مقاله ها, مرکز تماس

سیستم تلفن هوشمند برای مشاغل کوچک – تلفن Vtech

تلفن هوشمند برای مشاغل کوچک

سیستم تلفن هوشمند برای مشاغل کوچک – تلفن Vtech

تلفن هوشمند Vtech برای کسب و کار کوچک

آنچه خواهیم خواند

جادوی سیستم تلفن در کسب و کار کوچک: آیا تا بحال با خود فکر کردید که چه ارتباطی بین تلفن های هوشمند و کسب و کارهای کوچک وجود دارد؟ تلفن هوشمند برای مشاغل کوچک ، چه تلفن هایی هستند و امروزه کاربرد تلفن هوشمند برای کسب و کار های کوچک چیست ؟ تلفن های هوشمند مدل پیشرفته تلفن های ساده و ابتدایی هستند که دارای امکانات زیادی بوده و کاربردهای فراوانی دارند. این تلفن ها دارای قابلیت های بسیار بالایی هستند، از جمله این قابلیت ها می توان به: اتصال به اینترنت و انجام کارهای پیچیده تر نسبت به تلفن های ساده اشاره کرد. علاوه بر آن این تلفن ها ( تلفن Vtech ) مجهز به ضبط صدا، ذخیره شماره تماس ها، صندوق صوتی و ده ها قابلیت دیگر است. طی سال های گذشته و با ورود فناوری و تکنولوژی به صنعت و پیشرفت بسیار زیاد آن، بسیاری از مشاغل بخصوص کسب و کارهای کوچک، از این تلفن ها استفاده می کنند که همراه با چالش ها و البته مزایای بسیار زیادی هم بوده است، که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

آن چه از پیش روی شما می گذرد در مورد راه اندازی تلفن برای کسب و کار کوچک است، ما در شرکت هاوش به عنوان نمایندگی تلفن Vtech تلاش می کنیم راهنمای خوبی برای تمام کسب و کارهایی باشیم که قصد دارند از خدمات مرکز تماس و امور مربوط به مشتریان استفاده کنند.

تلفن های هوشمند

تلفن هوشمند به تلفن هایی می گویند که عملکردهای متفاوتی نسبت به تلفن های ابتدایی دارد. کارکرد این تلفن ها بسیار ساده بود و دو نفر فقط می توانستند صدای همدیگر را بشنوند، اما شکل های مدرن و هوشمند آن علاوه تغییراتی که در شکل، صدا و ابزارهای داخلی آن بوجود آمد، عملکردی پیچیده تر هم دارند و دیگر برای تماس بین دو نفر نیست. در ادامه بیشتر به مقوله بهترین تلفن هوشمند برای کسب و کار های کوچک یا تلفن برای شرکت کوچک خواهیم پرداخت.

باید دانست که امروزه و با پیشرفت تکنولوژی و فناوری، استفاده از سیستم تلفن هوشمند و مدیریت کسب و کار با تلفن برای همه مشاغل لازم و ضروری است. طی سال های اخیر بسیاری از کسب و کارها از جمله مراکز تماس یا کال سنتر ها مجهز به تلفن های هوشمند شدند، از این رو مشتریان هم انتظار دارند که کارشناسان با سرعت بیشتری به پرسش های آن ها پاسخ دهند و زمان طولانی منتظر نمانند. بخاطر همین استفاده از سیستم های تلفن هوشمند بعنوان یک راه حل مناسب برای بسیاری از مشاغل در نظر گرفته می شود. سیستم تلفن ویتک به گونه ای است که می توانند از چند خط، تماس برقرار کنند و فرآیند پاسخ گویی به مشتری را افزایش دهند که هم کسب و کارها و هم مشتریان از آن سود ببرد.

تلفن Vtech

چرا تلفن هوشمند ویتک (تلفن Vtech) برای همه کسب و کارها، بخصوص کسب و کارها و مشاغل کوچک مناسب هستند؟

تلفن هوشمند شرکتی vetch: تلفن های هوشمند دارای گزینه ها و منوهایی با قابلیت های کافی برای انجام وظایف و کارهای مربوط به خدمات به مشتریان است. بسیاری از کسب و کارها برای ارتباط بهتر با مشتری سعی می کنند که از آخرین مدل های تلفن های هوشمند استفاده کنند، چرا که همه مشاغل به دنبال جذب، تعامل و حفظ مشتریان هستند. همان طور که گفته شد، این تلفن ها طوری طراحی شدند که دارای سیستم اطلاع رسانی، پیگیری و ارسال پیام ها هستند که همین موضوع باعث بهبود تجربه مشتری در کسب و کارها بخصوص کسب و کارهای کوچک می شود. نمونه ای از این دست تلفن ها می توان به کنسول تلفن four Lines Small Business System اشاره کرد.

تلفن هوشمند Vtech برای مشاغل کوچک

تلفن وی تک ساخت کجاست؟

بهترین تلفن کسب و کار های کوچک: تلفن های Vtech از جمله تلفن های هوشمندی هستند که چندسالی است وارد بازار شدند و یک برند آمریکایی است. چند نمونه تلفن ویتک که در ایران که توسط شرکت هاوش ارائه می شود و شما قادر به خرید آنها برای شرکت و کسب و کار خود می باشید:

  1. دستگاه تلفن کنسول مرکزی CM18445 Vtech

  2. دستگاه تلفن رومیزی بی سیم CM18045 Vtech

  3. آی پی فون vtech مدل vsp736

  4. دستگاه تلفن بی‌سیم CM18245 Vtech

این تلفن ها مانند دیگر تلفن های هوشمند دارای قابلیت ها و امکاناتی است که در ادامه و بطور اختصار به آن خواهیم پرداخت:

  • تلفن برای مشاغل کوچک پر درآمد : یکی از قابلیت های مهم تلفن ویتک که باعث شده بسیاری از مشاغل کوچک راغب به استفاده از آن شوند، کاهش در هزینه هاست. این تلفن ها طوری طراحی شدند که متناسب با اندازه هر کسب و کار کوچکی است و بدون نیاز به هزینه و نیروهای متخصص یا راه اندازی زیر ساخت های گران و خاص و حتی بدون نیاز به نگهداری و پشتیبانی ساخته شده اند.
  • بهترین سیستم تلفن برای شرکت های در حال توسعه : از طرفی تلفن های Vtech باعث بهینه سازی فضای کسب و کارها و مشاغل کوچک می شوند، و دارای سیستم ارتباطی یکپارچه هستند.
  • رشد کسب و کار کوچک با تلفن هوشمند Vtech : علاوه بر آن دارای اتصالات بی سیم، ابزارهای کاربری متنوع هستند که همه این ها باعث ارتباطات آسان و کارآمد شده است.
  • جادوی سیستم تلفنی هوشمند Vtech : بغیر از موارد دیگر این تلفن برای شرکت کوچک باعث بهبود رشد در کسب و کارهای کوچک می شوند، یعنی علاوه بر ارتقا عملکرد کارکنان، باعث بهبود تجربه مشتریان و افزایش درآمد و سودآوری شرکت می شوند، بدون راه­ حل ­های پیچیده، بی دردسر و بی نیاز از هر تخصصی یا راهنمای تلفن vetch.
  • توسعه کسب و کار کوچک با تلفن هوشمند : از دیگر قابلیت های تلفن هوشمند Vtech برای مشاغل کوچک می توان به اتصال ۱ تا ۴ خط تلفن شهری آنالوگ و انجام تنظیمات با یک کلید اشاره کرد.
  • راهنمای تلفن vetch : هم چنین این تلفن ها بدون نیاز به سیم ­کشی یا بدون نیاز به شبکه، سوییچ و روتر و فقط به پشتوانه تکنولوژیDECT 6.0 می تواند به بهترین نحو کار کند. برای مشاهده نمونه این قابلیت تلفن Vtech می توانید به محصول تلفن ویتک مدل vsp735 مراجعه نمایید
  • تنظیمات تلفن Vtech : هم چنین این تلفن ها قابل استفاده در هر شرایطی هستند، هم بعنوان تلفن رومیزی و هم بصورت بی سیم و متناسب با نیاز همه مشاغل کوچک می توانند مورد استفاده قرار گیرند و بدون هیچ گونه تنظیمات تلفن vtech را با اتصال به سیم تلفن در هرمکانی به کار می افتد.
  • تلفن برای شرکت کوچک : یکی دیگر از قابلیت های مهم بهترین تلفن کسب و کار های کوچک این است که دارای سیستم تلفن گویا هوشمند و صندوق پست صوتی است و مشاغل کوچک می توانند، تماس ­های خود را با مشتریانشان، با کیفیت عالی و بر روی بستر DECT برقرار نمایند.
  • تلفن هوشمند Vtech : همان طور که در بالا هم ذکر شد، یکی از مهم ترین ویژگی این تلفن هوشمند برای مشاغل کوچک شماره گیری سریع و آسان آن است که به راحتی می توان با ذخیره کردن برترین مخاطبان خود با شماره ‌گیری سریع، بصورت تک کلید و دو کلید با آنان ارتباط برقرار کرد. البته که این تلفن ها دارای قابلیت ها و ویژگی های بسیار زیادی هستند که سعی می شود در مقالات بعد بیشتر به آن پرداخته شود.

ویژگی ها و مزایای تلفن های هوشمند Vtech

 

  • کاهش هزینه ها

استفاده از تلفن های هوشمند باعث کاهش در هزینه ها می شود. مشتریانی که با مراکز تماس در تعامل هستند و زنگ می زنند، می خواهند سریع پاسخ آن ها داده شود. تیم خدمات مشتری یا خدمات پشتیبانی فنی هم بطور مداوم در حال حل مشکلات آن ها هستند. یک سیستم تلفن هوشمند، تعامل با مشتریان، شناخت نیازهای آن ها و ارائه پشتیبانی از طریق پیام های ضبط شده یا انتقال آن ها به بخش مناسب را صرفه جویی می کنند. این تلفن ها می توانند پاسخ گویی به تماس ها را تسریع کرده و دقیق تر به پرسش مشتریان پاسخ دهند.

  • افزایش پاسخ گویی

افزایش پاسخ گویی به مشتریان یکی از مزیت های مهم سیستم تلفن هوشمند یا همان تلفن Vtech است. مشتریانی که تماس می گیرند مایل نیستند زیاد منتظر بمانند، بدین ترتیب بسیاری از مشاغل کوچک برای حفظ مشتریان تمام تلاش خود را می کنند تا سریع پاسخ مشتریان را داده و خدمات بهتری را به آن ها ارائه دهند.

  • ارتباط راحت تر / ارتباط سریع تر

مدیران کسب و کارهای کوچک باید در نظر داشته باشند که برای این که بتوانند بهتر و راحت تر پاسخ گوی مشتریان باشند، می بایست با استفاده از سیستم تلفن هوشمند امکان ارائه خطوط داخلی را به هر کارشناس را بوجود آورند. با این شرایط هیچ کدام از مشتریان زمان طولانی را صرف پیدا کردن مسئول مد نظر خود نمی کنند و این تلفن ها بطور سیستماتیک به کارشناسان مورد نظر وصل می شوند. فقط کافی است که مشتریان گزینه های اعلام شده را انتخاب کنند تا به کارشناس مربوطه وصل شوند.

  • بهبود خدمات به مشتری

باید دانست که یکی از مهم ترین عوامل مؤثر بر بهبود خدمات به مشتری، تسریع در فرآیند ارائه خدمات، پاسخ گویی و رفع چالش هاست. تلفن هوشمند برای مشاغل کوچک می تواند با سرعت در پاسخ دهی به مشتریان، باعث شود که آن ها مسیر راحتی را طی کنند و همین موضوع باعث شود که مشتریان بیشتر با آن ها تعامل داشته باشند.

علاوه بر مزیت هایی که گفته شد، تلفن هوشمند  Vtech برای مشاغل کوچک  مزایای بسیار زیادی دارند که در مقالات بعد بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

چالش های تلفن های هوشمند

با ورود تلفن های هوشمند از قبیل تلفن Vtech به زندگی مردم و سیستم کسب و کارها، بعضی چالش ها کماکان بر سرجای خود باقی ماندند و مشکلات تلفن های راه دور را حل نکردند، مانند: با افزایش خطوط، تداخل یا مکالمه های متقاطع از خطوط مجاور ایجاد می شود و همین موضوع مشخص شد که جابجایی سیم ها با چرخاندن آن ها در فواصل زمانی مشخص، گفتگوی متقاطع را لغو می کند. مشکل عمده دیگر این تلفن ها ناشی از مسافت بود، در طول خطوط مسافت طولانی، حتی مدار مسی دو سیمه سیگنال تلفن را به میزان قابل توجهی ضعیف می کرد و باعث تضعیف سیگنال ها در باند صدا می شد.

کسب و کارهای کوچک

بعد از آشنایی با تلفن های هوشمند لازم است برای این که بدانیم راه اندازی تلفن برای کسب و کار کوچک  چه تاثیر یا کاربردی بر همه کسب و کارها دارند، کمی با کسب و کارهای کوچک آشنا شویم و بعد به تاثیراتشان بر این مشاغل بپردازیم. بطور خلاصه کسب و کارهای کوچک یا Small Business، مشاغلی هستند که به نسبت کسب و کارهای متوسط و بزرگ هم تعداد کارمندان کمتر است و هم درآمد کمتری دارند. اما کوچک بودن این مشاغل دلیلی بر ارائه خدمات کم یا ضعیف به مشتریان نیست، چه بسا این مشاغل خدمات خوبی هم به مشتریان خود عرضه می کنند.

کسب و کارهایی مانند: خرده فروشی ها، شرکت های بازرگانی، بیمارستان ها، پیمانکاران، رستوران ها، کافی شاپ ها، ساخت و سازهای عمومی و... از این دست مشاغل هستند.

مزایا و چالش های کسب و کارهای کوچک

تلفن Vtech  برای همه کسب و کار ها: مشاغل کوچک علاوه بر مزایایی که دارند با چالش های مختلفی نیز دست و پنجه نرم می کنند که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

مزایا

  • مستقل بودن

بطور معمول مشاغل کوچک، هرم پیچیده ای از مدیران را ندارند و معمولا یک یا دو نفر مسئولیت یک مجموعه را برعهده دارند. از این رو مدیران بطور مستقل عمل می کنند و از کسی دستور نمی گیرند.

  • عدم وابستگی

یکی از ویژگی ها یا مزایای کسب و کارهای کوچک این است که در زمان بندی و ساعت ورود و خروج، از هیچ ارگان دولتی یا شرکت های بزرگ تبعیت نمی کنند و زمان ورود و خروج آن ها بستگی به برنامه ریزی مدیران آن ها دارد. بنابراین آن ها آزاد عمل می کنند، بدون وابستگی به شرکت های بزرگ تر یا بالادستی.

  • انعطاف پذیری بالا

رشد کسب و کار با تلفن با تلفن جدید Vtech  :کسب و کارهای کوچک یا مشاغل کوچک دارای انعطاف پذیری بیشتری نسبت به شرکت های بزرگ هستند. یک مدیر در مشاغل کوچک می تواند مسائل مالی مربوط به کارکنان را، به تنهایی انجام دهد در حالی که در شرکت های بزرگ این گونه نیست و معمولا افراد منتظر دستور از مدیران بالاتر هستند. که با خرید تلفن هوشمند Vtech و اتصال آن در محل کار خود به آسانی می توان از امکانات فوق العاده آن استفاده کرد.

  • دارای تخصص

تلفن مخصوص کسب و کار کوچک : تخصص داشتن یعنی شرکت های کوچک بطور مشخص به دنبال راه اندازی یک کاری هستند که خود در آن تخصص دارند و سعی بر این است که نیروهایی که استخدام می شوند دارای همان تخصص باشند. از این رو کسب و کارهای کوچک بطور معمول کارهای تخصصی انجام می دهند.

  • ارائه خدمات شخصی

بسیاری از مشتریان برای رفع نیاز و مشکلاتشان سعی می کنند با کسب و کارهایی در تماس باشند که بتوانند راحت تر با آن ها ارتباط برقرار کرده و در تعامل باشند. چرا که برقراری ارتباط با شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ کمی مشکل و پیچیده است. برای همین مشتریان سعی می کنند با کسب و کارهای کوچک در تماس باشند، چرا که آن ها راحت تر خدمات ارائه می دهند.

  • مشتری مداری

مدیریت کسب و کار کوچک با تلفن Vtech : کسب و کارهای کوچک بطور معمول مشتری محور هستند. معمولا در مشاغل کوچک تر مدیران به حل مشکلات می پردازند و کمتر دچار بحران و چالش می شوند، زیرا صاحبان این مشاغل می توانند با مشتریان خود در تماس نزدیک باشند و اقدامات اصلاحی را فوری انجام دهند. برعکس شرکت های بزرگ که بوروکراسی های اداری وجود دارد و تصمیم گیری ها را با مشکل مواجه می کند.

مزایای کسب و کارهای کوچک زیاد است و سعی بر این است که در مقالات بعدی در هاوش بیشتر به آن پرداخته شود.

چالش ها

  • کمبود زمان

کسب و کارهای کوچک برای این که بطور مداوم با مشتریان در تماس هستند و ارتباط مستقیمی با افراد دارند، گاهی ممکن است برای پاسخ گویی به تمام مشتریان با مشکل مواجه شوند و همین موضوع، کار را کمی سخت می کند و نیاز به یک تلفن هوشمند برای کسب و کار کوچک خود دارند.

  • مشکل در پیدا کردن کارمند خوب

وقتی وارد یک شرکت کوچک می شوید ممکن است با حجم گسترده ای از کارکنان روبرو شوید، اما این بدان معنا نیست که همه کارمندان خوب هستند. در مشاغل بزرگ افراد با تخصص استخدام می شوند ولی در کسب و کارهای کوچک نیاز هست کسانی جذب شوند که بتوانند چندین کار را همزمان انجام دهند، همچنین به افرادی نیاز است که بتوانند در جایی کار کنند که تغییر در آن رایج است. بنابراین پیدا کردن کارمند خوبی که بتواند به راحتی با تغییرات کنار بیاید کمی سخت است.

  • مشکل در تعادل رشد و کیفیت

در کسب و کارهای کوچک ممکن است یک روز در تلاش برای جذب یک مشتری باشید و روز دیگر در حال شادی از حضور مستمر تعداد مشخصی از مشتریان، که همین موضوع برای آن ها مشکل ایجاد می کند. باید دانست که برای مشاغل کوچک، رشد با دردسرهای زیادی همراه است. در بسیاری از موارد، شرکت ها باید بین ساعات طولانی کار کردن – و درخواست از کارکنان خود برای انجام همین کار – یا یافتن راه‌ هایی برای کوتاه کردن آن، یکی را انتخاب کنند. هیچ یک راه حل عالی نیست، به این معنی که در نهایت، شما باید راهی برای رشد کسب و کار خود بدون آسیب رساندن به کسب و کار خود بیابید.

نتیجه گیری

تلفن هوشمند برای مشاغل کوچک - تلفن Vtech : همان طور که گفته شد، ارتباط بین تلفن های هوشمند و کسب و کارهای کوچک بر می گردد به سال ها پیش، زمانی که اولین تلفن برای ارتباط دو نفر ساخته و به مردم معرفی شد. رفته رفته سیستم این تلفن هوشمند برای مشاغل کوچک تغییر کرد و پیشرفته تر شد. شاید سازندگان اولین تلفن ها هم بخواب نمی دیدند که اختراع یا ابداع این تلفن ها، یک روز زندگی تمام مردم دنیا و کسب و کارها را تحت الشعاع خود قرار دهد. اما با ورود تلفن های هوشمند مانند تلفن های هوشمند Vtech به زندگی مردم و کسب و کارها باعث تغییرات کلی در سبک زندگی و کاری شد. بدین صورت که علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه ها، باعث جذب بیشتر مشتریان شد. بنابراین باید گفت که تحولی که تلفن های هوشمند بر کسب و کارها بخصوص کسب و کارهای کوچک داشته است، هیچ صنعت دیگر نتوانسته باعث این همه تغییر و تحولات شود.

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات در زیر دیدن نمایید و با کارشناسان شرکت هاوش از طریق دکمه روبرو یا فرم در زیر، در ارتباط باشید

نوشته های مشابه