مقاله ها, راه حل ها, مرکز تماس

آوایا

آوایا
laptop icon - blog
pencil icon - blog page havosh.ir

آنچه خواهیم خواند

آوایا

آوایا Avaya طی سال های گذشته، بعنوان یک شرکت فناوری جهانی به یک برند و پیشرو در صنعت تبدیل شده است. چرا که محصولات آوایا توانسته راه حل های خوبی را به مراکز تماس ارائه دهد، راه هایی مانند:

ارتباطات یکپارچه، مرکز تلفن، تلفن های تحت شبکه، مراکز تماس با فضای ابری و… هم چنین توانسته موقعیت خوبی برای پاسخ گویی به نیازهای ارتباطی و همکاری مشاغل در سراسر جهان بوجود آورد که این موضوع اتفاق بسیار بزرگی در صنعت مرکز تماس محسوب می شود.

آن چه از پیش روی شما می گذرد در مورد آوایا است، ما در شرکت هاوش تلاش می کنیم راهنمای خوبی برای تمام کسب و کارهایی باشیم که قصد دارند از خدمات مرکز تماس و امور مربوط به مشتریان استفاده کنند.   

avaya

این مجموعه بزرگ یک مبتکر به رسمیت شناخته شده در زمینه ارائه راه کارهای جهانی برای تعامل بیشتر و بهتر در مدیریت ارتباط با مشتری و تیم های کاری در سراسر دنیا می باشد که با بیش از یکصد سال سابقه در این زمینه بعنوان قدیمی ترین شرکت ارائه دهنده خدمات مخابراتی و راه کارهای ارتباطی بوده و سال های سال با کسب رتبه نخست در زمینه فعالیت خود، موفق به کسب بهترین جایگاه فروش و ارائه خدمات فنی شده است. این مجموعه با تولید بهترین و مناسب ترین راه کارهای یکپارچه و همگرا در سیستم های ارتباطی، همواره بهترین انتخاب برای شرکت های بزرگ و کوچک بوده است.با ارائه راه کارهای ارتباطی یکپارچه، تجربه جدیدی را در تعامل بیشتر و بهتر با مشتری به کسب و کارها می دهد تا در رسیدن به بهره وری راه آسان تری را طی نمایند. کسب و کارهای امروزی با استفاده از راه کارهای آوایا می توانند به سرعت با چالش های پیش روی خود در توسعه کسب و کار مقابله کرده و با تجربه جدیدی در استفاده از ابزار های انعطاف پذیر، قابل اعتماد و امن با سرعتی بی نظیر به تعامل بهتر و بیشتر با مشتریان، همکاران و شرکای تجاری خود برسند. کاهش هزینه های ارتباطی و منابع انسانی، مدیریت یکپارچه، استقرار آسان و تحرک پذیری از مهم ترین دستاوردهایی است که کسب و کارهای امروزی به سادگی و با استفاده از راه کارهای آوایا بدست خواهند آورد.

آوایا منتخب بهترین راه کارهای تعامل تیمی

آوایا یک رهبر جهانی در تعامل بهتر تیم با ارائه راه کارهای ارتباطات یکپارچه و فن آوری های مبتنی بر همکاری بهتر تیم است. راه کارهای آوایا به سرعت تیمی یکپارچه و متعهد به تعامل مناسب با در دسترس داشتن مناسب اطلاعات و به اشتراک گذاشتن آن ها میان اعضا فراهم می آورد. نیروی کار امروزی بسیار متحرک و غیر متمرکز می باشد که خواهان برقراری ارتباط از کانال های مختلف و با سرعت بالا می باشد تا بتواند با همکاران خود مستقر در ستاد، شعب و دیگر مکان های راه دور هم گام با سایر افراد مستقر در ستاد اعم از رنجیره تامین و شرکای تجاری با مشتریان در ارتباط باشد. راه کارهای آوایا به توانمند سازی افراد در برقراری ارتباط و همکاری از کانال های مختلف و متنوع کمک شایانی می نماید. کسب و کارهای امروزی بسیار نیازمند چنین راه کارهایی هستند و آوایا بعنوان رهبر جهانی در ارائه چنین راه کارهایی همواره پیشتاز بوده و به کسب و کارها رونق بیشتری می بخشد.

آوایا منتخب بهترین راه کارهای تعامل با مشتریان

آوایا یک رهبر جهانی در بازار مرکز تماس است. ارائه راه کارهای بسیار قابل اعتماد، باهوش و انعطاف پذیر است که می تواند برای کمک به کسب و کارها در ایجاد تجربه های بی نظیر برای مشتریان، کسب وفاداری مشتریان و کاهش هزینه های رقابتی موثرتر مناسب باشد. آوایا کمک می کند که سازمان ها به یک خدمات دهنده قوی و غنی به مشتریان تبدیل گردند تا ضمن ایجاد یک روابط پایدار با مشتری به درک بهتری از نیازهای مشتری دست یابند و تجربه بهتری را برای مشتری ایجاد نمایند و این با نخستین تماس مشتری به یک قرارداد قطعی میان مشتری و سازمان تبدیل خواهد شد. راه کارهای مبتنی بر تعامل با مشتری ، با ایجاد کانال های ارتباطی مختلف، سرویس دهی هوشمند و ارتباطات فعال، تجربه های شیرینی را برای مشتریان فراهم می آورد. اضافه بر این ها نیروی کار گسترده و غیر متمرکز، تجزیه و تحلیل های اطلاعاتی مبتنی بر گزارش های کاربردی به سازمان ها یک بینش بهتر در سود آوری و حفظ مشتریان می دهد. راه کارهای مبتنی بر تعامل بهتر با مشتری آوایا، یک تعامل بزرگ در ارتباط با مشتری بوده که به سوددهی کسب و کار ها کمک می کند.

آوایا بهترین ارائه دهنده راه کارها و تجهیزات شبکه

آوایا با ارائه طیف گسترده ای از محصولات و راه کارهای شبکه مبتنی بر فن آوری های متفاوت به شکلی ساده، موثر و انعطاف پذیر با ابزارهای مختلفی به صورت سیمی و بدون سیم بهترین انتخاب برای مراکز داده و سازمان ها می باشد که علاوه بر فراهم نمودن زیر ساخت شبکه سازمان ها به توسعه کسب و کار آن ها با فراهم نمودن مدیریت ساده و ایجاد شبکه ای پایدار برای رسیدن به عملکرد مطلوب و بهینه در حوزه کسب و کار آن ها کمک می کند. آوایا پیشرو در ارائه راه کارهای شبکه مبتنی بر معماری های نوین شبکه های کامپیوتری بوده که با کاهش هزینه های اجرایی و عملیاتی موفق به کسب رتبه نخست جهانی در ارائه راه کارها و تجهیزات شبکه در جهان شده است.

برگزیده بهترین ارائه دهنده خدمات به مشتریان

آوایا برنده جایزه جهانی بهترین خدمات دهنده به مشتریان با در اختیار داشتن بهترین شبکه مشاوره دهنده به مشتریان، مدیریت مبتنی بر تعامل با مشتری و تیم خدمات دهنده و با برون سپاری بخشی از خدمات با نظارت یکپارچه بر نوع خدمات ارائه شده و حفظ کیفیت آن ها می باشد که موجب کاهش ریسک و کاهش هزینه های نگهداری برای مشتریان خود شده است. خدمات پشتیبانی آوایا در بیش از ۳۰ شعبه رسمی در سراسر دنیا  و ارائه خدمات شایسته به بیش از دو میلیون درخواست در سال، با ۱۶ زبان متفاوت  و در بیش از ۵۰ کشور دنیا بعنوان برترین ارائه دهنده خدمات در دنیا شناخته شده است. کارشناسان خدمات پشتیبانی آوایا موفق به انجام ۸۳% از خدمات درخواست شده مشتریان در کمتر از ۱ ساعت از طریق چت یا راهنمایی های وب سایت های آوایا شده اند و با ارائه راه کارهای پشتیبانی موثر در ارتباط سریع با نیروهای انسانی آنلاین بستر مناسب و قابل اعتمادی را برای مشتریان خود در سراسر جهان فراهم آورده است.

راه کار های ارتباطی

شرکت آوایا

  1. ارتباطات و همکاری یکپارچه:
    مجموعه کاملی از راه حل های ارتباطات و همکاری یکپارچه، از جمله صدا، کنفرانس ویدئویی ، پیام رسانی را ارائه می دهد.

  2. راه حل های مرکز تماس:
    همچنین راه حل های مرکز تماس، از جمله مسیریابی هوشمند، سلف سرویس، و تجزیه و تحلیل را برای کمک به کسب و کارها در بهبود تجربیات مشتری ارائه می دهد.

  3. راه حل های شبکه:
    راه حل های شبکه ای را برای مشاغل در هر اندازه، از جمله شبکه های LAN، WAN و بی سیم ارائه می دهد.

  4. راه حل های ابری:
    راه حل های ابری، از جمله ارتباطات یکپارچه، مجازی سازی، مرکز تماس و همکاری تیمی را برای کمک به کسب و کارها برای حرکت به سمت ابر ارائه می دهد.

  5.  خدمات حرفه ای:

خدمات حرفه ای از جمله مشاوره، اجرا و پشتیبانی را برای کمک به کسب و کارها در بهینه سازی سرمایه گذاری های فناوری خود ارائه می دهد.

 

حقایق کلیدی 

  • استخدام بیش از ۱۳۰۰۰ نفر نیروی متخصص در سراسر جهان
  • ثبت بیش از ۵۴۰۰ اختراع در سطح جهان و در انتظار بودن ثبت اختراع بسیاری از نرم افزارهای کاربردی در سال جاری
  • ثبت بیش از ۲۰۱۳۱ اختراع در اداره ثبت اختراعات ایالات متحده آمریکا
  • کسب رتبه ۱۳۶ جهانی در حوزه اختراعات
  • در اختیار داشتن بیش از ۱۱۰۰۰ شرکای تجاری در سراسر جهان
  • منتخب صنعت

این مجموعه همواره بعنوان یک رهبر در صنعت و فن آوری توسط زبده ترین کارشناسان دنیا انتخاب شده است که بعنوان رهبر در شاخه های زیر شناخته می شود:

۱- رتبه ۱ صنعت سیستم های مخابراتی در سراسر دنیا

۲- رتبه ۱ ارائه راه کارهای مراکز تماس در سراسر دنیا

۳- رتبه ۱ ارائه سیستم های پیام رسان یکپارچه

۴- رتبه ۱ ارائه مراکز تلفن و تماس ویژه بازارهای کوچک و متوسط

۵- رتبه ۱ ارائه خدمات پشتیبانی در حوزه صدا

۶- رهبر جهانی بازار سیستم های ارتباطی یکپارچه

۷- رهبر جهانی بازار مراکز تماس

۸- پیشرو در ارائه تجهیزات و راه کارهای شبکه

۱٫ Dell’Oro Group, Enterprise Telephony Report, 4Q13, February, 2014

۲٫ Gartner, Inc., Market Share, Contact Centers Worldwide, 2013, March, 2014

۳٫ T3i Group, InfoTrack for Converged Applications, Full Year 2013, Messaging, May, 2014;

۴٫ Dell’Oro Group, Enterprise Telephony Report, 4Q13, February, 2014

۵٫ Intellicom Analytics, Lifecycle Services Market Dashboard, 4Q13, June, 2014

۶٫ Gartner Magic Quadrant for Unified Communications, Bern Elliot and Steve Blood, August 2014

۷٫ Gartner Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure Worldwide, Drew Kraus et al., May 2014

۸٫ Gartner Magic Quadrant for Wired and Wireless LAN Access Infrastructure, Tim Zimmerman et al., June 2014.

lazy

تاریخچه آوایا

رهبری راه کارهای ارتباطی مبتنی بر شبکه در سراسر جهان از ترکیب سیستم های ارتباطی با استراتژی های توسعه کسب و کار بوجود آمده است. در ابتدا بخشی از بدنه شرکت ای تی اند تی و تحت نام لوسنت بوده است، در سال ۱۹۹۵ تعدادی از زبده ترین مدیران و مهندسان این شرکت تصمیم به طراحی سیستم های مبتنی بر ابزارهای کارآمد برای توسعه کسب و کار ها می گیرند. در سال ۲۰۰۰ مدیریت تجاری لوسنت مصمم به تفکیک این بخش بزرگ از شرکت لوسنت می گردد تا با توانایی ها و آرمان های بلندی که دارند بعنوان یک گروه مستقل عمل کنند. هدف این تیم ایجاد انعطاف پذیری، نوآوری و بهبود عملکرد کسب و کارها بوده است. شرکت جدا شده لوسنت در نخستین گام نیاز به یک نام جدید را دارد، مدیریت تیم بر اساس تفکر جدا شدن از شرکت قدیمی و در اختیار داشتن تمامی توانمندی های گذشته نام آوایا را انتخاب می کند. تمرکز آوایا به ارائه راه حل های ارتباطی برای مشتریان کسب و کار ها و سازمان بوده است. در آن زمان صدای آوایا تحرک پذیر نمودن شرکت ها و ایجاد یک کسب و کار بهتر بوده است. این شرکت با نماد ای وی به بورس نیویورک راه یافت تا در سال ۲۰۰۲ به جایگاه نخست در نوآوری رسید. در اکتبر سال ۲۰۰۷ بعنوان یک شرکت خصوصی شناخته شد و توسط تی پی جی با بهترین سرمایه گزارها حمایت شد. این اتفاق فرصتی بی نظیر برای سرعت بخشیدن به استراتژی بلند پروازانه آوایا بود و به سرعت آوایا را به جایگاه رهبری در این حوزه رساند، به جایی که پس از آن طی شش سال متوالی این جایگاه را حفظ کرده است و امروزه بعنوان خلاق ترین شرکت حوزه ارتباطات شناخته می شود. آوایا با بیش از یکصد سال سابقه در حوزه سیستم های مخابراتی، قدیمی ترین شرکت شناخته شده و امروزه بعنوان رهبر و پیشرو بازار ویپ و با کسب بیشترین سهم در این بازار شناخته می شود.

چرا آوایا؟

تخصص آوایا ارائه سیستم های ارتباطی در حوزه کسب و کار ها در مقیاس جهانی می باشد. آوایا متخصص ارائه سیستم های باز و انعطاف پذیر ارتباطی به منظور بهبود عملکرد کسب و کار ها و افزایش شاخص رشد میزان بهره وری آن ها می باشد. آوایا رهبر بازار جهانی در حوزه سیستم های ارتباطی، مراکز تماس، راه کارهای ارتباطی مبتنی بر شبکه، با ارائه راه کار به بیش از ۹۵% از ۵۰۰ شرکت برتر دنیا و ۸۰% کسب و کار ها در حوزه ارائه خدمات به مشتریان می باشد.

راه کارهای آوایا

ویژگی های کلیدی آوایا نسبت به سایر رقبا

  • حضور مستمر در جایگاه ۱ یا ۲ جهانی در بازار های سیستم های ارتباطی و خدمات مشتریان
  • تمرکز بر روی نوآوری در سیستم های ارتباطی
  • شهرت وصف ناپذیر در ارائه سیستم های پایدار
  • قابل احترام ترین نام تجاری در جهان
  • تعهد به ارائه راه کارهای متناسب با مشتریان در راستای محافظت از سرمایه گزاری مشتریان متخصص، مطمئن و متعهد به کسب و کار و سرمایه شما

راه حل های آوایا

Avaya چندین راه حل دارد که برای بهبود ارتباطات و همکاری در محیط کار مدرن طراحی شده اند. با افزایش کار از راه دور و تیم‌های توزیع شده، کسب‌وکارها به ابزارهایی نیاز دارند که به آنها کمک کند بدون توجه به مکان، در ارتباط و سازنده بمانند. راه حل های یکپارچه ارتباطات و همکاری Avaya مجموعه کاملی از ابزارها را برای صدا، ویدئو کنفرانس، پیام رسانی ارائه می دهد. این ابزارها به اعضای تیم اجازه می‌دهند بدون در نظر گرفتن مکانشان، در زمان واقعی با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و با یکدیگر همکاری کنند. علاوه بر راه حل های ارتباطی و همکاری یکپارچه، راه حل های مرکز تماس را نیز ارائه می دهد. این راه حل ها برای کمک به کسب و کارها برای بهبود تجربیات مشتری با ارائه مسیریابی هوشمند، سلف سرویس و تجزیه و تحلیل طراحی شده اند. با راه‌حل‌های مرکز تلفن آوایا، کسب‌وکارها می‌توانند اطمینان حاصل کنند که مشتریان در زمان مناسب با فرد مناسب در ارتباط هستند و نیازهای آنها به سرعت و کارآمد برآورده می‌شود. راه حل های شبکه آوایا نیز بخش مهمی از پیشنهادات آن است. راه حل های شبکه آوایا با تمرکز بر قابلیت اطمینان و مقیاس پذیری، زیرساخت های مورد نیاز برای پشتیبانی از برنامه های ارتباطی و همکاری را در اختیار کسب و کارها قرار می دهد. خواه یک کسب و کار به دنبال استقرار شبکه LAN،WAN  یا بی سیم باشد، Avaya از تخصص و فناوری برای کمک برخوردار است. یکی از مزایای کلیدی راه حل های آوایا انعطاف پذیری آنهاست. چه یک کسب‌وکار به دنبال راه‌حل‌های داخلی، راه‌حل‌های ابری یا رویکرد ترکیبی باشد، آوایا از فناوری و تخصص برای رفع نیازهای آن‌ها برخوردار است. این به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا بر اساس نیازها و بودجه منحصربه‌فرد خود، مدل استقراری را انتخاب کنند که بهترین کار را برای آنها دارد.

conclusion

نتیجه گیری

بنابراین آوایا Avaya طی سال های گذشته، بعنوان یک شرکت فناوری جهانی به یک برند و پیشرو در صنعت مرکز تماس تبدیل شده است که توانسته راه حل های خوب و جدیدی را برای مشاغل در هر اندازه با طیف گسترده ای از محصولات ارائه دهد. پس باید دانست که محصولات آوایا بر نوآوری های جدید تمرکز دارد که با سرمایه گذاری در قسمت های مختلف صنعت، می تواند به مدیران این اطمینان و نوید را دهد که در خط مقدم صنعت مرکز تماس قرار دارند.

نوشته های مشابه