مقاله ها, مرکز تماس

مزایای ارتقا سیستم تلفن های مدرن برای کسب و کارهای کوچک

ارتقا سیستم تلفن
lazy
lazy

آنچه خواهیم خواند

مزایای ارتقا سیستم تلفن های مدرن برای کسب و کارهای کوچک

تلفن های مدرن برای مشاغل کوچک

ارتقا سیستم تلفن: باید دانست که با پیشرفت صنعت طی سال های گذشته، تغییرات بسیار زیادی در زندگی مردم بوجود آمده است. یکی از سیستم هایی که در آن تغییرات بسیار محسوس است و به چشم می خورد، مراکز تماس و مشاغلی است که با تلفن و تماس سر و کار دارند، از این رو پیشرفت در این قسمت ها بسیار حائز اهمیت است. بسیاری از مشاغل بخصوص مشاغل و کسب و کارهای کوچک بنا به دامنه ارتباطات و تعداد کارکنان و مشتریانی که دارند، سعی می کنند از تلفن هایی استفاده کنند که هم صرفه اقتصادی برای آن ها داشته باشد و هم در بهبود و سرعت کسب و کارهایشان تاثیر مثبتی داشته باشد. پس بسیاری از مدیران به دنبال مزایای ارتقا سیستم تلفن های مدرن برای کسب و کارهای کوچک خود هستند. چرا که امروزه تلفن های مدرن برای مشاغل کوچک بسیار اهمیت دارد و باعث می شود که آن ها علاوه بر بهبود روابط خود با مشتریان و کاهش هزینه ها، کارایی بسیار بالایی داشته باشند.

آن چه از پیش روی شما می گذرد در مورد ”مزایای ارتقاء سیستم تلفن های مدرن برای کسب و کارهای کوچک” است، ما در شرکت هاوش تلاش می کنیم راهنمای خوبی برای تمام کسب و کارهایی باشیم که قصد دارند از خدمات مرکز تماس و امور مربوط به مشتریان استفاده کنند.   

صدای کارایی می آید

شاید تا به الان با خود در مورد واژه هایی مانند: تحول در کسب و کارهای کوچک، شماره گیری برای موفقیت، صدای کارایی می آید، فراتر از زنگ تلفن، اتصال برای رشد و... فکر نکرده باشید. این ها واژه هایی هستند که اگر به درستی به آن پرداخته شود می توان به کارکرد و قابلیت های تلفن های مدرن و امروزی برای مشاغل کوچک و بزرگ پی برد. صدای کارایی می آید یعنی تلفن های مدرن و پیشرفته ایی مانند Vtech برای رسیدن به جایگاه بالا، مسیر بسیار سختی را پشت سر گذاشته اند. تلفن های امروزی مانند Vtech دارای قابلیت ها و ویژگی های بسیاری مانند بهبود کسب و کارها، عدم زیر ساخت های لازم و خاص، عدم نیاز به نگهداری و پشتیبانی، شماره گیری سریع و آسان و موارد دیگر که در ادامه به آن پرداخته می شود، هستند که همگی در پیشبرد و کارایی  مشاغل و کسب و کارهای کوچک تاثیرگذار هستند.

مزایای سیستم تلفن های مدرن

در ادامه مزایای برتر سیستم تلفن برای مشاغل کوچک ولی مدرن را بررسی خواهیم کرد.

  • صرفه جویی در هزینه ها

یکی از مزیت هایی که مشاغل کوچک برای نصب و راه اندازی تلفن های مدرن در نظر دارند، صرفه جویی در هزینه هاست. چرا که اکثر کسب و کارهای کوچک توان مالی خرید تلفن های گران قیمت برای هر کارمند را ندارند. در عوض، آن ها می‌ توانند تنها با نصب یک دستگاه تلفن مرکزی و با استفاده از شبکه های هوشمند با شرکت ها و مشتریان در تماس بود.

  • ساده کردن ارتباطات

سیستم های تلفن تجاری و مدرن برای بهبود جریان ارتباطات داخلی و تعامل خارجی با مشتری طراحی شده اند. بعنوان مثال، بیشتر خدمات تلفن کسب و کارهای کوچک، مسیریابی مبتنی بر تماس و مهارت را ارائه می دهند، که به کارکنان اجازه می دهد تا تماس دریافتی را به کارکنان مربوطه هدایت کنند. علاوه بر این، یک سیستم تلفن تجاری به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از قابلیت انتقال تماس، ارتباطات تجاری خود را از طریق تلفن همراه خود مدیریت کنید.

  • مدیریت تماس ها

سیستم های تلفن مدرن نظارت و مدیریت تماس ها را بسیار آسان می کند. با یک سیستم تلفن، کسب و کارها می توانند جریان تماس را طراحی کنند تا اطمینان حاصل شود که تماس های اولویت دار هرگز بی پاسخ نمی مانند. سازمان ها می توانند اثربخشی استراتژی های بازاریابی و بهره وری و توانایی کلی تیم خود را با استفاده از ویژگی ضبط تماس پیگیری کنند.

  • افزایش سرعت تعامل

یک سیستم تلفن شرکتی می ‌تواند مستقیما از تماس ‌های مهم مراقبت کند و تماس‌ های فوری کمتری را به کارمندان مربوطه منتقل کند و اطمینان حاصل کند که همه پاسخ ‌های فوری دریافت می ‌کنند. در هر جنبه ای از تجارت، مهم است که در اسرع وقت به تماس ها پاسخ داده شود، چه از طرف مشتریان، شرکای تجاری یا کارمندانی که به دنبال تماس با شما هستند. همچنین می توان با ذخیره نمودن برترین مخاطبان خود در شماره گیری، سریع، بصورت تک کلید و دو کلید با آنان ارتباط خود را بسازید.

  • بهبود سرعت فروش

بعنوان یک قاعده کلی، مشتریانی که خدمات مشتری رضایت بخشی را تجربه می کنند، احتمالا از شما خرید می کنند. یک سیستم تلفن توانایی شما را برای پاسخ گویی به تماس‌ های مشتریان بهبود می ‌بخشد، که احتمال بستن معاملات و ایجاد درآمد بیشتر را افزایش می‌ دهد.

  • بهبود تصویر شرکت

اگر یک کسب و کار تبلیغات شفاهی مثبت می خواهد، باید قابل دسترسی باشد. مشتریان راضی خدمات یا محصول یک شرکت را به خانواده و دوستان خود ارجاع می دهند. مشتریان احتمالا تجربه خود را با برند شما در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند. نحوه رفتار یک شرکت با مشتری بطور مستقیم بر تصویر برند آن تاثیر می گذارد.

ویژگی های پیشرفته یک سیستم تلفن مدرن

همان طور که گفته شد، سیستم‌ های تلفن کسب ‌و کارهای کوچک ولی مدرن تمایل دارند بسیاری از ویژگی ‌های تماس پیشرفته را برای بهبود جریان ارتباط برای یک سازمان در بر گیرند. در ادامه مروری بر ویژگی های برتر تماس هایی خواهیم داشت که می توانند از یک سرویس تلفن مدرن قابل اعتماد انتظار داشته باشند:

  • انتقال تماس

انتقال تماس به هدایت مجدد تماس ورودی به یک شماره جایگزین اشاره دارد. این یک ویژگی تلفن مدرن و تجاری است که بطور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد که به شما امکان می دهد یک تماس را به یک کارمند مربوطه ارسال کنید. هنگامی که یک کارمند در دسترس نباشد، تماس فورا به تلفن دفتر همکار ارسال می شود.

  • مسیریابی هوشمند

مسیریابی هوشمند تماس، یکی دیگر از ویژگی های ضروری موجود در سیستم تلفن هوشمند برای مشاغل کوچک است. این ویژگی از شرایطی استفاده می کند که شرکت برای ایجاد یک جریان ارتباطی سازنده تعیین می کند. این به شما امکان می‌ دهد یک مجموعه شرایط پیشرفته بسازید، بنابراین تماس‌ های دریافتی به سمت کارشناسان مربوطه و مناسب می ‌روند.

  • Call Waiting

انتظار تماس هنگام برخورد با تماس های ورودی مشتری سودمند است. به شما امکان می دهد با فعال کردن یک تماس در یک زمان، چندین تماس را مدیریت کنید. وقتی آن تماس را تمام کردید، یکی دیگر از صف را انتخاب کنید و به آن رسیدگی کنید.

  • پست صوتی

ویژگی پست صوتی به شما این امکان را می دهد که به پیام های ضبط شده دیجیتالی گوش داده و مدیریت کنید. این پیام ها را در یک صندوق پستی دیجیتال ذخیره کرده و سازماندهی و مدیریت تماس را آسان می کند.

  • ضبط و ردیابی تماس

ضبط تماس به یک کسب و کار اجازه می دهد تا به یک تماس پاسخ دهد تا از همه چیزهایی که در طول آن برقرار شده است مطلع شود. علاوه بر این، شرکت های کوچک را قادر می‌ سازد تا تاریخچه تماس کارکنان خود را در هر زمان معین نظارت کند تا عملکرد و بهره ‌وری را ردیابی کند.

lazy

سیستم های تلفن های Vtech

امروزه بسیاری از تلفن های تولید شده دارای سیستم های پیشرفته ای هستند و بنا به سلیقه کسب و کارهای کوچک و بزرگ تولید شده و طوری طراحی شده اند که همه افراد بتوانند با آن کار کنند. یکی از سیستم های تلفن که بسیار مدرن و پیشرفته هستند و دارای مزایا و ویژگی های خاصی است که بسیاری از مشاغل کوچک مایلند از آن استفاده کنند، تلفن های Vtech است. از مزایا و قابلیت های این تلفن می توان به کارایی بسیار بالای این تلفن ها اشاره کرد، قابلیت هایی که بسیاری از تلفن های پیشرفته امروزی ندارند. در بالا گفته شد که یکی از مزایای یک سیستم تلفن مدرن برای مشاغل کوچک به صرفه بودن آن است. این تلفن ها طوری طراحی شده اند که نیاز به زیرساخت خاصی ندارند و متناسب با اندازه کسب و کارهای کوچک طراحی شده اند، علاوه بر آن نصب آن نیازی به نیروی متخصص ندارد و پشتیبانی و  نگهداری آن بسیار ساده است و نیاز به هزینه زیاد ندارد. علاوه بر آن برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک بسیار بهینه است، چرا که دارای سیستم ارتباطی یکپارچه است، علاوه بر آن اتصالات آن بصورت بی سیم است و قابلیت تحرک پذیری بالایی دارد و مهم تر از همه ارتباطات آسان و کارآمدی است که بوسیله این تلفن ها می توان انجام داد. این تلفن ها طوری طراحی شده اند که از هر مکان می توانند کار کنند، یعنی نصب آن نیازی به سیم کشی ندارد و تنها به پشتوانه تکنولوژی DECT 6.0 می توان با آن کار کرد.

lazy

نتیجه گیری

همان طور که در مقاله اشاره شد، مزایای ارتقا سیستم تلفن های مدرن برای کسب و کارهای کوچک بسیار زیاد است. از جمله مزیت هایی که گفته شد، صرفه جویی در هزینه ها، مدیریت تماس ها، افزایش سرعت عمل و تعامل با مشتریان، بهبود در سرعت فروش و... است. موارد ذکر شده و موارد بسیار دیگر از مزایای تلفن های مدرن برای مشاغل کوچک هستند که باعث می شود نسبت به دیگر رقبا کارایی بیش تری داشته باشند. بنابراین همه عوامل ذکر شده برای شرکت های کوچک مفید بوده و در رضایت و تعامل مشتریان با کارکنان تاثیرگذار است.