اساسی ترین موضوعاتی است که می بایست کسانی که در حوزه تکنولوژی و فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اطلاع داشته باشند…
اهداف مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) – اهداف نرم افزار سی آر ام : اهداف CRM چیست و چه مراحلی دارد. بطور خلاصه 5 هدف CRM می تواند موارد زیر باشد:
CRM یا Customer Relationship Management به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است…
بسیاری از کارشناسان این صنعت به آینده مراکز تماس هوشمند بسیار خوشبین هستند چرا که دارای مزایای زیادی است از جمله:
• Smart call center به سمت شخصی سازی و ارتباطات فردی حرکت می کنند…
شماره گیرهای خروجی دیالر Dialer : دیالر یا شماره گیرهای خروجی برای خودکار کردن شماره گیری تلفن مشتریان و دسته بندی این تماس ها استفاده می شود. از کارکردهای شماره گیرهای خروجی می توان به بالا بردن نرخ بهره وری کارشناسان مراکز تماس و …
مزایا و چالش های برون سپاری مرکز تماس: برون سپاری یا Outsourcing به واگذاری انجام فرایندها، کوچک سازی و چابک کردن سازمان، کاهش و کنترل هزینه ها، دسترسی به منابع غیر داخلی، تقسیم ریسک به یک تامین کننده خارجی برای بهبود عملکرد شرکت و سازمان ها گفته می شود…
شاید بتوان گفت یکی از تأثیرات عمده تکنولوژی بر پیکره هوش مصنوعی بوده است. هوش مصنوعی با ورود به بخش های وسیعی از صنعت، تغییرات عمده و شگرفی را ایجاد کرده است که یکی از آن مکان ها، مراکز تماس است. تکنولوژی توانسته جایگزین بسیار خوب و…
هوش مصنوعی و مرکز تماس : تجزیه و تحلیل صوتی یک فناوری هوش مصنوعی است که می تواند تعاملات مشتری را برای شناسایی الگوها و بینش ها تجزیه و تحلیل کند. این فناوری می تواند احساسات مشتری را تجزیه و تحلیل کند، زمینه هایی را برای بهبود عملکرد نماینده…
دایالر چیست؟ به تماس های خروجی برقرار شده با مشتریان توسط سیستم تلفنی که بصورت اتوماتیک و در بازه های زمانی مشخص که به تایید مدیر یا مسئول مربوطه رسیده است، دایالر (Dialer) یا دایلر می گویند.
راه حلی برای شرکت ها : پیشنهاد ما به شما استفاده از نرم افزار مدیریت تجربه (Ex) “JAVIDA” که محصول سال ها تلاش و تخصص هاوش می باشد، است. “JAVIDA” ابزار و ویژگی های اساسی بسیاری را پیشنهاد می دهد تا کار و انجام آن حتی از راه دور آسان تر و کارآمد تر …
حفظ حریم خصوصی مشتری با Number Masking : پوشاندن اعداد چندین مزیت را برای مشاغل و مشتریان فراهم می کند. این اجازه می دهد تا کسب و کارها خدمات موثری ارائه دهند و در عین حال از حریم خصوصی مشتری محافظت کنند. علاوه بر این، می تواند به کاهش خطر …
برخی از پیشنهادات برای استفاده از هوش مصنوعی در بهبود خدمات مشتریان اشاره شده است: استفاده از الگوریتمهای هوش مصنوعی: شرکتها باید به طور دقیق الگوریتمهای هوش مصنوعی را برای پاسخگویی به سوالات مشتریان و مدیریت ارتباطات با مشتری…
واقعیت مجازی به عنوان یک فناوری پیشرفته، به ما امکاناتی را برای آموزش و یادگیری آناتومی بدن انسان فراهم می کند. استفاده از واقعیت مجازی در آموزش آناتومی، هزینه ها و زمان آموزش را کاهش می دهد و امکان بررسی دقیق تری از بدن انسان را فراهم می کند…
آوایا به عنوان یکی از راه حل های قدرتمند و ساده برای کسب و کارها، به آنها کمک می کند تا به راحتی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و به طور همزمان دسترسی به امکانات پیشرفته ای مانند مکالمه چندگانه، فکس و ارسال پیامک داشته باشند…